Strona Główna Instrukcja biuletynu Statystyki Kontakt Redakcja biuletynu Historia zmian www.bip.gov.pl Urząd Miasta Płocka
 
Główne menu
Urząd Miasta
 
epuap


Kliknij aby zobaczyć certyfikat Kliknij aby zobaczyć certyfikat


 

Aktualizacja danych zawartych w ewidencji gruntów i budynków.  WGD - 01.

 

 

NIEZBEDNY FORMULARZ: Wniosek - druk do pobrania w Biurze Obsługi Klienta, ul. Zduńska 3, stanowisko nr 3.

WYMAGANE DOKUMENTY:
1. Postanowienia sądu, akty notarialne, decyzje administracyjne skutkujące zmianą danych zawartych w ewidencji gruntów i budynków,
2. Przy zmianie nazwiska właściciela – dowód osobisty lub akt małżeństwa,
3. NIP, Pesel

Uwaga! Aktualizacji bazy przez przedstawienie odpowiedniego dokumentu do wprowadzenia aktualnych informacji należy dokonać w terminie 30 dni od wystąpienia zdarzenia

WYSOKOŚĆ OPŁATY: brak opłat

Opłata skarbowa od dokumentu stwierdzającego ustanowienie pełnomocnika lub prokury albo jego odpis, wypis lub kopia - 17 zł.

SPOSÓB WNIESIENIA OPŁATY: w kasie Urzędu Miasta Płocka – I piętro, wejście od ul. Zduńskiej 3 lub bezgotówkowo na rachunek Urzędu Miasta Płocka - Bank PKO BP Oddział w Płocku nr konta: 13 1020 3974 0000 5502 0177 7929.

TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY: 30 dni zgodnie z Kodeksem postępowania administracyjnego.

FORMA ZAŁATWIENIA SPRAWY: Zawiadomienie o zmianach w danych ewidencji gruntów i budynków

MIEJSCE ZŁOŻENIA I ODEBRANIA DOKUMENTÓW: Złożenie wniosku w Biurze Obsługi Klienta, ul. Zduńska 3, stanowisko nr 3, zawiadomienie jest przesyłane pocztą.

SPRAWĘ PROWADZI: Wydział Geodezji

INFORMACJE: Biuro Interwencji i Informowania Mieszkańców - tel. 24 364 55 55

PODSTAWA PRAWNA:

  • Ustawa z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2019, poz. 725 ze zm.),
  • Rozporządzenie Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz.U. z 2019 r. poz. 393 ze zm.),
  • Ustawa z dnia 16.11.2006 r. o opłacie skarbowej - art. 3 i załącznik poz. IV. (Dz.U. z 2019, poz. 1000).

GODZINY PRACY URZĘDU: poniedziałek, wtorek, środa 7.30-15.30, czwartek 8.30-17.30, piątek 8.30-15.30. 

  




drukuj
   getacro  Pobierz program do otwierania dokumentów w formacie PDF

 

   
 

tytuł: 
Aktualizacja danych zawartych w ewidencji gruntów i budynków. WGD - 01.
data publikacji: 
czwartek, 26 czerwca 2003, godz. 07:31
ostatnia zmiana: 
czwartek, 06 czerwca 2019, godz. 08:55 -> historia zmian  (33)
nadzór nad treścią: 
Kierownik komórki organizacyjnej
osoba publikująca: 
Rafał Frankowski
ilość wyświetleń: 
58 467 992

Stopka