Strona Główna Instrukcja biuletynu Statystyki Kontakt Redakcja biuletynu Historia zmian www.bip.gov.pl Urząd Miasta Płocka
 
Główne menu
Urząd Miasta
 
epuap


Kliknij aby zobaczyć certyfikat Kliknij aby zobaczyć certyfikat Kliknij aby zobaczyć certyfikat Kliknij aby zobaczyć certyfikat


 

Zmiana w ewidencji gruntów i budynków w związku z zakończeniem budowy budynku.  WGK - 12.

 

 

NIEZBĘDNY FORMULARZ: Wniosek druk do pobrania w Biurze Obsługi Klienta, ul. Zduńska 3, stanowisko nr 2.

WYMAGANE DOKUMENTY:

  1. Mapa ewidencyjna skala 1:1000 z naniesionym budynkiem i użytkiem gruntowym po zmianach.
  2. Kartoteka danych budynku
  3. Zawiadomienie o odbiorze budynku (kserokopia)

WYSOKOŚĆ OPŁATY: Opłata skarbowa od dokumentu stwierdzającego ustanowienie pełnomocnictwa lub prokury albo jego odpis, wypis lub kopia - 17 zł

SPOSÓB WNIESIENIA OPŁATY: w kasie Urzędu Miasta Płocka – I piętro, wejście od ul. Zduńskiej 3 lub bezgotówkowo na rachunek Urzędu Miasta Płocka - Bank PKO BP Oddział w Płocku nr konta: 13 1020 3974 0000 5502 0177 7929.

ZAŁATWIENIA SPRAWY: Do 30 dni

FORMA ZAŁATWIENIA SPRAWY: Zawiadomienie o zmianie

MIEJSCE ZŁOŻENIA I ODEBRANIA DOKUMENTÓW: Złożenie wniosku - Biuro Obsługi Klienta stanowisko nr 2, zawiadomienie doręczane jest do miejsca zamieszkania adresata.

SPRAWĘ PROWADZI: Wydział Geodezji.

INFORMACJE: Biuro Interwencji i Informowania Mieszkańców - tel. 24 364 55 55.

PODSTAWA PRAWNA: Ustawa z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz.U. z 2016 r. poz. 1629 ze zm.), Rozporządzenie Ministra  Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U. z 2015, poz. 542).

GODZINY PRACY URZĘDU: poniedziałek, wtorek, środa 7.30-15.30, czwartek 8.30-17.30, piątek 8.30-15.30. 


 




drukuj
   getacro  Pobierz program do otwierania dokumentów w formacie PDF

 

   
 

tytuł: 
Zmiana w ewidencji gruntów i budynków w związku z zakończeniem budowy budynku. WGK - 12.
data publikacji: 
czwartek, 26 czerwca 2003, godz. 07:31
ostatnia zmiana: 
środa, 15 lutego 2017, godz. 10:38 -> historia zmian  (36)
nadzór nad treścią: 
Kierownik komórki organizacyjnej
osoba publikująca: 
Rafał Frankowski
ilość wyświetleń: 
8 781 681

Stopka