Wpis do ewidencji instruktorów i wykladowców. OKM - 14.
NIEZBĘDNY FORMULARZ:wnioseko wpis do ewidencji instruktorów i wykładowców do pobrania także w Referacie Komunikacji, Stanowisko nr 4 na Sali Obsługi Klienta, al. marsz. Józefa Piłsudskiego 6.
WYMAGANE DOKUMENTY: 1. Dowód osobisty (do wglądu) 2. Zaświadczenie o ukończeniu kursu 3. 1 fotografia 4. Orzeczenie lekarskie i psychologiczne 5. Zaświadczenie o niekaralności
Uwaga: Złożone dokumenty za pośrednictwem Prezydenta Miasta Płocka przekazywane są do Komisji Egzaminacyjnej przy Mazowieckim Urzędzie Wojewódzkim w Warszawie. Termin egzaminu wyznacza komisja. O pozytywnym wyniku egzaminu Komisja informuje Referat Komunikacji, który dokonuje wpisu do Ewidencji Instruktorów i Wykładowców.
WYSOKOŚĆ OPŁATY: 50 zł - za wpis
SPOSÓB WNIESIENIA OPŁATY: w kasie Urzędu Miasta Płocka, Sala Obsługi Klienta, al. marsz. Józefa Piłsudskiego 6 lub na bankowy rachunek Urzędu Miasta Płocka, Bank PKO BP S.A. II Oddział w Płocku, nr konta: 13 1020 3974 0000 5502 0177 7929.
TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY: do 7 dni
FORMA ZAŁATWIENIA SPRAWY: Wpis do ewidencji instruktorów - decyzja i legitymacja Wpis do ewidencji wykładowców - decyzja i zaświadczenie
MIEJSCE ZŁOŻENIA I ODEBRANIA DOKUMENTÓW:Referat Komunikacji, Stanowisko nr 4 na Sali Obsługi Klienta lub pokój 109, al. marsz. Józefa Piłsudskiego 6.
SPRAWĘ PROWADZI:Referat Komunikacji
INFORMACJE:Biuro Interwencji i Informowania Mieszkańców - tel. 24 364 55 55
INFORMACJE DODATKOWE:
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych " RODO") informujemy, że:
Administratorami przetwarzanych danych osobowych są: Minister Cyfryzacji, 00-060 Warszawa, ul. Królewska 27 i Gmina Miasto Płock, 09-400 Płock, pl. Stary Rynek 1;
kontakt z inspektorem ochrony danych: iod@mc.pov.pl lub pisemnie na adres administratora i iod@plock.eu;
dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji przedmiotowego wniosku zgodnie z przepismi Ustawy prawo o ruchu drogowym, Ustawy o kierujących oraz Kodeksu postępowania administracyjnego;
odbiorcami danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa;
dane osobowe przechowywane będą bezterminowo z wyjątkiem zgromadzonych danych w Centralnej Ewidencji Kierowców dotyczących środka karnego w postaci zakazu prowadzenia pojazdów, które podlegają usunięciu jeżeli skazanie uległo zatarciu;
każdy ma prawo do żądania od administatora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania w przypadku kwestionowania prawidłowości danych osobowych;
każdy ma prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych;
podanie danych osbowych jest obowiązkowe na mocy Ustawy prawo o ruchu drogowym, Ustawy o kierujących oraz Kodeksu postępowania administracyjnego.
PODSTAWA PRAWNA:
1. Ustawa z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami (Dz.U. z 2017 r. poz. 978 ze zm.), 2. Rozporządzenie Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 7 października 2016 r. w sprawie uzyskiwania uprawnień przez instruktorów i wykładowców, opłat oraz wzorów dokumentów stosowanych w tych sprawach, a także stawek wynagrodzenia członków komisji. (t.j. Dz. U. 2018 poz. 661).
GODZINY OBSŁUGI KLIENTÓW w budynku przy Al. J. Piłsudskiego 6: poniedziałek - piątek 8.00-17.00.
Pobierz program do otwierania dokumentów w formacie PDF
tytuł:
Wpis do ewidencji instruktorów i wykladowców. OKM - 14.
data publikacji:
czwartek, 24 stycznia 2013, godz. 09:03
ostatnia zmiana:
poniedziałek, 07 stycznia 2019, godz. 09:52 -> historia zmian (45)