Wydanie zezwolenia na prowadzenie placówki wsparcia dziennego. WZS-03.
NIEZBĘDNY FORMULARZ: wniosek o wydanie zezwolenia
Uwaga: Jest dostępna elektroniczna wersja usługi
WYMAGANE DOKUMENTY:
1) dokumenty potwierdzające tytuł prawny do nieruchomości, na terenie której placówka wsparcia dziennego ma prowadzić działalność,
2) odpis z właściwego rejestru,
3) oświadczenie o numerze identyfikacyjnym REGON oraz numerze identyfikacji podatkowej NIP,
4) statut placówki wsparcia dziennego lub jego projekt,
5) regulamin organizacyjny placówki wsparcia dziennego lub jego projekt,
6) informacja o sposobie finansowania placówki wsparcia dziennego oraz o niezaleganiu w regulowaniu zobowiązań podatkowych i składek na ubezpieczenie społeczne, ubezpieczenie zdrowotne, Fundusz Pracy i Fundusz Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych (zaświadczenia z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych i Urzędu Skarbowego.
WYSOKOŚĆ OPŁATY: brak opłat
SPOSÓB WNIESIENIA OPŁATY: nie dotyczy
TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY: 30 dni od dnia złożenia kompletnego wniosku wraz z załącznikami.
FORMA ZAŁATWIENIA SPRAWY: zezwolenie wydaje się w formie decyzji administracyjnej na czas nieokreślony.
MIEJSCE ZŁOŻENIA I ODEBRANIA DOKUMENTÓW: złożenie wniosku w Biurze Obsługi Klienta, Biuro Podawcze, stanowisko nr 1, odebranie decyzji administracyjnej: Wydział Zdrowia i Spraw Społecznych Urzędu Miasta Płocka, al. Piłsudskiego 6, II piętro, pok. 209.
SPRAWĘ PROWADZI: Wydział Zdrowia i Spraw Społecznych, Al. Piłsudskiego 6, pok. 209.
INFORMACJE: Biuro Interwencji i Informowania Mieszkańców - tel. 24 364 55 55
PODSTAWA PRAWNA: art. 19 ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej (tj. Dz.U. z 2018 r. poz. 998 z późn. zm.).
GODZINY PRACY URZĘDU: poniedziałek, wtorek, środa 7:30 – 15:30, czwartek 8:30 – 17:30, piątek 8:30 – 15:30.
 Pobierz program do otwierania dokumentów w formacie PDF |
|