Strona Główna Instrukcja biuletynu Statystyki Kontakt Redakcja biuletynu Historia zmian www.bip.gov.pl Urząd Miasta Płocka
 
Główne menu
Urząd Miasta
 
epuap


Kliknij aby zobaczyć certyfikat Kliknij aby zobaczyć certyfikat Kliknij aby zobaczyć certyfikat


 

Aktualizacja danych zawartych w ewidencji gruntów i budynków.  WGK - 01.

 

 

NIEZBEDNY FORMULARZ: Wniosek - druk do pobrania w Biurze Obsługi Klienta, ul. Zduńska 3, stanowisko nr 2.

WYMAGANE DOKUMENTY:
1. Postanowienia sądu, akty notarialne, decyzje administracyjne skutkujące zmianą danych zawartych w ewidencji gruntów i budynków,
2. Przy zmianie nazwiska właściciela – dowód osobisty lub akt małżeństwa,
3. NIP, Pesel

Uwaga! Aktualizacji bazy przez przedstawienie odpowiedniego dokumentu do wprowadzenia aktualnych informacji należy dokonać w terminie 30 dni od wystąpienia zdarzenia

WYSOKOŚĆ OPŁATY: Czynność urzędowa nie podlega opłacie skarbowej.
Opłata skarbowa od dokumentu stwierdzającego ustanowienie pełnomocnika lub prokury albo jego odpis, wypis lub kopia - 17 zł.

SPOSÓB WNIESIENIA OPŁATY: w kasie Urzędu Miasta Płocka – I piętro, wejście od ul. Zduńskiej 3 lub bezgotówkowo na rachunek Urzędu Miasta Płocka - Bank PKO BP Oddział w Płocku nr konta: 13 1020 3974 0000 5502 0177 7929.

TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY: 30 dni zgodnie z Kodeksem postępowania administracyjnego.

FORMA ZAŁATWIENIA SPRAWY: Zawiadomienie o zmianach w danych ewidencji gruntów i budynków

MIEJSCE ZŁOŻENIA I ODEBRANIA DOKUMENTÓW: Złożenie wniosku w Biurze Obsługi Klienta, ul. Zduńska 3, stanowisko nr 4, zawiadomienie jest przesyłane pocztą.

SPRAWĘ PROWADZI: Wydział Geodezji

INFORMACJE: Biuro Interwencji i Informowania Mieszkańców - tel. 24 364 55 55

PODSTAWA PRAWNA:

  • Ustawa z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2016, poz. 1629 ze zm.),
  • Rozporządzenie Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz.U. z 2015 r. poz. 542 ze zm.),
  • Ustawa z dnia 16.11.2006 r. o opłacie skarbowej - art. 3 i załącznik poz. IV. (Dz.U. z 2016, poz. 1827).

GODZINY PRACY URZĘDU: poniedziałek, wtorek, środa 7.30-15.30, czwartek 8.30-17.30, piątek 8.30-15.30. 

  




drukuj
   getacro  Pobierz program do otwierania dokumentów w formacie PDF

 

   
 

tytuł: 
Aktualizacja danych zawartych w ewidencji gruntów i budynków. WGK - 01.
data publikacji: 
czwartek, 26 czerwca 2003, godz. 07:31
ostatnia zmiana: 
środa, 15 lutego 2017, godz. 10:36 -> historia zmian  (28)
nadzór nad treścią: 
Kierownik komórki organizacyjnej
osoba publikująca: 
Rafał Frankowski
ilość wyświetleń: 
8 786 814

Stopka