Strona Główna Instrukcja biuletynu Statystyki Kontakt Redakcja biuletynu Historia zmian www.bip.gov.pl Urząd Miasta Płocka
 
Główne menu
Urząd Miasta
 
epuap


Kliknij aby zobaczyć certyfikat Kliknij aby zobaczyć certyfikat


 

UWAGA ! Zmiana godzin pracy na stanowiskach obsługi klienta Wydziału Ewidencji i Spraw Obywatelskich - obowiązywać będą następujące godziny pracy:
poniedziałek, wtorek, środa: 7.30 - 15.30
czwartek: 8.30 - 17.30
piątek: 8.30 - 15.30

Informujemy, że Punkt Obsługi Mieszkańca przy ul. Miodowej 8, ze względów organizacyjnych będzie nieczynny do odwołania.


Rozpatrywanie skarg i wniosków mieszkańców w zakresie działalności placówek oświatowych.  OE-10.

 

1. Pytania i problemy dotyczące funkcjonowania szkół i placówek / np. metod pracy, bezpieczeństwa dzieci i uczniów, oceniania uczniów, przyjęcia do szkoły/placówki)
w pierwszej kolejności należy kierować do dyrektora placówki.
2. Wnioski i pytania, w zależności od typu placówki, której dotyczą można zgłaszać telefonicznie:

 

Typy placówek

Telefon

Szkoły ponadgimnazjalne

24 367 17 16

Gimnazja

24 367 17 34

Szkoły podstawowe

24 367 17 03

Szkoły podstawowe z oddziałami integracyjnymi

24 367 17 34

Szkoły specjalne

24 367 17 05

Przedszkola miejskie

24 367 17 84

Przedszkola miejskie z oddziałami integracyjnymi

24 367 17 34

Placówki wychowania pozaszkolnego i poradnie psychologiczno - pedagogiczne

24 367 17 05

3. Skargę lub wniosek dotyczący działalności placówki lub jej dyrektora należy złożyć w formie pisemnej z podaniem swoich danych
- za pośrednictwem poczty: Urząd Miasta Płocka Wydział Edukacji, 09-400 Płock, Stary Rynek 1,
- poczta elektroniczną: edukacja@plock.eu
- osobiście: Urząd Miasta Płocka, 09-400 Płocka, Stary Rynek 1, Biuro Obsługi Klienta, stanowisko nr 1.

SPRAWĘ PROWADZI: Referat Edukacji, tel. 24 367 17 05.

INFORMACJE: Biuro Interwencji i Informowania Mieszkańców - tel. 24 364 55 55.

GODZINY PRACY URZĘDU: poniedziałek, wtorek, środa 7.30-15.30, czwartek 8.30-17.30, piątek 8.30-15.30. 




drukuj
   getacro  Pobierz program do otwierania dokumentów w formacie PDF

 

   
 

tytuł: 
Rozpatrywanie skarg i wniosków mieszkańców w zakresie działalności placówek oświatowych. OE - 10.
data publikacji: 
czwartek, 26 czerwca 2003, godz. 07:31
ostatnia zmiana: 
czwartek, 20 lutego 2020, godz. 16:51 -> historia zmian  (26)
nadzór nad treścią: 
Kierownik komórki organizacyjnej
osoba publikująca: 
Rafał Frankowski
ilość wyświetleń: 
65 000 417

Stopka