Strona Główna Instrukcja biuletynu Statystyki Kontakt Redakcja biuletynu Historia zmian www.bip.gov.pl Urząd Miasta Płocka
 
Główne menu
Urząd Miasta
 
epuap


Kliknij aby zobaczyć certyfikat Kliknij aby zobaczyć certyfikat Kliknij aby zobaczyć certyfikat Kliknij aby zobaczyć certyfikat


 

Wydanie wtórnika licencji na transport drogowy. REG - 10.

 

 

NIEZBĘDNY FORMULARZ: wniosek o wydanie wtórnika licencji/zezwolenia (druk wniosku dostępny na Stanowisku Obsługi Klienta, Al. J. Piłsudskiego 6, stanowisko nr 1 i 2).

WYMAGANE  DOKUMENTY: dokument potwierdzający utratę licencji na skutek okoliczności niezależnych od przedsiębiorcy

WYSOKOŚĆ OPŁATY:
Opłata za wydanie wtórnika licencji:
- w przypadku utraty licencji na skutek okoliczności niezależnych od przedsiębiorcy pobiera się opłatę w wysokości 10% opłaty jak za udzielenie licencji,
- w innych przypadkach utraty licencji pobiera się opłatę w wysokości 25% opłaty jak za udzielenie licencji.

SPOSÓB WNIESIENIA OPŁATY: w kasie Oddziału Podatków i Opłat, Biuro Obsługi Klienta, Al. Piłsudskiego 6 lub na konto, Bank PKO BP S.A. II Oddział w Płocku, nr konta: 13 1020 3974 0000 5502 0177 7929.

TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY: do 1 miesiąca od złożenia wniosku

FORMA ZAŁATWIENIA SPRAWY: wydanie wtórnika licencji/zezwolenia na formularzach urzędowych 

MIEJSCE ZŁOŻENIA I ODEBRANIA DOKUMENTÓW: Stanowisko Obsługi Klienta, Al. J. Piłsudskiego 6, stanowisko nr 1 i 2.

SPRAWĘ PROWADZI: Oddział Ewidencji Działalności Gospodarczej

INFORMACJE: Biuro Interwencji i Informowania Mieszkańców - tel. 24 364 55 55

PODSTAWA PRAWNA:

  • Ustawa z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz.U. z 2016 r. poz. 1907 ze zm.),

  • Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 6 sierpnia 2013 r. w sprawie wysokości opłat za czynności administracyjne związane z wykonywaniem transportu drogowego oraz za egzaminowanie i wydawanie certyfikatu kompetencji zawodowych (Dz.U. z 2013 r., poz. 916).

 GODZINY OBSŁUGI KLIENTÓW w budynku przy Al. J. Piłsudskiego 6:  poniedziałek - piątek 8.00-17.00.

 

Zmiana godzin W miesiącach wakacyjnych – lipcu i sierpniu – przyjęcia klientów na stanowiskach obsługi klienta Wydziału Ewidencji i Spraw Obywatelskich w budynku przy al. marsz. Józefa Piłsudskiego 6 odbywać się będą w zmienionych godzinach:
  • poniedziałek - środa – godz. 8 - 15.30;
  • czwartek – godz. 9 - 17.30;
  • piątek – godz. 9 - 15.30.



drukuj
   getacro  Pobierz program do otwierania dokumentów w formacie PDF

 

   
 

tytuł: 
Wydanie wtórnika licencji na transport drogowy. REG - 10.
data publikacji: 
czwartek, 26 czerwca 2003, godz. 07:31
ostatnia zmiana: 
piątek, 07 lipca 2017, godz. 10:45 -> historia zmian  (41)
nadzór nad treścią: 
Kierownik komórki organizacyjnej
osoba publikująca: 
Rafał Frankowski
ilość wyświetleń: 
8 780 708

Stopka