Strona Główna Instrukcja biuletynu Statystyki Kontakt Redakcja biuletynu Historia zmian www.bip.gov.pl Urząd Miasta Płocka
 
Główne menu
Urząd Miasta
 
epuap


Kliknij aby zobaczyć certyfikat Kliknij aby zobaczyć certyfikat


 

UWAGA ! Zmiana godzin pracy na stanowiskach obsługi klienta Wydziału Ewidencji i Spraw Obywatelskich - obowiązywać będą następujące godziny pracy:
poniedziałek, wtorek, środa: 7.30 - 15.30
czwartek: 8.30 - 17.30
piątek: 8.30 - 15.30

Informujemy, że Punkt Obsługi Mieszkańca przy ul. Miodowej 8, ze względów organizacyjnych będzie nieczynny do odwołania.

Założenie konta w serwisie WEB-EWID-Narada Koordynacyjna. WGD - 16.

 

NIEZBĘDNY FORMULARZ: wniosek o założenie konta w serwisie WebEWID (druk wniosku dostępny także w Biurze Obsługi Klienta, ul. Zduńska 3, stanowisko nr 6,7);

WYMAGANE DOKUMENTY: brak.

SPOSÓB WNIESIENIA OPŁATY: brak.

TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY: niezwłocznie.

FORMA ZAŁATWIENIA SPRAWY: wydanie loginu i hasła do konta.

MIEJSCE ZŁOŻENIA I ODEBRANIA DOKUMENTÓW: Biuro Obsługi Klienta, ul. Zduńska 3, stanowisko nr 6,7 lub drogą elektroniczną.

TRYB ODWOŁAWCZY: brak.

SPRAWĘ PROWADZI: Wydział Geodezji, Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej.

INFORMACJI UDZIELA: Biuro Interwencji i Informowania Mieszkańców – tel. 24 364 55 55.

PODSTAWA PRAWNA: Ustawa z dnia 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2019, poz. 725 ze zm.).

GODZINY PRACY URZĘDU: poniedziałek, wtorek, środa 7.30-15.30, czwartek 8.30-17.30, piątek 8.30-15.30.

 

 




drukuj
   getacro  Pobierz program do otwierania dokumentów w formacie PDF

 

   
 

tytuł: 
Założenie konta w serwisie WEB-EWID-Narada Koordynacyjna. WGD - 16.
data publikacji: 
wtorek, 26 listopada 2019, godz. 11:54
ostatnia zmiana: 
czwartek, 13 lutego 2020, godz. 15:46 -> historia zmian  (2)
nadzór nad treścią: 
Kierownik komórki organizacyjnej
osoba publikująca: 
Bartłomiej Szatkowski
ilość wyświetleń: 
65 000 420

Stopka