Strona Główna Instrukcja biuletynu Statystyki Kontakt Redakcja biuletynu Historia zmian www.bip.gov.pl Urząd Miasta Płocka
 
Główne menu
Urząd Miasta
 
epuap


Kliknij aby zobaczyć certyfikat Kliknij aby zobaczyć certyfikat Kliknij aby zobaczyć certyfikat Kliknij aby zobaczyć certyfikat


 
W związku z modernizacją kompleksu przy ulicy Miodowej 8 informujemy, że od 11 maja 2018 r. Punkt Obsługi Mieszkańca „Miodowa” będzie nieczynny.
Ponowne otwarcie planowane jest 3 września 2018 r.
Wydział Zamówień Publicznych

p.o. Dyrektora Wydziału: Magdalena Kucharska
Telefon: 24 36 71 461, Fax:
Pokój: 122 [B]

GODZINY PRACY URZĘDU:
poniedziałek, wtorek, środa 7.30-15.30, czwartek 8.30-17.30, piątek 8.30-15.30

URZĄD STANU CYWILNEGO:
poniedziałek, wtorek, środa 8.00-15.00, czwartek 9.00-17.00, piątek 9.00-15.00.

ODDZIAŁ KOMUNIKACJI,
ODDZIAŁ EWIDENCJI DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ,
ODDZIAŁ SPRAW OBYWATELSKICH
:
od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 - 17.00

PUNKT OBSŁUGI MIESZKAŃCA MIODOWA:
od poniedziałku do piątku w godz. 9.00 - 16.30



drukuj
   getacro  Pobierz program do otwierania dokumentów w formacie PDF

 

   
 

tytuł: 
Wydział Zamówień Publicznych
data publikacji: 
wtorek, 24 czerwca 2003, godz. 14:32
ostatnia zmiana: 
poniedziałek, 31 stycznia 2011, godz. 12:32 -> historia zmian  (5)
nadzór nad treścią: 
Kierownik komórki organizacyjnej
osoba publikująca: 
Bartłomiej Szatkowski
ilość wyświetleń: 
8 789 079

Stopka