Strona Główna Instrukcja biuletynu Statystyki Kontakt Redakcja biuletynu Historia zmian www.bip.gov.pl Urząd Miasta Płocka
 
Główne menu
Urząd Miasta
 
epuap


Kliknij aby zobaczyć certyfikat Kliknij aby zobaczyć certyfikat


 

Uprzejmie informujemy, że przyjęcia klientów na stanowiskach obsługi klienta Wydziału Ewidencji i Spraw Obywatelskich w budynku przy al. marsz. Józefa Piłsudskiego 6 oraz w Punkcie Obsługi Mieszkańca Miodowa,
w miesiącu lipcu i sierpniu
odbywać się będą w godzinach:
poniedziałek, wtorek, środa 7.30 – 15.30
czwartek 8.30 – 17.30
piątek 8.30 – 15.30


Utrzymanie i eksploatacja szaletów miejskich. OSK - 07.

 

NIEZBĘDNY FORMULARZ: pisemne lub telefoniczne zgłoszenie uwag (brak druku wniosku) dotyczące stanu technicznego, czystości oraz obsługi szaletów miejskich

Zgłoszenia mogą dotyczyć:
– porządku i czystości w szaletach,
– ewentualnych uszkodzeń i nieprawidłowości w działaniu urządzeń sanitarnych,
– pracy obsługi szaletów,
– zaopatrzenia w środki czystości (mydło, ręczniki jednorazowe, papier toaletowy).
 
Informacja o szaletach miejskich:

1. Na terenie miasta czynne są szalety:

- przy Placu Narutowicza - bezpłatny,

- na al. Roguckiego – bezpłatny,

- w Parku Północnym na osiedlu Podolszyce Północ– bezpłatny,

- przy ul. Grodzkiej – odpłatność 1 zł,

- szalet kontenerowy przy al. Jachowicza 40 (obok dawnego dworca PKS) – odpłatność 1 zł,

- szalet kontenerowy w Lasku Brzozowym na osiedlu Podolszyce Południe - odpłatność 1 zł.

2. Szalety czynne są w godzinach:

  • przy pl. Narutowicza oraz przy al. Roguckiego:
    - w okresie letnim (maj-sierpień) w dni robocze, w soboty, niedziele i święta od godz. 8.00 do 22.00,
    - w pozostałe miesiące – w dni robocze, soboty, niedziele i święta od godz. 9.00 do 19.00.

Szalety nieczynne w dniach: 1 i 6 stycznia, Święta Wielkanocne, 1 listopada, 25 i 26 grudnia.

  • przy ul. Grodzkiej:
    - w okresie letnim (maj-sierpień) od godz. 9.00 do 22.00,
    - pozostałe miesiące od godz. 9.00 do 19.00.

Szalety nieczynne w dniach: 1 stycznia, Święta Wielkanocne, 1 listopada, 25 i 26 grudnia.

  • w Parku Północnym na osiedlu Podolszyce Północ
    - codziennie, w godzinach otwarcia parku, tj. od godz. 6.00 do 22.00

WYMAGANE DOKUMENTY: brak

WYSOKOŚĆ OPŁATY: nie dotyczy
 
SPOSÓB WNIESIENIA OPŁATY:
nie dotyczy
 
TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY: 30 dni lub niezwłocznie w zależności od rodzaju interwencji

FORMA ZAŁATWIENIA SPRAWY: zlecenie interwencji w Referacie Spraw Komunalnych

MIEJSCE ZŁOŻENIA I ODEBRANIA DOKUMENTÓW: drogą pocztową na adres: Urząd Miasta Płocka, Wydział Kształtowania Środowiska - Referat Spraw Komunalnych 09-400 Płock, Stary Rynek 1 lub Biuro Obsługi Klienta, ul. Zduńska 3, stanowisko nr 7.

SPRAWĘ PROWADZI: stanowisko d/s eksploatacji i remontów obiektów i urządzeń komunalnych, pok. E-31.

INFORMACJE: Biuro Interwencji i Informowania Mieszkańców - tel. 24 364 55 55.

PODSTAWA PRAWNA:
- Ustawa z dnia 13.09.1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2018 r. poz. 1454);
- Ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2018 r. poz. 994).

GODZINY PRACY URZĘDU: poniedziałek, wtorek, środa 7.30-15.30, czwartek 8.30-17.30, piątek 8.30-15.30. 

 

Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”) informujemy, że:

  1. Administratorem przetwarzanych danych osobowych jest Gmina Miasto Płock, 09-400 Płock, pl. Stary Rynek 1;
  2. kontakt z inspektorem ochrony danych – iod@plock.eu;
  3. dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji wniosku
  4. odbiorcami danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa;
  5. dane osobowe przechowywane będą przez okres 5 lat;
  6. każdy ma prawo do żądania od administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania w przypadku kwestionowania prawidłowości danych osobowych;
  7. każdy ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych;
  8. podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże odmowa podania danych będzie skutkować odmową realizacji wniosku.

 

 

 




drukuj
   getacro  Pobierz program do otwierania dokumentów w formacie PDF

 

   
 

tytuł: 
Utrzymanie i eksploatacja szaletów miejskich. OSK - 07.
data publikacji: 
czwartek, 26 czerwca 2003, godz. 07:31
ostatnia zmiana: 
środa, 16 stycznia 2019, godz. 09:19 -> historia zmian  (35)
nadzór nad treścią: 
Kierownik komórki organizacyjnej
osoba publikująca: 
Rafał Frankowski
ilość wyświetleń: 
53 502 977

Stopka