Strona Główna Instrukcja biuletynu Statystyki Kontakt Redakcja biuletynu Historia zmian www.bip.gov.pl Urząd Miasta Płocka
 
Główne menu
Urząd Miasta
 
epuap


Kliknij aby zobaczyć certyfikat Kliknij aby zobaczyć certyfikat Kliknij aby zobaczyć certyfikat Kliknij aby zobaczyć certyfikat


 

Zmiana zezwolenia na wykonywanie przewozów regularnych w transporcie  drogowym. REG - 22.

 

 

NIEZBĘDNY FORMULARZ: wniosek o zmianę zezwolenia na wykonywanie przewozów regularnych w transporcie drogowym (druk wniosku dostępny na Stanowisku Obsługi Klienta, Al. J. Piłsudskiego 6, stanowisko nr 1 i 2).

WYMAGANE  DOKUMENTY:
1. proponowany zmieniony rozkład jazdy uwzględniający przystanki, godziny odjazdów środków transportowych, długość linii komunikacyjnej podaną w kilometrach, odległości między przystankami, kursy oraz liczby odjazdów niezbędnych do wykonywania codziennych przewozów, zgodnie z rozkładem jazdy,
2. zmieniony schemat połączeń komunikacyjnych z zaznaczoną linią komunikacyjną i przystankami, zmieniony wykaz pojazdów z określeniem ich liczby oraz liczby miejsc, którymi wnioskodawca  zamierza wykonywać przewozy.

WYSOKOŚĆ OPŁATY: za zmianę  w/w zezwolenia wynosi: 10% opłaty jak za wydanie zezwolenia oraz 5% za każdy wypis.

SPOSÓB WNIESIENIA OPŁATY: w kasie Urzędu Miasta Płocka, Stanowisko Obsługi Klienta, Al. J. Piłsudskiego 6 lub bezgotówkowo na rachunek Urzędu Miasta Płocka, Bank PKO BP S.A. II Oddział w Płocku, nr konta: 13 1020 3974 0000 5502 0177 7929.

TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY: do 1 miesiąca od złożenia kompletu dokumentów

FORMA ZAŁATWIENIA SPRAWY:  wydanie zezwolenia  z wypisami na formularzach urzędowych
 

MIEJSCE ZŁOŻENIA I ODEBRANIA DOKUMENTÓW: Biuro Obsługi Interesanta, Al. Piłsudskiego 6, stanowisko nr 1 i 2.

SPRAWĘ PROWADZI: Oddział Ewidencji Działalności Gospodarczej

INFORMACJE: Biuro Interwencji i Informowania Mieszkańców - tel. 24 364 55 55

PODSTAWA PRAWNA:

  • Ustawa z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz.U. z 2016 r. poz. 1907 ze zm.),

  • Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 6 sierpnia 2013 r. w sprawie wysokości opłat za czynności administracyjne związane z wykonywaniem transportu drogowego oraz za egzaminowanie i wydawanie certyfikatu kompetencji zawodowych (Dz.U. z 2013 r., poz. 916).

GODZINY OBSŁUGI KLIENTÓW w budynku przy Al. J. Piłsudskiego 6:  poniedziałek - piątek 8.00-17.00.

 

Zmiana godzin W miesiącach wakacyjnych – lipcu i sierpniu – przyjęcia klientów na stanowiskach obsługi klienta Wydziału Ewidencji i Spraw Obywatelskich w budynku przy al. marsz. Józefa Piłsudskiego 6 odbywać się będą w zmienionych godzinach:
  • poniedziałek - środa – godz. 8 - 15.30;
  • czwartek – godz. 9 - 17.30;
  • piątek – godz. 9 - 15.30.



drukuj
   getacro  Pobierz program do otwierania dokumentów w formacie PDF

 

   
 

tytuł: 
Zmiana zezwolenia na wykonywanie przewozów regularnych w transporcie drogowym. REG - 22.
data publikacji: 
wtorek, 02 marca 2004, godz. 07:52
ostatnia zmiana: 
piątek, 07 lipca 2017, godz. 10:59 -> historia zmian  (37)
nadzór nad treścią: 
Kierownik komórki organizacyjnej
osoba publikująca: 
Rafał Frankowski
ilość wyświetleń: 
8 781 293

Stopka