Strona Główna Instrukcja biuletynu Statystyki Kontakt Redakcja biuletynu Historia zmian www.bip.gov.pl Urząd Miasta Płocka
 
Główne menu
Urząd Miasta
 
epuap


Kliknij aby zobaczyć certyfikat Kliknij aby zobaczyć certyfikat


 
W związku z modernizacją kompleksu przy ulicy Miodowej 8 informujemy, że od 11 maja 2018 r. Punkt Obsługi Mieszkańca „Miodowa” będzie nieczynny.
Planowane otwarcie: grudzień 2018 r.

Rejestracja zgonu - sporządzenie aktu zgonu.  USC - 02.

 

 

Uwaga: Termin zgłoszenia zgonu do urzędu – najpóźniej w ciągu 3 dni od daty zgonu.

WYMAGANE DOKUMENTY:  
1. karta zgonu wydana przez lekarza
2. dowód osobisty zmarłego
3. dowód osobisty małżonka, jeżeli zmarły pozostawał w związku małżeńskim
4. dowód osobisty osoby zgłaszającej zgon.

WYSOKOŚĆ OPŁATY:
opłata skarbowa: 1 egzemplarz odpisu skróconego bezpośrednio po sporządzeniu aktu - bezpłatnie, każdy następny odpis - 22 zł.

SPOSÓB WNIESIENIA OPŁATY: opłata skarbowa płatna w kasie Urzędu Miasta Płocka – I piętro, wejście od ul. Zduńskiej 3, kartą płatniczą w siedzibie USC lub bezgotówkowo na rachunek Urzędu Miasta Płocka Bank PEKAO S.A. I/ Oddział w Płocku nr konta: 13 1020 3974 0000 5502 0177 7929

TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY: od ręki

FORMA ZAŁATWIENIA SPRAWY: sporządzenie aktu , wydanie części karty zgonu dla administracji cmentarza i jednego odpisu aktu zgonu.

MIEJSCE ZŁOŻENIA I ODEBRANIA DOKUMENTÓW: Urząd Stanu Cywilnego, ul. Kolegialna 9, pokój nr 5.

SPRAWĘ PROWADZI: stanowisko ds. związanych z rejestracją zgonów.

INFORMACJE: Biuro Interwencji i Informowania Mieszkańców INFO PŁOCK - tel. 24 364 55 55.

PODSTAWA PRAWNA:
Art. 94 i Art 95 ustawy z dnia 28 listopada 2014 r. - prawo o aktach stanu cywilnego (Dz. U. z 2016 r. poz. 2064 ze zm.).
Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2016 r. poz. 1827).

GODZINY PRACY URZĘDU STANU CYWILNEGO: poniedziałek, wtorek, środa 8.00-15.00, czwartek 9.00-17.00, piątek 9.00-15.00.


 




drukuj
   getacro  Pobierz program do otwierania dokumentów w formacie PDF

 

   
 

tytuł: 
Rejestracja zgonu - sporządzenie aktu zgonu. USC - 02.
data publikacji: 
czwartek, 26 czerwca 2003, godz. 07:31
ostatnia zmiana: 
wtorek, 21 listopada 2017, godz. 09:23 -> historia zmian  (23)
nadzór nad treścią: 
Kierownik komórki organizacyjnej
osoba publikująca: 
Rafał Frankowski
ilość wyświetleń: 
43 591 366

Stopka