Strona Główna Instrukcja biuletynu Statystyki Kontakt Redakcja biuletynu Historia zmian www.bip.gov.pl Urząd Miasta Płocka
 
Główne menu
Rada Miasta
 
epuap


Kliknij aby zobaczyć certyfikat Kliknij aby zobaczyć certyfikat


 

Płock, 25 lutego 2019 r.


Anna Derlukiewicz
Radna Rady Miasta Płocka



INTERPELACJA



Przedmiot, temat interpelacji: Udzielenie informacji na temat terminu ogłoszenia przetargu na opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej.

Uzasadnienie:
Na wniosek mieszkańców Osiedla „Łukasiewicza” zwracam się z prośbą o udzielenie informacji, kiedy planowane jest ogłoszenie przetargu na opracowanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej na zadanie pn. „Budowa nowej siedziby Miejskiego Przedszkola Nr 17”.


Anna Derlukiewicz




drukuj
   getacro  Pobierz program do otwierania dokumentów w formacie PDF

 

   
 

tytuł: 
Anna Derlukiewicz / 2019-02-26 / 214
data publikacji: 
czwartek, 28 lutego 2019, godz. 11:57
ostatnia zmiana: 
czwartek, 28 lutego 2019, godz. 11:57 -> historia zmian  (1)
nadzór nad treścią: 
osoba publikująca: 
Agnieszka Kopera
ilość wyświetleń: 
56 341 033

Stopka