Strona Główna Instrukcja biuletynu Statystyki Kontakt Redakcja biuletynu Historia zmian www.bip.gov.pl Urząd Miasta Płocka
 
Główne menu
Urząd Miasta
 
epuap


Kliknij aby zobaczyć certyfikat Kliknij aby zobaczyć certyfikat


 

UWAGA ! Zmiana godzin pracy na stanowiskach obsługi klienta Wydziału Ewidencji i Spraw Obywatelskich - obowiązywać będą następujące godziny pracy:
poniedziałek, wtorek, środa: 7.30 - 15.30
czwartek: 8.30 - 17.30
piątek: 8.30 - 15.30

Informujemy, że Punkt Obsługi Mieszkańca przy ul. Miodowej 8, ze względów organizacyjnych będzie nieczynny do odwołania.

PŁOCKA KARTA SENIORA. POP-01

 

 

NIEZBĘDNY FORMULARZ: Wniosek o wydanie Płockiej Karty Seniora

WYMAGANE DOKUMENTY: Wniosek o wydanie Płockiej Karty Seniora oraz okazanie aktualnego dokumentu potwierdzającego tożsamość i wiek osoby (dowód osobisty). Karta adresowana jest do mieszkańców miasta Płocka, którzy ukończyli 65 rok życia, posiadają pełną zdolność do czynności prawnych i faktycznie zamieszkują na terenie miasta Płocka.

W przypadku odbioru Karty Seniora przez osobę upoważnioną przez wnioskodawcę należy przedstawić pełnomocnictwo - druk pełnomocnictwa.

Instytycje oraz przedsiębiorców zainteresowanych przystąpieniem do Programu Płocka Karta Seniora, zapraszamy do złożenia wniosku - druk wniosku.

Uwaga: Jest dostepna elektroniczna wersja usługi: https://epuap.gov.pl/wps/myportal/strefa-klienta/katalog-spraw/opis-uslugi/plocka-karta-seniora

WYSOKOŚĆ OPŁATY: nie dotyczy

SPOSÓB WNIESIENIA OPŁATY: nie dotyczy

TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY: do 30 dni od daty złożenia wniosku.

FORMA ZAŁATWIENIA SPRAWY: wydanie karty.

MIEJSCE ZŁOŻENIA I ODEBRANIA DOKUMENTÓW:
- miejsce złożenia wniosku: Biuro Obsługi Klienta Urzędu Miasta Płocka, stanowisko nr 1, Punkcie Obsługi Mieszkańca przy ul. Miodowej w Płocku,  Wydział Kultury i Wspierania Inicjatyw Społecznych, ul. Misjonarska 22, pokój nr 12
- miejsce odbioru dokumentu: Wydział Kultury i Wspierania Inicjatyw Społecznych, ul. Misjonarska 22, pokój nr 12.

SPRAWĘ PROWADZI: Wydział Kultury i Wspierania Inicjatyw Społecznych.

INFORMACJI UDZIELA: Wydział Kultury i Wspierania Inicjatyw Społecznych – tel. 24 366 88 11, 24 366 77 11,  e-mail: centrum.wspolpracy@plock.eu

PODSTAWA PRAWNA:
Uchwała Nr 604/XXXV/2013 Rady Miasta Płocka z dnia 28 maja 2013 roku,

Zarządzenie Nr 3911/2018 Prezydenta Miasta Płocka z dnia 09 stycznia 2018 roku w sprawie wydania regulaminu uzyskania i korzystania z „Płockiej Karty Seniora”.

Zarządzenie Nr 4266/2018 Prezydenta Miasta Płocka z dnia 04 czerwca 2018 roku w sprawie zmiany Zarządzenia nr 3911/2018 Prezydenta Miasta Płocka z dnia 9 stycznia 2018 roku w sprawie regulaminu uzyskania i korzystania z „Płockiej Karty Seniora”

Zarządzenie Nr 411/2019 Prezydenta Miasta Płocka z dnia 25 marca 2019 roku w sprawie zmiany Zarządzenia nr 3911/2018 Prezydent a Miasta Płocka z dnia 9 stycznia 2018 roku w sprawie regulaminu uzyskania i korzystania z „Płockiej Karty Seniora”

GODZINY PRACY URZĘDU: poniedziałek – środa: 7.30 – 15.30, czwartek: 8.30 - 17.30, piątek 8.30 -15.30.

 




drukuj
   getacro  Pobierz program do otwierania dokumentów w formacie PDF

 

   
 

tytuł: 
PŁOCKA KARTA SENIORA. POP – 01.
data publikacji: 
piątek, 07 marca 2014, godz. 14:29
ostatnia zmiana: 
czwartek, 20 lutego 2020, godz. 17:07 -> historia zmian  (20)
nadzór nad treścią: 
Kierownik komórki organizacyjnej
osoba publikująca: 
Rafał Frankowski
ilość wyświetleń: 
65 000 418

Stopka