WSK-01. Utrzymanie czystości i porządku wraz z prowadzeniem akcji zimowej na terenie miasta Płocka.
NIEZBĘDNY FORMULARZ: pisemne lub telefoniczne zgłoszenie uwag (brak druku wniosku) dotyczących utrzymania czystości oraz prowadzenia akcji zimowej na terenie miasta Płocka.
Zgłoszenia i uwagi dotyczą utrzymania porządku i czystości wraz z
prowadzeniem akcji zimowej w pasach drogowych ulic oraz na
terenach stanowiących własność Gminy - Miasto Płock i Skarbu
Państwa, tj.:
- utrzymania czystości chodników, placów, pasaży, parków (Plac
Obrońców Warszawa, Stary Rynek, Plac Narutowicza, okolice Katedry,
Plac Dąbrowskiego, Aleja Spacerowa, Aleja Pawła Nowaka, Aleja
Roguckiego, Pasaż Paderewskiego, Pasaż Kutrzeby, Plac Jurgensa,
Pasaż Vuka Karadzica, Lasek Brzozowy – Podolszyce Południe, Park
Północny, itp.),
- zamiatania chodników oraz zamiatania na mokro kurzu i piasku z
jezdni,
- ręcznego i mechanicznego oczyszczania pasów przykrawężnikowych,
- likwidacji dzikich wysypisk,
- opróżniania śmietniczek,
- usuwania śliskości na chodnikach, przejściach dla pieszych,
ścieżkach rowerowych i parkingach (poza pasami drogowymi ulic) –
odśnieżanie i posypywanie piaskiem,
- utrzymania czystości i prowadzenia akcji zimowej na
przystankach, zatokach i pętlach autobusowych,
- utrzymania czystości i porządku oraz prowadzenia akcji zimowej w
granicach Strefy Płatnego Parkowania.
Uprzątnięcie i pozbycie się błota, śniegu, lodu i innych zanieczyszczeń z chodników położonych wzdłuż nieruchomości – za taki chodnik uznaje się wydzieloną część drogi publicznej, służącą dla ruchu pieszego, położoną bezpośrednio przy granicy nieruchomości, na wysokości danej nieruchomości – należy do właściciela nieruchomości (nie ma tego obowiązku, jeżeli na tym chodniku, na wysokości danej nieruchomości dopuszczony jest płatny postój lub parkowanie w Strefie Płatnego Parowania). Wykonywanie w/w obowiązków na terenie budowy należy do kierownika budowy. Tereny przystanków autobusowych oraz pozostałe chodniki na terenie miasta oczyszczane i odśnieżane są przez firmy działające na zlecenie Gminy – Miasto Płock.
WYMAGANE DOKUMENTY: brak
WYSOKOŚĆ OPŁATY: pisemne zgłoszenie wolne od opłat
SPOSÓB WNIESIENIA OPŁATY: nie dotyczy
TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY: 30 dni lub niezwłocznie w zależności od rodzaju interwencji
FORMA ZAŁATWIENIA SPRAWY: pisemna lub telefoniczna odpowiedź do wnioskodawcy, realizacja interwencji poprzez zlecenie wykonania prac w terenie właściwemu podmiotowi
MIEJSCE ZŁOŻENIA I ODEBRANIA DOKUMENTÓW: drogą pocztową - Urząd Miasta Płocka, Wydział Spraw Komunalnych, Referat Utrzymania Czystości i Zieleni, pl. Stary Rynek 1, 09- 400 Płock lub Biuro Obsługi Klienta, ul. Zduńska 3, stanowisko nr 13/14
SPRAWĘ PROWADZI: stanowisko d/s estetyzacji, pok. E-30.
INFORMACJE: Biuro Interwencji i Informowania Mieszkańców - tel. 24 364 55 55.
PODSTAWA PRAWNA: Ustawa z dnia 13.09.1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2021 r. poz. 888);
Ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2022 r. poz. 559).
GODZINY OBSŁUGI KLIENTÓW: poniedziałek, wtorek, środa 8.00-15.30, czwartek 8.00-16.30, piątek 8.00-14.30.
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”) informujemy, że:
- Administratorem przetwarzanych danych osobowych jest Gmina Miasto Płock, 09-400 Płock, pl. Stary Rynek 1;
- kontakt z inspektorem ochrony danych – iod@plock.eu;
- dane osobowe przetwarzane będą w celu poprawy wykonywania usług dotyczących utrzymania czystości i porządku wraz z koszeniem i wygrabieniem trawników (z wyjątkiem skwerów i parków) oraz prowadzenia akcji zimowej na terenie miasta Płocka;
- odbiorcami danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa;
- dane osobowe przechowywane będą przez okres 5 lat;
- każdy ma prawo do żądania od administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania w przypadku kwestionowania prawidłowości danych osobowych;
- każdy ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych;
- podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże odmowa podania danych będzie skutkować odmową realizacji wniosku.
- Data publikacji: 21 lat temu (czwartek, 26 czerwca 2003, godzina 07:31)
- Osoba publikująca: Rafał Frankowski
- Nadzór nad treścią: Dyrektor Wydziału Spraw Komunalnych
- Ilość wyświetleń: 2 699 759
- Data ostatniej aktualizacji: środa, 31 lipca 2024, godzina 14:09
- Historia aktualizacji
14 kwietnia 2022, godzina 15:20 Aktualizacja dokumentu
04 kwietnia 2022, godzina 12:28 Aktualizacja dokumentu
04 kwietnia 2022, godzina 09:17 Aktualizacja dokumentu
13 października 2021, godzina 10:29 Aktualizacja dokumentu
03 września 2020, godzina 09:52 Aktualizacja danych
13 lutego 2020, godzina 15:49 Aktualizacja danych
07 stycznia 2019, godzina 11:10 Aktualizacja danych
21 sierpnia 2018, godzina 13:53 Aktualizacja danych
09 sierpnia 2018, godzina 14:25 Aktualizacja danych
24 maja 2018, godzina 11:50 Aktualizacja danych
07 lipca 2017, godzina 12:53 Aktualizacja danych
15 lutego 2017, godzina 13:00 Aktualizacja danych
13 lutego 2017, godzina 13:49 Aktualizacja danych
13 lutego 2017, godzina 13:38 Aktualizacja danych
13 stycznia 2017, godzina 12:45 Aktualizacja danych
10 stycznia 2017, godzina 07:25 Aktualizacja danych
09 listopada 2016, godzina 11:47 Aktualizacja danych
26 stycznia 2016, godzina 11:30 Aktualizacja danych
31 lipca 2015, godzina 14:02 Aktualizacja danych
30 lipca 2015, godzina 10:50 Aktualizacja danych
13 listopada 2014, godzina 12:14 Aktualizacja danych
13 listopada 2014, godzina 12:11 Aktualizacja danych
13 listopada 2014, godzina 12:08 Aktualizacja danych
17 sierpnia 2012, godzina 10:19 Aktualizacja danych
21 lutego 2012, godzina 12:32 Aktualizacja danych
16 czerwca 2011, godzina 15:12 Aktualizacja danych
30 maja 2011, godzina 13:28 Aktualizacja danych
30 września 2009, godzina 10:49 Aktualizacja danych
29 września 2009, godzina 13:48 Aktualizacja danych
21 kwietnia 2008, godzina 11:40 Aktualizacja danych
04 stycznia 2007, godzina 14:47 Aktualizacja danych
04 stycznia 2007, godzina 13:50 Aktualizacja danych
29 grudnia 2006, godzina 09:28 Aktualizacja danych
28 października 2005, godzina 13:57 Aktualizacja danych
28 października 2005, godzina 13:57 Aktualizacja danych
13 czerwca 2005, godzina 13:47 Aktualizacja danych
13 czerwca 2005, godzina 09:54 Aktualizacja danych
13 czerwca 2005, godzina 09:54 Aktualizacja danych
08 czerwca 2005, godzina 13:36 Aktualizacja danych
08 czerwca 2005, godzina 13:36 Aktualizacja danych
08 czerwca 2005, godzina 13:36 Aktualizacja danych
08 czerwca 2005, godzina 13:35 Aktualizacja danych
06 października 2004, godzina 10:55 Aktualizacja danych
01 lipca 2004, godzina 15:21 Aktualizacja danych
01 lipca 2004, godzina 15:21 Aktualizacja danych
01 lipca 2004, godzina 15:20 Aktualizacja danych
Podobne sprawy
- WSK-01. Utrzymanie czystości i porządku wraz z prowadzeniem akcji zimowej na terenie miasta Płocka.
- WSK-03. Utrzymanie i eksploatacja szaletów miejskich.
- WSK-04. Małe urządzenia komunalne (ławki, słupy ogłoszeniowe, kosze na odpady uliczne, kwiatoniery, bariery).
- WSK-05. Utrzymanie i eksploatacja Cmentarza komunalnego.
- WSK-06. Utrzymanie Cmentarza Garnizonowego oraz kwater i grobów.
- WSK-07. Utrzymanie cmentarzy wyznaniowych pozbawionych zarządu.
- WSK-08. Utrzymanie Miejsc Pamięci Narodowej: pomników, tablic, obelisków i innych.
- WSK-09. Wydawanie zezwoleń na sprowadzanie zwłok i szczątków z obcego państwa.
- WSK-10. Wydawanie decyzji w sprawie przekazywania zwłok publicznej uczelni medycznej lub publicznej uczelni prowadzącej działalność dydaktyczną i badawczą w dziedzinie nauk medycznych do celów naukowych.
- WSK-11. Przekazanie zwłok osób pozbawionych wolności zmarłych w zakładach karnych i aresztach śledczych publicznej uczelni medycznej lub publicznej uczelni prowadzącej działalność dydaktyczną i badawczą w dziedzinie nauk medycznych do celów naukowych.
- WSK-12. Kanalizacja deszczowa - interwencje mieszkańców.
- WSK-13. Wydawanie warunków technicznych na odprowadzenie wód opadowych i roztopowych.
- WSK-14. Opiniowanie dokumentacji technicznej kanalizacji deszczowej.
- WSK-15. Procedura przyjęcia zgłoszenia o stwierdzeniu występowania w środowisku w granicach administracyjnych Miasta Płocka barszczu Sosnowskiego lub barszczu Mantegazziego
- WSK-16. Opłata za zmniejszenie naturalnej retencji terenowej