Wynajęcie lokalu, przedłużenie umowy podnajmu lokalu, zamiana lokalu i zamiana wzajemna lokali mieszkalnych w programie „Mieszkania na start”. WZN - 09
A. WYNAJĘCIE LOKALU MIESZKALNEGO W PROGRAMIE „MIESZKANIA NA START”.
Wymagane dokumenty: Wniosek o wynajęcie lokalu mieszkalnego w programie „Mieszkania na start”, do pobrania także w Biurze Obsługi Klienta, ul. Zduńska 3, stanowisko - Mieszkalnictwo.
dowody osobiste wszystkich pełnoletnich osób,
zaświadczenie wszystkich pełnoletnich osób o dochodach wydane przez organy podatkowe za poprzedni rok podatkowy oraz osób niepełnoletnich jeżeli osiągają dochód,
dokument potwierdzający otrzymywanie świadczenia pielęgnacyjnego,
orzeczenie sądu, ugoda sądowa ustalające wysokość alimentów lub zaświadczenie o wypłacaniu świadczenia alimentacyjnego z Funduszu alimentacyjnego,
Dodatkowe dokumenty:
oświadczenie o zobowiązaniu się osoby trzeciej do udzielenia poręczenia (dotyczy przypadków gdy do dochodów wnioskodawcy ma być doliczony dochód poręczyciela) – załącznik do wniosku,
orzeczenia potwierdzające niepełnosprawności,
kopia Karty Dużej Rodziny lub Płockiej Karty Familijnej 3+,
dokument potwierdzający pobieranie nauki przez uczące się dziecko powyżej 18 roku życia (np. zaświadczenie szkoły lub uczelni),
dokumenty potwierdzające fakt kształcenia się na studiach wyższych lub ukończenia kierunku studiów wyższych oraz studiów podyplomowych,
zaświadczenie z ZUS potwierdzające opłacanie składek ubezpieczeniowych za pracownika, przez osobę prowadzącą działalności gospodarczą na terenie Płocka,
zaświadczenie od pracodawcy wskazujące miejsce wykonywania pracy i okres zatrudnienia,
dokumenty potwierdzające fakt i okres zamieszkiwania osób pełnoletnich w Płocku,
zaświadczenie pochodzące od organizacji pożytku publicznego potwierdzające prowadzenie, od co najmniej dwóch lat, nieodpłatnej działalności w organizacjach pożytku publicznego na terenie Płocka,
zaświadczenie z ośrodka pomocy społecznej lub Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie potwierdzające opuszczenie pieczy zastępczej,
Uwaga: sprawę należy załatwić osobiście lub przez osobę posiadającą pełnomocnictwo z podpisem notarialnie poświadczonym.
WYSOKOŚĆ OPŁATY: nie podlega opłacie skarbowej.
TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY: czas oczekiwania na odpowiedź o sposobie rozpatrzenia wniosku do 1 miesiąca. Czas realizacji wniosku uzależniony jest od liczby lokali przekazywanych na potrzeby programu „Mieszkania na start”.
B. ZAMIANA LOKALU MIESZKALNEGO W
PROGRAMIE „MIESZKANIA NA START”.
Wymagane
dokumenty: Wniosek
o zamianę lokalu mieszkalnego z programu „Mieszkania na start”,
do pobrania także w Biurze Obsługi Klienta, ul. Zduńska 3,
stanowisko - Mieszkalnictwo.
dokumenty potwierdzające dane w złożonym wniosku.
C. ZAMIANA
WZAJEMNA LOKALI MIESZKALNYCH W PROGRAMIE „MIESZKANIA NA
START”.
Wymagane
dokumenty: Wniosek
o wyrażenie zgody na zamianę wzajemną lokali mieszkalnych z
programu „Mieszkania na start”, do pobrania także w Biurze
Obsługi Klienta, ul. Zduńska 3, stanowisko - Mieszkalnictwo.
dokumenty potwierdzające dane w złożonych wnioskach.
D. PRZEDŁUŻENIE UMOWY PODNAJMU W PROGRAMIE „MIESZKANIA NA
START”.
Wymagane dokumenty: Wniosek
o przedłużenie umowy podnajmu lokalu mieszkalnego z programu
„Mieszkania na start”, do pobrania także w Biurze Obsługi
Klienta, ul. Zduńska 3, stanowisko – Mieszkalnictwo.
• dokumenty potwierdzające dane w złożony wniosku.
FORMA ZAŁATWIENIA WW. SPRAW: Przyjęcie oferty stanowi podstawę do zawarcia umowy najmu.
MIEJSCE ZŁOŻENIA I ODEBRANIA DOKUMENTÓW: Biuro Obsługi Klienta, ul. Zduńska 3, stanowisko - Mieszkalnictwo, tel. 24 367 15 96.
SPRAWĘ PROWADZI: Referat Rozdysponowywania Nieruchomości.
INFORMACJE: Biuro Interwencji i Informowania Mieszkańców - tel. 24 364 55 55.
PODSTAWA PRAWNA:
- Art. 21 ust. 1 pkt 2 i
ust. 3 ustawy z dnia 21 czerwca 2001 r. o ochronie praw lokatorów,
mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego (t.j. Dz.
U. z 2020 r. poz. 1611 ze zm.).
- Uchwała Nr 433/XXV/2020 z
dnia 26 listopada 2020 r. w sprawie zasad wynajmowania lokali
wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Gminy Miasto Płock (ze
zm.).
GODZINY OBSŁUGI KLIENTÓW: poniedziałek, wtorek, środa 8.00-15.30, czwartek 8.00-16.30, piątek 8.00-14.30.
- Data publikacji: 9 lat temu (poniedziałek, 04 kwietnia 2016, godzina 13:45)
- Osoba publikująca: Rafał Frankowski
- Nadzór nad treścią: Małgorzata Sikora - Wydział Zarządzania Nieruchomościami
- Ilość wyświetleń: 2 721 864
- Data ostatniej aktualizacji: środa, 31 lipca 2024, godzina 14:19
- Historia aktualizacji
25 maja 2023, godzina 12:05 Aktualizacja dokumentu
25 maja 2023, godzina 12:05 Aktualizacja dokumentu
24 października 2022, godzina 12:25 Aktualizacja dokumentu
24 października 2022, godzina 12:25 Aktualizacja dokumentu
24 października 2022, godzina 12:24 Aktualizacja dokumentu
24 października 2022, godzina 12:23 Aktualizacja dokumentu
14 grudnia 2021, godzina 07:08 Aktualizacja dokumentu
14 grudnia 2021, godzina 07:07 Aktualizacja dokumentu
12 kwietnia 2021, godzina 13:24 Aktualizacja dokumentu
12 kwietnia 2021, godzina 13:22 Aktualizacja dokumentu
04 stycznia 2021, godzina 09:46 Aktualizacja dokumentu
04 stycznia 2021, godzina 09:44 Aktualizacja dokumentu
21 sierpnia 2020, godzina 12:03 Aktualizacja danych
26 lutego 2020, godzina 10:06 Aktualizacja danych
20 lutego 2020, godzina 10:32 Aktualizacja danych
08 stycznia 2019, godzina 10:14 Aktualizacja danych
09 sierpnia 2018, godzina 13:35 Aktualizacja danych
10 kwietnia 2017, godzina 14:51 Aktualizacja danych
10 kwietnia 2017, godzina 14:42 Aktualizacja danych
10 kwietnia 2017, godzina 14:40 Aktualizacja danych
14 lutego 2017, godzina 13:33 Aktualizacja danych
30 grudnia 2016, godzina 14:17 Aktualizacja danych
15 listopada 2016, godzina 13:40 Aktualizacja danych
12 listopada 2016, godzina 14:39 Aktualizacja danych
21 kwietnia 2016, godzina 12:31 Aktualizacja danych
11 kwietnia 2016, godzina 12:14 Aktualizacja danych
11 kwietnia 2016, godzina 12:11 Aktualizacja danych
11 kwietnia 2016, godzina 12:11 Aktualizacja danych
11 kwietnia 2016, godzina 12:09 Aktualizacja danych
11 kwietnia 2016, godzina 12:08 Aktualizacja danych
07 kwietnia 2016, godzina 13:42 Aktualizacja danych
07 kwietnia 2016, godzina 10:06 Aktualizacja danych
05 kwietnia 2016, godzina 08:50 Aktualizacja danych
05 kwietnia 2016, godzina 07:55 Aktualizacja danych
05 kwietnia 2016, godzina 07:53 Aktualizacja danych
05 kwietnia 2016, godzina 07:51 Aktualizacja danych
Podobne sprawy
- Dzierżawa/użyczenie nieruchomości Gminy - Miasto Płock. WZN - 01.
- Potwierdzenie wstąpienia w stosunek najmu lokalu mieszkalnego po zgonie najemcy oraz wynajęcie. WZN - 02.
- Sprawy związane z ustawą o własności lokali. WZN - 03.
- Sprzedaż komunalnego lokalu użytkowego na rzecz najemców. WZN - 04.
- Sprzedaż komunalnego lokalu użytkowego – Pustostanu - w trybie przetargowym. WZN - 05.
- Sprzedaż lokali komunalnych. WZN - 06.
- Ustanawianie służebności na nieruchomościach Gminy – Miasto Płock. WZN - 16.
- Wydanie zaświadczenia o oczekiwaniu na pomoc mieszkaniową w rejestrach Zespołu Rozdysponowywania Nieruchomości. WZN - 07.
- Wynajęcie lokalu lub zamiana lokalu dotychczasowego. WZN - 10.
- Wynajęcie lokalu mieszkalnego po połączeniu lokali, podzieleniu lub powiększeniu lokalu. WZN - 11.
- Wynajęcie lokalu użytkowego w trybie bezprzetargowym. WZN - 12.
- Wynajęcie lokalu użytkowego w trybie publicznego przetargu nieograniczonego, licytacji. WZN - 13.
- Wynajęcie lokalu, przedłużenie umowy podnajmu lokalu, zamiana lokalu i zamiana wzajemna lokali mieszkalnych w programie „Mieszkania na start”. WZN - 09.
- Wynajęcie oraz zamiana lokalu mieszkalnego w ramach programu "Mieszkanie dla seniora" WZN - MDS
- Wynajęcie lokalu zamiennego, na warunkach najmu socjalnego w związku z orzeczoną eksmisją oraz pomieszczenia tymczasowego. WZN - 08.
- Wyrażenie zgody na zamianę wzajemną lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Gminy - Miasta Płock. WZN - 14.
- Zwrot kaucji zabezpieczających pokrycie należności z tytułu najmu lokalu mieszkalnego wpłaconych przed dniem 12 listopada 1994 r. w zwaloryzowanej wysokości. WZN - 15.