Strona Główna Instrukcja biuletynu Statystyki Kontakt Redakcja biuletynu Historia zmian www.bip.gov.pl Urząd Miasta Płocka
 
Główne menu
Urząd Miasta
 
epuap


Kliknij aby zobaczyć certyfikat Kliknij aby zobaczyć certyfikat


 
W związku z modernizacją kompleksu przy ulicy Miodowej 8 informujemy, że od 11 maja 2018 r. Punkt Obsługi Mieszkańca „Miodowa” będzie nieczynny.
Planowane otwarcie: październik 2018 r.

Wydawanie decyzji o przeniesieniu decyzji o warunkach zabudowy na rzecz innej osoby. WUA-10.

 

 

NIEZBĘDNY FORMULARZ: wniosek - do pobrania na stanowisku nr 5 w Biurze Obsługi Klienta.

WYMAGANE DOKUMENTY:
1. kopia decyzji o warunkach zabudowy.
2. zgoda strony na rzecz, której została wydana decyzja o warunkach zabudowy na przeniesienie decyzji na rzecz innej osoby.
3. oświadczenie strony na rzecz, której decyzja ma być przeniesiona, iż przyjmuje wszystkie warunki zawarte w decyzji o warunkach zabudowy - oświadczenie jest cześcią wniosku.
4. upoważnienie udzielone osobie pełnomocnika działającego w imieniu wnioskodawcy.
5. aktualny wypis z Krajowego Rejestru Sądowego.

WYSOKOŚĆ OPŁAT:
- opłata skarbowa płatna z chwilą złożenia wniosku o wydanie decyzji w wysokości 56 zł
– sprawy budownictwa mieszkaniowego nie podlegają  opłatom skarbowym

SPOSÓB WNIESIENIA OPŁATY: opłata skarbowa płatna w kasie Urzędu Miasta Płocka – I piętro, wejście od ul. Zduńskiej 3 lub bezgotówkowo na rachunek Urzędu Miasta Płocka, Bank PKO BP S.A. II Oddział w Płocku: 13 1020 3974 0000 5502 0177 7929.

TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY: od 1 do 2 miesięcy zgodnie z art. 35 Kodeksu postępowania administracyjnego.

FORMA ZAŁATWIENIA SPRAWY: decyzja.

MIEJSCE ZŁOŻENIA I ODEBRANIA DOKUMENTÓW: Biuro Obsługi Klienta, stanowisko nr 5, tel. 24 367 15 95.

SPRAWĘ PROWADZI: Wydział Urbanistyki i Strategii Rozwoju Miasta

INFORMACJI UDZIELA:
1. Biuro Obsługi Klienta, stanowisko nr 5, tel. 24 367 15 95;
2. Referat Warunków Zabudowy i Zagospodarowania Terenu, tel.: 24 367 14 63, 24 367 14 65, 24 367 17 61, 24 367 14 66.

INFORMACJE: Biuro Interwencji i Informowania Mieszkańców - tel. 24 364 55 55.

PODSTAWA PRAWNA:
– Ustawa z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2016 r., poz. 778 ze zmianami).

GODZINY PRACY URZĘDU: poniedziałek, wtorek, środa 7.30-15.30, czwartek 8.30-17.30, piątek 8.30-15.30. 




drukuj
   getacro  Pobierz program do otwierania dokumentów w formacie PDF

 

   
 

tytuł: 
Wydawanie decyzji o przeniesieniu decyzji o warunkach zabudowy na rzecz innej osoby. WUA-10.
data publikacji: 
piątek, 22 grudnia 2006, godz. 10:35
ostatnia zmiana: 
czwartek, 09 sierpnia 2018, godz. 15:36 -> historia zmian  (21)
nadzór nad treścią: 
Kierownik komórki organizacyjnej
osoba publikująca: 
Rafał Frankowski
ilość wyświetleń: 
8 780 991

Stopka