Strona Główna Instrukcja biuletynu Statystyki Kontakt Redakcja biuletynu Historia zmian www.bip.gov.pl Urząd Miasta Płocka
 
Główne menu
Urząd Miasta
 
epuap


Kliknij aby zobaczyć certyfikat Kliknij aby zobaczyć certyfikat


 
W związku z modernizacją kompleksu przy ulicy Miodowej 8 informujemy, że od 11 maja 2018 r. Punkt Obsługi Mieszkańca „Miodowa” będzie nieczynny.
Planowane otwarcie: grudzień 2018 r.

PŁOCKA KARTA SENIORA. POP-01

 

 

NIEZBĘDNY FORMULARZ: Wniosek o wydanie Płockiej Karty Seniora

WYMAGANE DOKUMENTY: Wniosek o wydanie Płockiej Karty Seniora oraz okazanie aktualnego dokumentu potwierdzającego tożsamość i wiek osoby (dowód osobisty, prawo jazdy, paszport). Karta adresowana jest do mieszkańców miasta Płocka, którzy ukończyli 65 rok życia, faktycznie zamieszkują na terenie miasta Płocka.

W przypadku odbioru Karty Seniora przez osobę upoważnioną przez wnioskodawcę należy przedstawić pełnomocnictwo - druk pełnomocnictwa.

Instytycje oraz przedsiębiorców zainteresowanych przystąpieniem do Programu Płocka Karta Seniora, zapraszamy do złożenia wniosku - druk wniosku.

Uwaga: Jest dostepna elektroniczna wersja usługi: https://epuap.gov.pl/wps/myportal/strefa-klienta/katalog-spraw/opis-uslugi/plocka-karta-seniora

WYSOKOŚĆ OPŁATY: nie dotyczy

SPOSÓB WNIESIENIA OPŁATY: nie dotyczy

TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY: do 30 dni od daty złożenia wniosku.

FORMA ZAŁATWIENIA SPRAWY: wydanie karty.

MIEJSCE ZŁOŻENIA I ODEBRANIA DOKUMENTÓW:
- miejsce złożenia wniosku: Biuro Obsługi Klienta Urzędu Miasta Płocka, stanowisko nr 1, Punkcie Obsługi Mieszkańca przy ul. Miodowej w Płocku,  Centrum ds. Organizacji Pozarządowych, ul. Misjonarska 22, pokój nr 12
- miejsce odbioru dokumentu: Centrum ds. Organizacji Pozarządowych, ul. Misjonarska 22, pokój nr 12.

SPRAWĘ PROWADZI: Pełnomocnik Prezydenta Miasta Płocka ds. Organizacji Pozarządowych
Centrum ds. Organizacji Pozarządowych.

INFORMACJI UDZIELA: Centrum ds. Organizacji Pozarządowych – tel. 24 366 88 11, 24 366 77 11,  e-mail: centrum.wspolpracy@plock.eu

PODSTAWA PRAWNA:
Uchwała Nr 604/XXXV/2013 Rady Miasta Płocka z dnia 28 maja 2013 roku,
Zarządzenie Nr 3911/2018 Prezydenta Miasta Płocka z dnia 09 stycznia 2018 roku w sprawie wydania regulaminu uzyskania i korzystania z „Płockiej Karty Seniora”.

GODZINY PRACY URZĘDU: poniedziałek – środa: 7.30 – 15.30, czwartek: 8.30 - 17.30, piątek 8.30 -15.30.

 




drukuj
   getacro  Pobierz program do otwierania dokumentów w formacie PDF

 

   
 

tytuł: 
PŁOCKA KARTA SENIORA. POP – 01.
data publikacji: 
piątek, 07 marca 2014, godz. 14:29
ostatnia zmiana: 
środa, 17 stycznia 2018, godz. 07:07 -> historia zmian  (17)
nadzór nad treścią: 
Kierownik komórki organizacyjnej
osoba publikująca: 
Rafał Frankowski
ilość wyświetleń: 
43 591 374

Stopka