Strona Główna Instrukcja biuletynu Statystyki Kontakt Redakcja biuletynu Historia zmian www.bip.gov.pl Urząd Miasta Płocka
 
Główne menu
Urząd Miasta
 
epuap


Kliknij aby zobaczyć certyfikat Kliknij aby zobaczyć certyfikat


 

Urząd Miasta Płocka
pl. Stary Rynek 1
09-400 Płock

Informacja o wynikach naboru na stanowisko:
   
Podinspektor – wieloosobowe stanowisko ds. użytkowania wieczystego i obsługi kancelaryjnej Wydziału

Wydział Obrotu Nieruchomościami Gminy
   
Ogłoszenie Nr 11/2019
   

Prezydent Miasta Płocka informuje, że w wyniku zakończenia procedury naboru na w/w stanowisko została wybrana do zatrudnienia Pani Anna Stodulska zamieszkała w miejscowości Kuczwały.


Uzasadnienie:
Z kandydatami spełniającymi wymagania formalne postawione w ogłoszeniu o naborze przeprowadzono test kwalifikacyjny i rozmowę kwalifikacyjną. Kandydaci oceniani byli według następujących kryteriów: kwalifikacje; znajomość aktów prawnych podanych w ogłoszeniu o naborze; przydatność do pracy na stanowisku Podinspektor – wieloosobowe stanowisko ds. użytkowania wieczystego i obsługi kancelaryjnej Wydziału; sposób prezentacji.
Pani Anna Stodulska spełniła w najwyższym stopniu wymagania stawiane kandydatom na w/w stanowisko.




drukuj
   getacro  Pobierz program do otwierania dokumentów w formacie PDF

 

   
 

tytuł: 
Podinspektor – wieloosobowe stanowisko ds. użytkowania wieczystego i obsługi kancelaryjnej Wydziału
data publikacji: 
poniedziałek, 29 lipca 2019, godz. 14:39
ostatnia zmiana: 
poniedziałek, 29 lipca 2019, godz. 14:39 -> historia zmian  (0)
nadzór nad treścią: 
osoba publikująca: 
Ewa Selig
ilość wyświetleń: 
58 467 971

Stopka