Strona Główna Instrukcja biuletynu Statystyki Kontakt Redakcja biuletynu Historia zmian www.bip.gov.pl Urząd Miasta Płocka
 
Główne menu
Urząd Miasta
 
epuap


Kliknij aby zobaczyć certyfikat Kliknij aby zobaczyć certyfikat


 
W związku z modernizacją kompleksu przy ulicy Miodowej 8 informujemy, że od 11 maja 2018 r. Punkt Obsługi Mieszkańca „Miodowa” będzie nieczynny.
Planowane otwarcie: grudzień 2018 r.

UWAGA ! Jest dostępna elektroniczna wersja usługi - kliknij tutaj (http://eurzad.plock.eu/bip/index.php?t=304&wid=7048689&rp=303)

Nadanie lub zmiana nazwy ulicy, placu.  WGD - 03.

 

 

NIEZBĘDNY FORMULARZ: wniosek - druk do pobrania w Biurze Obsługi Klienta, ul. Zduńska 3, stanowisko nr 3.

Uwaga: Jest dostępna elektroniczna wersja usługi: https://epuap.gov.pl/wps/myportal/strefa-klienta/katalog-spraw/opis-uslugi/nazewnictwo-ulic-i-placow-publicznych


WYMAGANE DOKUMENTY:
brak

WYSOKOŚĆ OPŁATY: Czynność urzędowa nie podlega opłacie skarbowej

FORMA ZAŁATWIENIA SPRAWY: Uchwała Rady Miasta.
Zainteresowani mieszkańcy miasta Płocka składają wniosek przedstawiający propozycję nadania lub zmiany nazwy ulicy, placu z uzasadnieniem wyboru. Wniosek ten przedkładany jest celem zaopiniowania przez Zespół ds. Nazewnictwa Ulic (który został powołany Zarządzeniem nr 978/2011 Prezydenta Miasta Płocka z dnia 19 października 2011 r. Jeżeli wniosek zostanie pozytywnie zaopiniowany, w/w Zespół zwraca się do właściwej terenowo Rady Mieszkańców Osiedli Miasta Płocka z wnioskiem o zaopiniowanie.
W oparciu o protokół z posiedzenia Zespołu ds. Nazewnictwa Ulic przygotowywany jest projekt uchwały Rady Miasta Płocka, który jest przedstawiany na sesji Rady Miasta. Uchwała podlega ogłoszeniu w Dzienniku Urzędowym Województwa Mazowieckiego (Ustawa o ogłaszaniu aktów normatywnych i niektórych innych aktów prawnych Dz. U. z 2016 r. poz. 296, ze zm.) i wchodzi w życie po 14 dniach od dnia opublikowania (okres publikacji około 3 miesiące).  

MIEJSCE ZŁOŻENIA I ODEBRANIA DOKUMENTÓW: Złożenie wniosku - Biuro Obsługi Klienta, ul. Zduńska, stanowisko nr 3, po publikacji uchwały zainteresowani są powiadamiani oddzielną korespondencją.

SPRAWĘ PROWADZI: Wydział Geodezji

INFORMACJE: Biuro Interwencji i Informowania Mieszkańców - tel. 24 364 55 55

PODSTAWA PRAWNA: Ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym
(t.j. Dz. U. 2017 r., poz. 2232) i ustawa z dnia 16.11.2006 r. o opłacie skarbowej (Dz.U. z 2016 r. poz. 1827).  

GODZINY PRACY URZĘDU: poniedziałek, wtorek, środa 7.30-15.30, czwartek 8.30-17.30, piątek 8.30-15.30. 


 




drukuj
   getacro  Pobierz program do otwierania dokumentów w formacie PDF

 

   
 

tytuł: 
Nadanie lub zmiana nazwy ulicy, placu. WGD - 03.
data publikacji: 
czwartek, 26 czerwca 2003, godz. 07:31
ostatnia zmiana: 
czwartek, 09 sierpnia 2018, godz. 14:14 -> historia zmian  (36)
nadzór nad treścią: 
Kierownik komórki organizacyjnej
osoba publikująca: 
Rafał Frankowski
ilość wyświetleń: 
43 591 376

Stopka