Strona Główna Instrukcja biuletynu Statystyki Kontakt Redakcja biuletynu Historia zmian www.bip.gov.pl Urząd Miasta Płocka
 
Główne menu
Urząd Miasta
 
epuap


Kliknij aby zobaczyć certyfikat Kliknij aby zobaczyć certyfikat Kliknij aby zobaczyć certyfikat


 

 Zameldowanie na pobyt czasowy. OSO - 13.

 

 

NIEZBĘDNY FORMULARZ: Druk Zgłoszenie pobytu czasowego zawierający podpis osoby meldującej się lub pełnomocnika oraz podpis właściciela lub innego podmiotu dysponującego tytułem prawnym do lokalu, potwierdzający fakt pobytu osoby pod danym adresem, do pobrania także na Stanowisku Obsługi Klienta, Al. J. Piłsudskiego 6 lub w Punkcie Obsługi Mieszkańca "Miodowa", ul. Miodowa 8 lok. 6.

Druk należy uzupełnić komputerowo (maszynowo) lub pismem odręcznym, kolorem niebieskim lub czarnym, drukowanymi literami.

Za osobę nieposiadającą zdolności do czynności prawnych lub posiadającą ograniczoną zdolność do czynności prawnych obowiązek meldunkowy wykonuje jej przedstawiciel ustawowy, opiekun prawny lub inna osoba sprawująca nad nią faktyczną opiekę w miejscu ich wspólnego pobytu.

Obywatel dokonuje zameldowania w organie gminy właściwym ze względu na położenie nieruchomości w której zamieszkuje najpóźniej w 30 dniu licząc od dnia przybycia do tego miejsca.

WYMAGANE DOKUMENTY:
1. Dowód osobisty,
lub paszport.
2. Dokument potwierdzający tytuł prawny do lokalu (umowa cywilno-prawna, wypis z księgi wieczystej, decyzja administracyjna, orzeczenie sądu lub inny dokument poświadczający tytuł prawny do lokalu) – do wglądu.
3. W nowo budowanym domu – dokument o odbiorze budynku i zawiadomienie o nadaniu numeru – do wglądu.
4. W przypadku załatwiania sprawy przez pełnomocnika należy dołączyć oryginał pełnomocnictwa.

5. Pełnomocnik przedstawia do wglądu dowód osobisty lub paszport.

Obywatel Unii Europejskiej, państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu, strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym lub konfederacji Szwajcarskiej dokonujący zameldowania  na pobyt stały winien przedłożyć:
1. Ważny dokument podróży lub inny ważny dokument potwierdzający jego tożsamość i obywatelstwo.                                                                                                              
2. Ważny dokument potwierdzający prawo stałego pobytu lub zaświadczenie o zarejestrowaniu pobytu obywatela Unii Europejskiej lub w przypadku braku zaświadczenia, składa oświadczenie o zarejestrowaniu pobytu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
3. W/wdokonuje zameldowania w organie gminy właściwym ze względu na położenie nieruchomości w której zamieszkuje najpóźniej w 30 dniu licząc od dnia przybycia do tego miejsca.

Członek rodziny obywatel Unii Europejskiej, państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu, strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym lub konfederacji Szwajcarskiej, niebędący obywatelem Unii Europejskiej, państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu, strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym lub konfederacji Szwajcarskiej dokonujący zameldowania  na pobyt stały winien przedłożyć:

1. Ważny dokument podróży

2. Ważną kartę stałego pobytu członka rodziny obywatela Unii Europejskiej lub ważną kartę pobytu członka rodziny obywatela Unii Europejskiej

3. W/w dokonuje zameldowania w organie gminy właściwym ze względu na położenie nieruchomości w której zamieszkuje najpóźniej w 30 dniu licząc od dnia przybycia do tego miejsca.

Obywatel państwa nie będącego Obywatelem Unii Europejskiej, państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu, strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym lub konfederacji Szwajcarskiej dokonujący zameldowania na pobyt stały winien przedłożyć:
1. Paszport.
2. Cudzoziemiec dokonujący zameldowania się na pobyt czasowy przedstawia wizę, a w przypadku gdy wjazd cudzoziemca nastąpił na podstawie umowy przewidującej zniesienie lub ograniczenie obowiązku posiadania wizy albo cudzoziemiec przebywa na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej na podstawie art. 108 ust. 1 pkt 2 lub art. 206 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 12 grudnia 2013 r. o cudzoziemcach (Dz. U. poz. 1650) lub na podstawie umieszczonego w dokumencie podróży odcisku stempla, który potwierdza złożenie wniosku o udzielenie zezwolenia na pobyt rezydenta długoterminowego Unii Europejskiej – dokument podróży, tymczasowe zaświadczenie tożsamości cudzoziemca, kartę pobytu, dokument „zgoda na pobyt tolerowany” albo zezwolenie na pobyt czasowy, zezwolenie na pobyt stały, zezwolenie na pobyt rezydenta długoterminowego Unii Europejskiej lub decyzję o nadaniu statusu uchodźcy w Rzeczypospolitej Polskiej, udzieleniu w Rzeczypospolitej Polskiej ochrony uzupełniającej, zgody na pobyt ze względów humanitarnych albo zgody na pobyt tolerowany.
3. W/w dokonuje zameldowania w organie gminy właściwym ze względu na położenie nieruchomości w której zamieszkuje najpóźniej 4 dnia licząc od dnia przybycia do tego miejsca.

WYSOKOŚĆ OPŁATY: Nie podlega opłacie skarbowej

TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY: Od ręki

FORMA ZAŁATWIENIA SPRAWY: Potwierdzenie zameldowania na pobyt czasowy wydawane jest w formie zaświadczenia na wniosek interesanta

MIEJSCE ZŁOŻENIA I ODEBRANIA DOKUMENTÓW: Stanowisko Obsługi Klienta, Al. J. Piłsudskiego 6, Punkt Obsługi Mieszkańca "Miodowa", ul. Miodowa 8 lok. 6.

SPRAWĘ PROWADZI: Oddział Spraw Obywatelskich

INFORMACJE: Biuro Interwencji i Informowania Mieszkańców - tel. 24 364 55 55.

PODSTAWA PRAWNA:
- ustawa z dnia 10 kwietnia 1974 r. o ewidencji ludności (Dz. U. z 2017 r. poz. 657);
- rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 września 2011 r. w sprawie określenia wzorów i sposobu wypełniania formularzy stosowanych przy wykonywaniu obowiązku meldunkowego (Dz. U. z 2015 r., poz. 1852).
- ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U.2016 r. poz. 23 ze zm).

GODZINY OBSŁUGI KLIENTÓW: Al. J. Piłsudskiego 6: poniedziałek - piątek 8.00-17.00.
Punkt Obsługi Mieszkańca, ul. Miodowa 8 lok. 6: poniedziałek - piątek 9.00-16.30.

Zgodnie z treścią art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2016.922, z późn. zm.) informujemy, że:

  • administratorem danych osobowych jest Gmina Miasto Płock, Stary Rynek 1, 09-400 Płock,
  • dane będą przetwarzane w celu realizacji niniejszego wniosku i będą udostępniane wyłącznie podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa,
  • każdy ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania,
  • podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne dla prawidłowej realizacji niniejszego wniosku.



drukuj
   getacro  Pobierz program do otwierania dokumentów w formacie PDF

 

   
 

tytuł: 
Zameldowanie na pobyt czasowy. OSO - 13.
data publikacji: 
czwartek, 26 czerwca 2003, godz. 07:31
ostatnia zmiana: 
wtorek, 06 czerwca 2017, godz. 10:11 -> historia zmian  (44)
nadzór nad treścią: 
Kierownik komórki organizacyjnej
osoba publikująca: 
Rafał Frankowski
ilość wyświetleń: 
8 786 361

Stopka