Najnowsze dokumenty

2 godziny temu (2025-12-04 15:54:13)
Zarządzenie Nr 1386/25 z dnia 01 grudnia 2025r.
w sprawie wprowadzenia procedury przeprowadzania kontroli podatkowej na terenie Gminy Miasto Płock
7 godzin temu (2025-12-04 11:18:53)
Zarządzenie Nr 1376/25 z dnia 28 listopada 2025r.
w sprawie: zmian w planie dochodów i wydatków Budżetu Miasta Płocka na 2025 rok.
7 godzin temu (2025-12-04 11:14:13)
Zarządzenie Nr 1384/25 z dnia 01 grudnia 2025r.
w sprawie: dostosowania planu finansowego zadań z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych jednostce samorządu terytorialnego odrębnymi ustawami na 2025 rok.
7 godzin temu (2025-12-04 11:04:20)
Zarządzenie Nr 1385/25 z dnia 01 grudnia 2025r.
w sprawie: dostosowania planu finansowego Urzędu Miasta Płocka do uchwały budżetowej Miasta Płocka na rok 2025.
8 godzin temu (2025-12-04 10:42:37)
Zarządzenie Nr 1375/25 z dnia 28 listopada 2025r.
w sprawie ustalenia Regulaminu wydawania karmy dla kotów wolno żyjących na terenie Gminy- Miasto Płock
8 godzin temu (2025-12-04 10:39:44)
Zarządzenie Nr 1393/25 z dnia 03 grudnia 2025r.
w sprawie przekazania do dyspozycji Wydziału Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego Urzędu Miasta Płocka nieruchomości gruntowych położonych w Płocku przy ul. Wiadukt 4E (obr. 5), będących w użytkowaniu wieczystym Gminy – Miasto Płock.
8 godzin temu (2025-12-04 10:25:54)
Zarządzenie Nr 1392/25 z dnia 03 grudnia 2025r.
w sprawie powołania Komisji Stypendialnej do spraw konkursu o przyznanie stypendiów artystycznych Prezydenta Miasta Płocka dla młodzieży.
8 godzin temu (2025-12-04 10:25:46)
Opnia RIO o przedłożonym przez Prezydenta Miasta Płocka projektcie WPF na lata 2026 - 2050

8 godzin temu (2025-12-04 10:22:52)
Opinia RIO o przedłożonym przez Prezydenta Miasta Płocka projektcie budżetu miasta Płocka na 2026 rok

1 dzień temu (2025-12-03 09:18:59)
Zarządzenie Nr 1369/25 z dnia 27 listopada 2025r.
w sprawie wprowadzenia Instrukcji bezpieczeństwa pożarowego dla budynków Urzędu Miasta Płocka.
Przeglądaj wszystkie dokumenty chronologicznie
  • E-mail: info@plock.eu
  • adres skrzynki ePUAP dla Gminy-Miasta Płocka: /efixd3031y/skrytka
  • adres skrzynki do e-Doręczeń: AE:PL-48195-73750-GSUTR-13
  • Biuro Obsługi Klienta (wejście od ulicy Zduńskiej 3),tel. 24 364 55 55
    1. Biuro Podawcze, Zamówienia Publiczne
    2. Meldunki, Dowody Osobiste
    3. Mieszkalnictwo, Obrót Nieruchomościami
    4. Odpady Komunalne
    5. Karty (KDR, Płocka Karta Mieszkańca)
    6. Architektura, Urbanistyka
    7. Geodezja
    8. Informacja, Ochrona Środowiska/Transport
  • Godziny obsługi Klientów: poniedziałek, wtorek, środa 8:00 – 15:30, czwartek 8:00 – 16:30, piątek 8:00 – 14:30
  • Godziny pracy Urzędu Miasta: poniedziałek, wtorek, środa 7:30 – 15:30, czwartek 7:30 – 16:30, piątek 7:30 – 14:30
    Biuro Miejskiego Rzecznika Konsumentów
  • Wydział Ewidencji i Spraw Obywatelskich:
    1. Referat Spraw Obywatelskich
    2. Referat Komunikacji
    3. Referat Ewidencji Działalności Gospodarczej
  • Wydział Zdrowia i Spraw Społecznych
  • Godziny pracy: od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 17:00
  • ul. Kolegialna 9, tel. 24 364 55 55
  • Godziny pracy: poniedziałek, wtorek, środa-8.00-15.00, czwartek-8.00-16.00, piątek-8.00-14.00.

Pisma urzędu miasta dostarczane są przez gońców. Gdy goniec nie zastanie adresata w domu, pozostawia zawiadomienie o niedoręczonej korespondencji. Pismo można odebrać w ciągu 7 dni, począwszy od następnego dnia roboczego, od godz. 11:00 w Urzędzie Miasta Płocka (wejście od ul. Zduńskiej 3), parter, pokój B-6.

Godziny pracy Zespołu Gońców:
  • wydawanie korespondencji: poniedziałek, wtorek, środa: 8:00-15:30, czwartek 8:00-16:30, piątek: 8:00-14:30
  • tel. 24 367 16 39: poniedziałek, wtorek, środa: 8:00-15:30, czwartek 8:00 - 16:30, piątek: 8:00-14:30.