Strona Główna Instrukcja biuletynu Statystyki Kontakt Redakcja biuletynu Historia zmian www.bip.gov.pl Urząd Miasta Płocka
 
Główne menu
Urząd Miasta
 
epuap


Kliknij aby zobaczyć certyfikat Kliknij aby zobaczyć certyfikat Kliknij aby zobaczyć certyfikat Kliknij aby zobaczyć certyfikat


 

UWAGA ! Jest dostępna elektroniczna wersja usługi - kliknij tutaj (http://eurzad.plock.eu/bip/index.php?t=307&wid=538685&rp=303)

Zakończenie działalności gospodarczej.  REG-01.

 

 

NIEZBĘDNY FORMULARZ: wniosek (do pobrania na Stanowisku Obsługi Klienta, Al. J. Piłsudskiego 6, stanowisko nr 1 i 2).

Do wniosku CEIDG można załączyć formularze zgłoszeniowe osoby ubezpieczonej:
ZUS ZWUA
ZUS ZCNA

WYMAGANE DOKUMENTY: dokument potwierdzający tożsamość 

WYSOKOŚĆ OPŁATY: brak

TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY: 1 dzień

FORMA ZAŁATWIENIA SPRAWY: Przekazanie wniosku do CEIDG     

Dodatkowe informacje, instrukcje i formularze oraz inne formy składania wniosków do CEIDG dostepne są pod adresem: www.ceidg.gov.pl

Ważne!
Jeśli przedsiębiorca będzie chciał zgłosić do ubezpieczeń pracownika, zleceniobiorcę lub osobę, która z nim współpracuje musi to zrobić bezpośrednio w ZUS.
Informacje o zasadach obejmowania ubezpieczeniami społecznymi, ustalania kwoty, od której wylicza się składki (podstawy wymiaru składek), rozliczania i opłacania składek oraz wypełniania i korygowania dokumentów można znaleźć w poradnikach i ulotkach dostępnych w każdej placówce ZUS oraz na stronie internetowej www.zus.pl.

Uwaga: Osoby, które rozpoczynają prowadzenie działalności gospodarczej zobowiązane są zgłosić ten fakt poprzez wypełnienie "Wykazu nieruchomości" w Oddziale Podatków i Opłat – Referat Wymiaru Podatku i Kontroli Podatkowej.
Obowiązek ten dotyczy osób fizycznych, właścicieli nieruchomości, wykorzystujących część nieruchomości do celów prowadzonej działalności gospodarczej.
                                    

MIEJSCE ZŁOŻENIA I ODEBRANIA DOKUMENTÓW: Stanowisko Obsługi Klienta, Al. J. Piłsudskiego 6, stanowisko nr 1 i 2.

SPRAWĘ PROWADZI: Oddział Ewidencji Działalności Gospodarczej

INFORMACJE: Biuro Interwencji i Informowania Mieszkańców - tel. 24 364 55 55

PODSTAWA PRAWNA: Ustawa z dnia 2 lipca 2004 r. o Swobodzie działalności gospodarczej (Dz.U. z 2016 r. poz. 1829 t.j. ze zm.).

GODZINY OBSŁUGI KLIENTÓW w budynku przy Al. J. Piłsudskiego 6:  poniedziałek - piątek 8.00-17.00.

 

Zmiana godzin W miesiącach wakacyjnych – lipcu i sierpniu – przyjęcia klientów na stanowiskach obsługi klienta Wydziału Ewidencji i Spraw Obywatelskich w budynku przy al. marsz. Józefa Piłsudskiego 6 odbywać się będą w zmienionych godzinach:
  • poniedziałek - środa – godz. 8 - 15.30;
  • czwartek – godz. 9 - 17.30;
  • piątek – godz. 9 - 15.30.



drukuj
   getacro  Pobierz program do otwierania dokumentów w formacie PDF

 

   
 

tytuł: 
Zakończenie działalności gospodarczej. REG - 01.
data publikacji: 
czwartek, 26 czerwca 2003, godz. 07:31
ostatnia zmiana: 
piątek, 07 lipca 2017, godz. 10:38 -> historia zmian  (64)
nadzór nad treścią: 
Kierownik komórki organizacyjnej
osoba publikująca: 
Rafał Frankowski
ilość wyświetleń: 
8 784 760

Stopka