OBWIESZCZENIE
z dnia 24 lipca 2025 roku
Prezydenta Miasta Płocka
miasta na prawach powiatu
O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA W SPRAWIE WYDANIA DECYZJI O USTALENIU LOKALIZACJI INWESTYCJI CELU PUBLICZNEGO ORAZ MOŻLIWOŚCI ZAPOZNANIA SIĘ Z AKTAMI SPRAWY NA KAŻDYM ETAPIE POSTĘPOWANIA
Na podstawie art. 7, art. 9, art. 10 § 1, art. 49 i art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2024 roku, poz. 572 ze zmianami) oraz art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2024 roku, poz. 1130 ze zmianami), zawiadamiam o wszczęciu postępowania, na wniosek złożony przez Wojewódzki Szpital Zespolony w Płocku, z pełnomocnictwa którego działa Pan Rafał Marciniak, w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego pod nazwą: przebudowa i zmiana konstrukcji dachu budynku kotłowni wraz z zagospodarowaniem terenu, budową wagi najazdowej i miejscami parkingowymi w ramach modernizacji budynku kotłowni WSZ w Płocku, przewidzianej do realizacji w Płocku przy ul. Medycznej, na działce o numerze ewidencyjnym gruntów 528/1.
Z aktami sprawy strony postępowania mogą zapoznać się w Urzędzie Miasta Płocka Wydziale Strategii, Architektury i Urbanistyki (pokój nr 308) w toku postępowania administracyjnego.
W przypadku chęci skorzystania z ww. prawa proszę o kontakt telefoniczny: 24–367-14-65 w poniedziałki, wtorki i środy w godzinach 8.00 – 15.15, w czwartki 8.00 – 16.15, w piątki 8.00 – 14.15.
Zgodnie z art. 10 ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, na każdym etapie postępowania strony mogą brać w nim czynny udział, a przed wydaniem decyzji wypowiedzieć się co do zebranych dowodów, materiałów i zgłoszonych żądań.
Po upływie czternastu dni od dnia publicznego ogłoszenia, zawiadomienie bądź doręczenie uważa się za dokonane.
Dział: Warunki zabudowy i zagospodarowania terenu
Data publikacji: 17 godzin temu (24 lipca 2025, godzina 15:10)
Nadzór nad treścią: Robert Świerkocki - Referat Urbanistyki
OBWIESZCZENIE
z dnia 24 lipca 2025 roku
Prezydenta Miasta Płocka
miasta na prawach powiatu
O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA W SPRAWIE WYDANIA DECYZJI O USTALENIU LOKALIZACJI INWESTYCJI CELU PUBLICZNEGO ORAZ MOŻLIWOŚCI ZAPOZNANIA SIĘ Z AKTAMI SPRAWY NA KAŻDYM ETAPIE POSTĘPOWANIA
Na podstawie art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2024 roku, poz. 1130 ze zmianami) oraz art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2024 roku, poz. 572 ze zmianami), zawiadamiam o wszczęciu postępowania na wniosek złożony przez Miejski Ogród Zoologiczny Sp. z o.o. z siedzibą w Płocku przy ul. Norbertańskiej 2, z pełnomocnictwa którego działa Pani Grażyna Kępczyńska, w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla zamierzenia budowlanego polegającego na: rozbudowie, nadbudowie i zmianie konstrukcji dachów na wolierach dla ptaków drapieżnych przewidzianej do realizacji w Płocku przy ulicy Norbertańskiej na działce o numerze ewidencyjnym gruntów 846.
Z aktami sprawy strony postępowania mogą zapoznać się w Urzędzie Miasta Płocka Wydziale Strategii, Architektury i Urbanistyki, Referacie Urbanistyki (pokój nr 306) w toku postępowania administracyjnego. W przypadku chęci skorzystania z ww prawa proszę o uzgodnienie terminu wizyty w Urzędzie Miasta Płocka telefonicznie: 024-36-71-463, w poniedziałki, wtorki i środy w godzinach 8.00 – 15.30, w czwartki 8.00 – 16.30, w piątki 8.00 – 14.30.
Zgodnie z art. 10 ustawy Kodeks postępowania administracyjnego,
na każdym etapie postępowania strony mogą brać w nim czynny udział,
a przed wydaniem decyzji wypowiedzieć się co do zebranych dowodów, materiałów i zgłoszonych żądań.
Po upływie czternastu dni od dnia publicznego ogłoszenia, zawiadomienie bądź doręczenie uważa się za dokonane.
Dział: Warunki zabudowy i zagospodarowania terenu
Data publikacji: 19 godzin temu (24 lipca 2025, godzina 13:35)
Nadzór nad treścią: Robert Świerkocki-Referat Urbanistyki
Obwieszcznie Prezydenta Miasta Płocka z dnia 24.07.2025 r. o wydaniu decyzji stwierdzającej nabycie przez Gminę – Miasto Płock nieruchomości gruntowej użytkowanej jako droga ogólnodostępna
Załączniki:- Obwieszczenie - na BIP 24 lipca 2025, godzina 13:11
Wykaz dotyczący nieruchomości: przy ul. Jakubowskiego, pl. Nowy Rynek, ul. Krótkiej, ul. Traktowej.
Załączniki:- wykaz nieruchomości 23 lipca 2025, godzina 12:20
INFORMACJA PREZYDENTA MIASTA PŁOCKA
dotycząca wniosku w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennegoNa podstawie art. 52 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 7 lipca 2023 r. o zmianie ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. z 2023 r., poz. 1688 z późn. zm.)
informuję, że
w dniu 2 lipca 2025 r. do Urzędu Miasta Płocka wpłynął wniosek w sprawie przystąpienia do sporządzenia Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obrębu 0005 - Kostrogaj Przemysłowy, z uwzględnieniem symbolu przeznaczenia terenu gospodarowania odpadami dla obiektów zlokalizowanych w Płocku przy ul. Przemysłowej 31 i 35.Pełny dostęp do wyżej wymienionego wniosku można uzyskać w Urzędzie Miasta Płocka, Wydziale Strategii, Architektury i Urbanistyki, Referacie Polityki Przestrzennej, adres: Stary Rynek 1, 09-400 Płock, w godzinach pracy Urzędu, po wcześniejszym umówieniu się telefonicznym pod nr 24 367-14-52.
Dział: Planowanie Przestrzenne
Data publikacji: 1 dzień temu (23 lipca 2025, godzina 10:07)
Nadzór nad treścią: Daniel Falandysz - Referat Polityki Przestrzennej Miasta
INFORMACJA
z dnia 23 lipca 2025 roku
Prezydenta Miasta Płocka
miasta na prawach powiatu
O DOKONANIU ZGŁOSZENIA
Na podstawie art. 30a pkt 1 w związku z art. 29 ust. 3 pkt 3 lit. d) ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. z 2025 roku poz. 418 tekst jednolity),
zawiadamiam
poprzez udostępnienie informacji na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Płocka, że w dniu 21 lipca 2025 roku Inwestor – Pani Zofia Kosińska, reprezentowany przez pełnomocnika – Pana Marka Cichockiego, dokonał zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych polegających na przebudowie instalacji gazowej niskiego ciśnienia wewnątrz lokalu mieszkalnego w budynku wielorodzinnym w Płocku przy ulicy Wincentego Hipolita Gawareckiego 2 m 19, przewidzianych do realizacji na działce o numerze ewidencyjnym gruntów 394/140, w obrębie geodezyjnym 4 - Łukasiewicza, jednostka ewidencyjna 146201_1 Płock.
Dział: Administracja Architektoniczno-Budowlana
Data publikacji: 1 dzień temu (23 lipca 2025, godzina 09:56)
Nadzór nad treścią: Karolina Pierzgalska
Informacja - rozszerzenie listy osób oczekujących na wynajęcie lokalu na czas nieoznaczony w 2025 roku.
Załączniki:- Informacja dot. listy na czas nieoznaczony 2025 22 lipca 2025, godzina 14:06
W dniu 24.07.2025 r. w godz. 13.00-16.00 na ul. 8 Pułku Artylerii Lekkiej 6 przed Sądem Rejonowym w Płocku odbędzie się zgromadzenie publiczne
Dział: Ogłoszenia o zgromadzeniach publicznych
Data publikacji: 2 dni temu (22 lipca 2025, godzina 13:40)
Nadzór nad treścią: Maciej Śliz - Miejskie Centrum Zarządzania Kryzysowego
OBWIESZCZENIE
z dnia 21 lipca 2025 roku
Prezydenta Miasta Płocka
miasta na prawach powiatu
O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA W SPRAWIE WYDANIA DECYZJI O USTALENIU LOKALIZACJI INWESTYCJI CELU PUBLICZNEGO ORAZ MOŻLIWOŚCI ZAPOZNANIA SIĘ Z AKTAMI SPRAWY NA KAŻDYM ETAPIE POSTĘPOWANIA
Na podstawie art. 53 ust. 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2024 roku, poz. 1130 ze zmianami) oraz art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2024 roku, poz. 572 ze zmianami), zawiadamiam o wszczęciu postępowania na wniosek złożony przez T.Land sp. z o.o. z siedzibą przy ulicy Tadeusza Kościuszki 18 m.5 w Płocku, w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla zamierzenia budowlanego polegającego na: budowie sieci kanalizacji sanitarnej w systemie grawitacyjno – ciśnieniowym wraz z przepompownią ścieków i siecią wodociągową dla projektowanej zabudowy mieszkaniowej przy ulicy Portowej, przewidzianej do realizacji w Płocku na działkach o numerach ewidencyjnych gruntów: 2808/4, 2745/4, 2745/2, 2805, 3101/17, 3101/16, 2808/3, 2898, 3103/5, 3103/4, 3112, 2836/1, 2771 przy ulicy Portowej, Kolejowej i Strażackiej obręb ewidencyjny 0012 Radziwie.
Z aktami sprawy strony postępowania mogą zapoznać się w Urzędzie Miasta Płocka Wydziale Strategii, Architektury i Urbanistyki, Referacie Urbanistyki (pokój nr 306) w toku postępowania administracyjnego. W przypadku chęci skorzystania z ww prawa proszę o uzgodnienie terminu wizyty w Urzędzie Miasta Płocka telefonicznie: 024-36-71-463, w poniedziałki, wtorki i środy w godzinach 8.00 – 15.30, w czwartki 8.00 – 16.30, w piątki 8.00 – 14.30.
Zgodnie z art. 10 ustawy Kodeks postępowania administracyjnego,
na każdym etapie postępowania strony mogą brać w nim czynny udział,
a przed wydaniem decyzji wypowiedzieć się co do zebranych dowodów, materiałów i zgłoszonych żądań.
Po upływie czternastu dni od dnia publicznego ogłoszenia, zawiadomienie bądź doręczenie uważa się za dokonane.
Dział: Warunki zabudowy i zagospodarowania terenu
Data publikacji: 3 dni temu (22 lipca 2025, godzina 08:55)
Nadzór nad treścią: Robert Świerkocki-Referat Urbanistyki
Informacja o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie wydania pozwolenia wodnoprawnego
Załączniki:- skan sprawy 146 21 lipca 2025, godzina 14:59
Dział: Obwieszczenia Prezydenta Miasta Płocka
Data publikacji: 19 godzin temu (24 lipca 2025, godzina 13:11)
Nadzór nad treścią: Karolina Tomczak
Dział: Dzierżawa i najem nieruchomości Gminy Płock
Data publikacji: 1 dzień temu (23 lipca 2025, godzina 12:19)
Nadzór nad treścią: Eliza Skorłutowska
Dział: Obwieszczenia dotyczące lokali mieszkalnych z zasobów Gminy Miasto Płock
Data publikacji: 2 dni temu (22 lipca 2025, godzina 14:05)
Nadzór nad treścią: Małgorzata Sikora
Dział: Obwieszczenia Wydziału Kształtowania Środowiska
Data publikacji: 3 dni temu (21 lipca 2025, godzina 14:59)
Nadzór nad treścią: Aneta Stępniewska
Ogłoszenia o naborze w Urzędzie Miasta Płocka
Komunikaty
- Administracja Architektoniczno-Budowlana
- Dzierżawa i najem nieruchomości Gminy Płock
- Gospodarowanie Nieruchomościami Skarbu Państwa
- Inwestycje mieszkaniowe i towarzyszące (Specustawa mieszkaniowa)
- Lokale mieszkalne - Obwieszczenia dotyczące lokali mieszkalnych z zasobów Gminy-Miasta Płock
- Lokale użytkowe - Ogłoszenia dotyczące wynajęcia lokali użytkowych z zasobów Gminy-Miasta Płock
- Obwieszczenia Prezydenta Miasta Płocka
- Obwieszczenia Wojewody Mazowieckiego, Obwieszczenia Marszałka Województwa Mazowieckiego, Obwieszczenia Starosty Płockiego
- Obwieszczenia Wydziału Geodezji
- Obwieszczenia Wydziału Kształtowania Środowiska
- Obwieszczenia Wydziału Strategii, Architektury i Urbanistyki
- Oferty i konkursy
- Ogłoszenia o zgromadzeniach publicznych
- Ogłoszenia Wydziału Edukacji
- Ogłoszenia Wydziału Kultury i Wspierania Inicjatyw Społecznych
- Ogłoszenia Wydziału Podatków i Księgowości
- Ogłoszenia Wydziału Zdrowia i Spraw Społecznych
- Planowanie Przestrzenne
- Pozostałe ogłoszenia
- Warunki zabudowy i zagospodarowania terenu
- Zbycie nieruchomości Gminy Płock
- Zbycie nieruchomości Skarbu Państwa