Strona Główna Instrukcja biuletynu Statystyki Kontakt Redakcja biuletynu Historia zmian www.bip.gov.pl Urząd Miasta Płocka
 
Główne menu
Urząd Miasta
 
epuap


Kliknij aby zobaczyć certyfikat Kliknij aby zobaczyć certyfikat


 
W związku z modernizacją kompleksu przy ulicy Miodowej 8 informujemy, że od 11 maja 2018 r. Punkt Obsługi Mieszkańca „Miodowa” będzie nieczynny.
Planowane otwarcie: październik 2018 r.

Zmiana  zaświadczenia na przewozy drogowe na potrzeby własne.  REG - 21.

 

 

NIEZBĘDNY FORMULARZ: wniosek o zmianę zaświadczenia na przewozy drogowe na potrzeby własne (druk wniosku dostępny na Stanowisku Obsługi Klienta, Al. J. Piłsudskiego 6, stanowisko nr 1 i 2).

WYMAGANE DOKUMENTY:
1.
oświadczenie o zamiarze zatrudnienia kierowców spełniających warunki o których mowa w art. 5c ust.1 pkt 4 ustawy o transporcie drogowym albo o zamiarze współpracy z osobami niezatrudnionymi przez przedsiębiorcę, lecz wykonującymi osobiście przewóz na jego rzecz, spełniającymi warunki, o których mowa w art.5c ust.1 pkt 4
2. wykaz pojazdów samochodowych

WYSOKOŚĆ OPŁATY:
- za zmianę zaświadczenia polegającą na zmianie danych w nim zawartych, o ile zmiana ta nie spowoduje zmiany formy prawnej prowadzonej działalności i terminu ważności zaświadczenia oraz po zwróceniu dotychczasowych dokumentów - 25 zł
- za wypis z zaświadczenia – 10 zł
- za wydanie wypisu z zaświadczenia w przypadku zgłoszenia przez przedsiębiorcę kolejnego pojazdu samochodowego nie zgłoszonego we wniosku o wydanie zaświadczenia pobiera się opłatę w wysokości - 100 zł

SPOSÓB WNIESIENIA OPŁATY: w kasie Urzędu Miasta Płocka, Stanowisko Obsługi Klienta, Al. J. Piłsudskiego 6 lub bezgotówkowo na rachunek Urzędu Miasta Płocka, Bank PKO BP S.A. II Oddział w Płocku, nr konta: 13 1020 3974 0000 5502 0177 7929.

  • za zmianę zaświadczenia - 25 zł - Zapłać online
  • za wypis z zaświadczenia - 10 zł - Zapłać online
  • za wydanie wypisu z zaświadczenia w przypadku zgłoszenia przez przedsiębiorcę kolejnego pojazdu samochodowego nie zgłoszonego we wniosku - 100 zł - Zapłać online

TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY: 7 dni od złożenia kompletu dokumentów

FORMA ZAŁATWIENIA SPRAWY: wydanie zaświadczenia oraz wypisów do w/w zaświadczenia na formularzach urzędowych.

MIEJSCE ZŁOŻENIA I ODEBRANIA DOKUMENTÓW: Stanowisko Obsługi Klienta, Al. J. Piłsudskiego 6, stanowisko nr 1 i 2.

SPRAWĘ PROWADZI: Oddział Ewidencji Działalności Gospodarczej

INFORMACJE: Biuro Interwencji i Informowania Mieszkańców - tel. 24 364 55 55

PODSTAWA PRAWNA:
- ustawa z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz.U. 2017 r. poz.2200 ze zmianami)
,

- rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 6 sierpnia 2013 r. w sprawie wysokości opłat za czynności administracyjne związane z wykonywaniem transportu drogowego oraz za egzaminowanie i wydawanie certyfikatu kompetencji zawodowych (Dz.U. z 2013 r., poz. 916),

GODZINY OBSŁUGI KLIENTÓW w budynku przy Al. J. Piłsudskiego 6:  poniedziałek - piątek 8.00-17.00.

 




drukuj
   getacro  Pobierz program do otwierania dokumentów w formacie PDF

 

   
 

tytuł: 
Zmiana zaświadczenia na przewozy drogowe na potrzeby własne. REG - 21.
data publikacji: 
wtorek, 02 marca 2004, godz. 07:53
ostatnia zmiana: 
piątek, 27 kwietnia 2018, godz. 15:23 -> historia zmian  (41)
nadzór nad treścią: 
Kierownik komórki organizacyjnej
osoba publikująca: 
Rafał Frankowski
ilość wyświetleń: 
8 783 136

Stopka