Najnowsze dokumenty

15 godzin temu (2025-08-12 14:59:00)
Zarządzenie Nr 1123/25 z dnia 12 sierpnia 2025r.
w sprawie wyznaczenia za Podmiot ochrony ludności
17 godzin temu (2025-08-12 12:55:39)
Zarządzenie Nr 1122/25 z dnia 11 sierpnia 2025r.
w sprawie: wynajęcia Pani Barbarze Antonowicz zajmowanego bez tytułu prawnego lokalu mieszkalnego nr 1 położonego w budynku przy ul. Górnej 56 w Płocku.
17 godzin temu (2025-08-12 12:53:44)
Zarządzenie Nr 1121/25 z dnia 11 sierpnia 2025r.
w sprawie: wynajęcia Państwu Annie i Grzegorzowi Piórkowskim zajmowanego bez tytułu prawnego lokalu mieszkalnego nr 25 położonego w budynku przy ul. Braci Jeziorowskich 8 w Płocku.
17 godzin temu (2025-08-12 12:52:05)
Zarządzenie Nr 1120/25 z dnia 11 sierpnia 2025r.
w sprawie: wynajęcia Panu Marcinowi Dzik zajmowanego bez tytułu prawnego lokalu mieszkalnego nr 117 położonego w budynku przy ul. M.C. Skłodowskiej 1 w Płocku.
17 godzin temu (2025-08-12 12:50:45)
Zarządzenie Nr 1119/25 z dnia 11 sierpnia 2025r.
w sprawie: wynajęcia Państwu Anecie i Pawłowi Chędkowskim zajmowanego bez tytułu prawnego lokalu mieszkalnego nr 22 położonego w budynku przy ul. Popłacińskiej 42 w Płocku.
19 godzin temu (2025-08-12 10:55:55)
Tomasz Maliszewski, Interpelacja Nr 417 z dnia 11 sierpnia 2025r.
Propozycja zmiany organizacji ruchu na okres remontu ulicy Wyszogrodzkiej
19 godzin temu (2025-08-12 10:43:45)
Tomasz Maliszewski, Interpelacja Nr 416 z dnia 11 sierpnia 2025r.
Pilna naprawa ulicy Ośnickiej oraz rozwiązanie problemu stojącej wody
1 dzień temu (2025-08-11 11:02:41)
Zarządzenie Nr 1110/25 z dnia 05 sierpnia 2025r.
w sprawie wyrażenia zgody na obciążenie nieruchomości gruntowych stanowiących własność Gminy - Miasto Płock, położonych w Płocku (obr. 9) oznaczonych jako działki nr 607, nr 608, nr 610, nr 611 i nr 631 odpłatną służebnością przesyłu na czas nieoznaczony.
1 dzień temu (2025-08-11 10:36:26)
Zarządzenie Nr 1088/25 z dnia 18 lipca 2025r.
w sprawie przyznania nagród Prezydenta Miasta Płocka za osiągnięcia w dziedzinie twórczości i edukacji artystycznej, upowszechniania i ochrony kultury w 2025 roku.
4 dni temu (2025-08-08 10:55:15)
Podinspektor – wieloosobowe stanowisko ds. ewidencji dochodów oraz sprawozdawczości
Wydział Podatków i Księgowości u Zastępcy Dyrektora Wydziału ds. Finansowo - Księgowych Referat Obsługi Finansowej
Przeglądaj wszystkie dokumenty chronologicznie
  • E-mail: info@plock.eu
  • adres skrzynki ePUAP dla Gminy-Miasta Płocka: /efixd3031y/skrytka
  • adres skrzynki do e-Doręczeń: AE:PL-48195-73750-GSUTR-13
  • Biuro Obsługi Klienta (wejście od ulicy Zduńskiej 3),tel. 24 364 55 55
    1. Biuro Podawcze, Zamówienia Publiczne
    2. Meldunki, Dowody Osobiste
    3. Mieszkalnictwo, Obrót Nieruchomościami
    4. Odpady Komunalne
    5. Karty (KDR, Płocka Karta Mieszkańca)
    6. Architektura, Urbanistyka
    7. Geodezja
    8. Informacja, Ochrona Środowiska/Transport
  • Godziny obsługi Klientów: poniedziałek, wtorek, środa 8:00 – 15:30, czwartek 8:00 – 16:30, piątek 8:00 – 14:30
  • Godziny pracy Urzędu Miasta: poniedziałek, wtorek, środa 7:30 – 15:30, czwartek 7:30 – 16:30, piątek 7:30 – 14:30
    Biuro Miejskiego Rzecznika Konsumentów
  • Wydział Ewidencji i Spraw Obywatelskich:
    1. Referat Spraw Obywatelskich
    2. Referat Komunikacji
    3. Referat Ewidencji Działalności Gospodarczej
  • Wydział Zdrowia i Spraw Społecznych
  • Godziny pracy: od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 17:00
  • ul. Kolegialna 9, tel. 24 364 55 55
  • Godziny pracy: poniedziałek, wtorek, środa-8.00-15.00, czwartek-8.00-16.00, piątek-8.00-14.00.

Pisma urzędu miasta dostarczane są przez gońców. Gdy goniec nie zastanie adresata w domu, pozostawia zawiadomienie o niedoręczonej korespondencji. Pismo można odebrać w ciągu 7 dni, począwszy od następnego dnia roboczego, od godz. 11:00 w Urzędzie Miasta Płocka (wejście od ul. Zduńskiej 3), parter, pokój B-6.

Godziny pracy Zespołu Gońców:
  • wydawanie korespondencji: poniedziałek, wtorek, środa: 8:00-15:30, czwartek 8:00-16:30, piątek: 8:00-14:30
  • tel. 24 367 16 39: poniedziałek, wtorek, środa: 8:00-15:30, czwartek 8:00 - 16:30, piątek: 8:00-14:30.