Strona Główna Instrukcja biuletynu Statystyki Kontakt Redakcja biuletynu Historia zmian www.bip.gov.pl Urząd Miasta Płocka
 
Główne menu
Rada Miasta
 
epuap


Kliknij aby zobaczyć certyfikat Kliknij aby zobaczyć certyfikat


 

Michał Sosnowski       

     
                   28.04.2015r.


INTERPELACJA


Dotyczy: Rozważenia możliwości przeprowadzenia akcji promocyjnej "Płock za pół ceny" Biuro Toruńskiego Centrum Miasta wraz z Radiem ZET Gold, Lokalną Organizacją Turystyczną Toruń oraz toruńskimi galeriami już osiem razy zorganizowało akcje promocyjną "Toruń za pół ceny". Wydarzenie to polega na tym, że hotele, restauracje, kawiarnie, kluby, instytucje kulturalne oraz sportowe i sklepy obniżają na wybrany weekend ceny poszczególnych produktów i usług o 50%. Wydarzenie jest elementem promocyjnym miasta Torunia, mającym na celu wydłużenie sezonu turystycznego w mieście, zintegrowanie społeczności lokalnej, jak również prezentację towarów i usług znajdujących się w ofercie Partnerów, poprzez ich sprzedaż za pół ceny przez trzy dni trwania akcji promocyjnej. Miejsca, które biorą udział w akcji „Toruń za pół ceny”, zostają oznaczone specjalnymi plakatami, tak aby turyści oraz mieszkańcy Torunia nie mieli wątpliwości, których lokali/instytucji dotyczy zniżka. Wydarzenie każdorazowo było promowane nie tylko na terenie Torunia, ale także w innych miastach jak Bydgoszcz, Trójmiasto, Warszawa, Olsztyn, Poznań, Gniezno, Inowrocław czy Łódź. Reklama ogólnopolska miała na celu przyciągnięcie turystów do Torunia i zachęcenie ich do skorzystania z atrakcji miasta. Ostatnie tego typu wydarzenie miało miejsce w weekend 24-26 kwietnia i cieszyło się ogromną popularnością zarówno turystów, jak i mieszkańców Torunia i okolic, którzy tłumnie skorzystali z promocyjnych ofert partnerów. Dzięki temu rozwiązaniu starówka, galerie handlowe i restauracje tętniły życiem. Proszę o rozważenie możliwości przeprowadzenia tego typu akcji promocyjnej w naszym mieście. Organizacją mógłby zająć się np. Wydział Promocji we współpracy z Płocką Lokalną Organizacją Turystyczną. Akcja nie potrzebuje dużego nakładu finansowego, a - jak widać na przykładzie Torunia - przynosi duże efekty i doskonale wpisuje się w strategię promocyjną miasta Płocka, jako miasta "idealnego na weekend".

/-/ Michał Sosnowski




drukuj
   getacro  Pobierz program do otwierania dokumentów w formacie PDF

 

   
 

tytuł: 
Michał Sosnowski / 2015-04-29 / 407
data publikacji: 
poniedziałek, 04 maja 2015, godz. 10:43
ostatnia zmiana: 
poniedziałek, 04 maja 2015, godz. 10:43 -> historia zmian  (0)
nadzór nad treścią: 
osoba publikująca: 
Agnieszka Kopera
ilość wyświetleń: 
48 302 550

Stopka