Strona Główna Instrukcja biuletynu Statystyki Kontakt Redakcja biuletynu Historia zmian www.bip.gov.pl Urząd Miasta Płocka
 
Główne menu
Urząd Miasta
 
epuap


Kliknij aby zobaczyć certyfikat Kliknij aby zobaczyć certyfikat


 
Uprzejmie informujemy, że płatności w Urzędzie Miasta, Al. J.Piłsudskiego 6 mogą być dokonywane wyłącznie kartami płatniczymi lub drogą elektroniczną (przelewy, płatności online).

Założenie konta w serwisie WEB-EWID-Portal Komornika. WGD – 17.

 

NIEZBĘDNY FORMULARZ: wniosek o udostępnienie danych zgromadzonych w rejestrze publicznym oraz wniosek o założenie konta w serwisie WebEWID (druk wniosku dostępny także w Biurze Obsługi Klienta, ul. Zduńska 3, stanowisko nr 6,7);

WYMAGANE DOKUMENTY: brak.

SPOSÓB WNIESIENIA OPŁATY: brak.

TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY: niezwłocznie.

FORMA ZAŁATWIENIA SPRAWY: wydanie loginu i hasła do konta.

MIEJSCE ZŁOŻENIA I ODEBRANIA DOKUMENTÓW: Biuro Obsługi Klienta, ul. Zduńska 3, stanowisko nr 6,7 lub drogą elektroniczną.

TRYB ODWOŁAWCZY: brak.

SPRAWĘ PROWADZI: Wydział Geodezji, Referat Ewidencji Gruntów i Budynków.

INFORMACJI UDZIELA: Biuro Interwencji i Informowania Mieszkańców – tel. 24 364 55 55

PODSTAWA PRAWNA:

  • Ustawa z dnia 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2019, poz. 725 ze zm.);
  • Rozporządzenie Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U. 2019.393 ze zm.).

 

GODZINY PRACY URZĘDU: poniedziałek, wtorek, środa 7.30-15.30, czwartek 8.30-17.30, piątek 8.30-15.30.

 

 

 




drukuj
   getacro  Pobierz program do otwierania dokumentów w formacie PDF

 

   
 

tytuł: 
Założenie konta w serwisie WEB-EWID-Portal Komornika. WGD – 17.
data publikacji: 
wtorek, 26 listopada 2019, godz. 12:02
ostatnia zmiana: 
czwartek, 13 lutego 2020, godz. 15:46 -> historia zmian  (1)
nadzór nad treścią: 
Kierownik komórki organizacyjnej
osoba publikująca: 
Bartłomiej Szatkowski
ilość wyświetleń: 
66 490 645

Stopka