Straż Miejska
Zamówienia publiczne
 
  

  wyszukiwanie
 

Ogłoszenie z dnia 14-11-2018

Najem zaprojektowanego, wybudowanego, zainstalowanego i uruchomionego, systemu monitoringu wizyjnego miasta Płocka, składającego się ze 115 punktów kamerowych i niezbędnego wyposażenia technicznego siedzib Centrów Monitoringu Wizyjnego.

Dokumenty do pobrania do tego ogłoszenia:

  1. Ogłoszenie opublikowane - data dodania 14-11-2018
  2. SIWZ - data dodania 14-11-2018
  3. DZIAŁ II - Opis przedmiotu zamówienia z załącznikami - data dodania 14-11-2018
  4. Załącznik Nr 1 do Opisu przedmiotu zamówienia - data dodania 14-11-2018
  5. DZIAŁ III - Wzór umowy z załącznikami - data dodania 14-11-2018
  6. Formularze oferty - data dodania 14-11-2018
  7. Załącznik Nr 3 - Formularz oferowanych urządzeń - data dodania 14-11-2018
  8. Formularz JEDZ - data dodania 14-11-2018
  9. Klucz Publiczny - data dodania 14-11-2018

 

Odwołanie - dokumenty do pobrania:

  1. Odwołanie w postepowaniu o udzielanie zamówienia publicznego - data dodania 28-11-2018 
  2. Pismo o przystąpienie do postępowania odwoławczeg - data dodania 28-11-2018

 

Sprostowanie - dokumenty do pobrania:

  1. Sprostowanie pisma o przystąpieniu do postępowania odwoławczego - data dodania 29-11-2018
  2. Sprostowanie / Ogłoszenie zmian – data dodania 13-12-2018

 

Informacja - dokumenty do pobrania:

  1. Informacja o zmianie terminów - data dodania 12-12-2018
  2. Zmiana ogłoszenia - data dodania 22-12-2018
  3. Sprostowanie / Ogłoszenie zmian - data dodania 22-12-2018

 

Modyfikacja - dokumenty do pobrania:

  1. Pismo – zmiany w dokumentach – data dodania 28-12-2018
  2. SIWZ – data dodania 28-12-2018
  3. Dział II – Opis przedmiotu zamówienia z załącznikami – data dodania 28-12-2018
  4. Załącznik Nr 1 do opisu przedmiotu zamówienia (PFU) – data dodania 28-12-2018
  5. Dział III – wzór umowy z załącznikami – data dodania 28-12-2018
  6. Formularze oferty – data dodania 28-12-2018
  7. Załącznik Nr 3 – Formularz oferowanych urządzeń – data dodania 28-12-2018
  8. Schemat Logiczny - data dodania 28-12-2018
  9. Schemat rozmieszczenia urządzeń w punkcie kamerowym - data dodania 28-12-2018
  10. Załącznik nr 1 - schemat rozmieszczenia urządzeń w szafie- data dodania 28-12-2018
  11. Załącznik nr 2 - schemat rozmieszczenia urządzeń w szafie - data dodania 28-12-2018

 

Sprostowanie / Ogłoszenie zmian – data dodania 28-12-2018

 

Odwołanie 2 – dokumenty do pobrania:

 

  1. Pismo o przystąpienie do postępowania odwoławczego – data dodania 8-01-2019
  2. Odwołanie w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego – data dodania 8-01-2019

 

 Informacja – dokumenty do pobrania:

  1. Zmiana ogłoszenia – data dodania 10-01-2019
  2. Sprostowanie / ogłoszenie zmian – data dodania 10-01-2019

 

Informacja – dokumenty do pobrania:

  1. Zmiana ogłoszenia – data dodania 18-01-2019
  2. Sprostowanie / ogłoszenie zmian – data dodania 18-01-2019

 

Informacja – dokumenty do pobrania:

  1. Zmiana ogłoszenia – data dodania 08-02-2019
  2. Sprostowanie / ogłoszenie zmian – data dodania 08-02-2019

 

Informacja – dokumenty do pobrania:

  1. Zmiana ogłoszenia – data dodania 01-03-2019
  2. Sprostowanie / ogłoszenie zmian – data dodania 01-03-2019

 

Modyfikacja II – dokumenty do pobrania:

  1. Pismo zmiany w dokumentach – data dodania 8-03-2019
  2. Sprostowanie / ogłoszenie zmian – data dodania 8-03-2019
  3. SIWZ – data dodania 8-03-2019
  4. Dział II – Opis przedmiotu zamówienia z załącznikami – data dodania 8-03-2019
  5. Załącznik Nr 1 do Opisu przedmiotu zamówienia (PFU) – data dodania 8-03-2019
  6. Dział III – Wzór umowy z załącznikami – data dodania 8-03-2019
  7. Formularze oferty – data dodania 8-03-2019
  8. Załącznik Nr 3 – Formularz oferowanych urządzeń – data dodania 8-03-2019
  9. Schemat logistyczny – data dodania 8-03-2019
  10. Schemat rozmieszczenia urządzeń w punkcie kamerowym – data dodania 8-03-2019
  11. Załącznik Nr 1 – schemat rozmieszczenia urządzeń w szafie – data dodania 8-03-2019
  12. Załącznik Nr 2 – schemat rozmieszczenia urządzeń w szafie – data dodania 8-03-2019

 

 

Dokumenty do pobrania

  1. Pytania i odpowiedzi – data dodania 14-03.2019
  2. Sprostowanie / ogłoszenie zmian – data dodania 14-03.2019
  3. Załącznik Nr 1 do Opisu przedmiotu zamówienia (PFU) – data dodania 14-03-2019

 

Odwołanie - dokumenty do pobrania:

  1. Pismo o przystąpieniu do postępowania odwoławczego - data dodania 18-03-2019
  2. Odwołanie w postępowaniu o udzielanie zamówienia publicznego - data dodania 18-03-2019

 

Modyfikacja III – dokumenty do pobrania:

  1. Pismo zmiany w dokumentach – data dodania 22-03-2019
  2. Sprostowanie / ogłoszenie zmian – data dodania 22-03-2019
  3. SIWZ – data dodania 22-03-2019
  4. Dział II – Opis przedmiotu zamówienia z załącznikami – data dodania 22-03-2019
  5. Załącznik Nr 1 do Opisu przedmiotu zamówienia (PFU) – data dodania 22-03-2019
  6. Dział III – Wzór umowy z załącznikami – data dodania 22-03-2019
  7. Załącznik Nr 3 – Formularz oferowanych urządzeń – data dodania 22-03-2019

 

Dokumenty do pobrania

Pytania i odpowiedzi – data dodania 28-03-2019

 

Modyfikacja IV – dokumenty do pobrania:

  1. Pytania i odpowiedzi – data dodania 2-04-2019
  2. Sprostowanie / ogłoszenie zmian – data dodania 2-04-2019
  3. SIWZ – data dodania 2-04-2019
  4.  Dział III – Wzór umowy z załącznikami – data dodania 2-04-2019
  5.  Formularze oferty – data dodania 2-04-2019

 

Informacja

  1. Informacja z otwarcia ofert – data dodania 18-04-2019
  2. Oświadczenie Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej – data dodania 18-04-2019

 

Informacja

  1. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty – data dodania 17-05-2019



drukowanie
   pobierz acrobat reader  Pobierz program do otwierania dokumentów w formacie PDF

 

   
 

tytuł: 
2018
data publikacji: 
środa, 09 października 2019, godz. 00:23
ostatnia zmiana: 
środa, 09 października 2019, godz. 00:24 -> historia zmian  (1)
nadzór nad treścią: 
osoba publikująca: 
Sławomir Zasadowski
ilość wyświetleń: 
66 490 815