Strona Główna Instrukcja biuletynu Statystyki Kontakt Redakcja biuletynu Historia zmian www.bip.gov.pl Urząd Miasta Płocka
 
Główne menu
Urząd Miasta
 
epuap


Kliknij aby zobaczyć certyfikat Kliknij aby zobaczyć certyfikat Kliknij aby zobaczyć certyfikat Kliknij aby zobaczyć certyfikat


 
W związku z modernizacją kompleksu przy ulicy Miodowej 8 informujemy, że od 11 maja 2018 r. Punkt Obsługi Mieszkańca „Miodowa” będzie nieczynny.
Ponowne otwarcie planowane jest 3 września 2018 r.

PŁOCKA KARTA SENIORA. POP-01

 

 

NIEZBĘDNY FORMULARZ: Wniosek o wydanie Płockiej Karty Seniora

WYMAGANE DOKUMENTY: Wniosek o wydanie Płockiej Karty Seniora oraz okazanie aktualnego dokumentu potwierdzającego tożsamość i wiek osoby (dowód osobisty, prawo jazdy, paszport). Karta adresowana jest do mieszkańców miasta Płocka, którzy ukończyli 65 rok życia, faktycznie zamieszkują na terenie miasta Płocka.

W przypadku odbioru Karty Seniora przez osobę upoważnioną przez wnioskodawcę należy przedstawić pełnomocnictwo - druk pełnomocnictwa.

Instytycje oraz przedsiębiorców zainteresowanych przystąpieniem do Programu Płocka Karta Seniora, zapraszamy do złożenia wniosku - druk wniosku.

Uwaga: Jest dostepna elektroniczna wersja usługi: https://epuap.gov.pl/wps/myportal/strefa-klienta/katalog-spraw/opis-uslugi/plocka-karta-seniora

WYSOKOŚĆ OPŁATY: nie dotyczy

SPOSÓB WNIESIENIA OPŁATY: nie dotyczy

TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY: do 30 dni od daty złożenia wniosku.

FORMA ZAŁATWIENIA SPRAWY: wydanie karty.

MIEJSCE ZŁOŻENIA I ODEBRANIA DOKUMENTÓW:
- miejsce złożenia wniosku: Biuro Obsługi Klienta Urzędu Miasta Płocka, stanowisko nr 1, Punkcie Obsługi Mieszkańca przy ul. Miodowej w Płocku,  Centrum ds. Organizacji Pozarządowych, ul. Misjonarska 22, pokój nr 12
- miejsce odbioru dokumentu: Centrum ds. Organizacji Pozarządowych, ul. Misjonarska 22, pokój nr 12.

SPRAWĘ PROWADZI: Pełnomocnik Prezydenta Miasta Płocka ds. Organizacji Pozarządowych
Centrum ds. Organizacji Pozarządowych.

INFORMACJI UDZIELA: Centrum ds. Organizacji Pozarządowych – tel. 24 366 88 11, 24 366 77 11,  e-mail: centrum.wspolpracy@plock.eu

PODSTAWA PRAWNA:
Uchwała Nr 604/XXXV/2013 Rady Miasta Płocka z dnia 28 maja 2013 roku,
Zarządzenie Nr 3911/2018 Prezydenta Miasta Płocka z dnia 09 stycznia 2018 roku w sprawie wydania regulaminu uzyskania i korzystania z „Płockiej Karty Seniora”.

GODZINY PRACY URZĘDU: poniedziałek – środa: 7.30 – 15.30, czwartek: 8.30 - 17.30, piątek 8.30 -15.30.

 




drukuj
   getacro  Pobierz program do otwierania dokumentów w formacie PDF

 

   
 

tytuł: 
PŁOCKA KARTA SENIORA. POP – 01.
data publikacji: 
piątek, 07 marca 2014, godz. 14:29
ostatnia zmiana: 
środa, 17 stycznia 2018, godz. 07:07 -> historia zmian  (17)
nadzór nad treścią: 
Kierownik komórki organizacyjnej
osoba publikująca: 
Rafał Frankowski
ilość wyświetleń: 
5 482

Stopka