Najnowsze dokumenty

46 minut temu (2025-08-14 14:07:37)
Podinspektor – wieloosobowe stanowisko ds. planowania zieleni miejskiej
Wydział Kształtowania Środowiska Referat Ochrony Przyrody
48 minut temu (2025-08-14 14:05:50)
Inspektor – wieloosobowe stanowisko ds. remontów i inwestycji
Wydział Inwestycji i Remontów Referat Remontów Zespół Remontów
6 godzin temu (2025-08-14 08:09:17)
Jacek Jasion, Interpelacja Nr 420 z dnia 12 sierpnia 2025r.
Monitorowanie jakości wody w płockich tężniach solankowych
1 dzień temu (2025-08-13 11:21:25)
Roman Siemiątkowski, Interpelacja Nr 419 z dnia 12 sierpnia 2025r.
Modernizacja oświetlenia płockiej Fary
1 dzień temu (2025-08-13 11:17:54)
Roman Siemiątkowski, Interpelacja Nr 418 z dnia 12 sierpnia 2025r.
Modernizacja ulicy Medycznej oraz ulicy Chałubińskiego
1 dzień temu (2025-08-12 14:59:00)
Zarządzenie Nr 1123/25 z dnia 12 sierpnia 2025r.
w sprawie wyznaczenia za Podmiot ochrony ludności
2 dni temu (2025-08-12 12:55:39)
Zarządzenie Nr 1122/25 z dnia 11 sierpnia 2025r.
w sprawie: wynajęcia Pani Barbarze Antonowicz zajmowanego bez tytułu prawnego lokalu mieszkalnego nr 1 położonego w budynku przy ul. Górnej 56 w Płocku.
2 dni temu (2025-08-12 12:53:44)
Zarządzenie Nr 1121/25 z dnia 11 sierpnia 2025r.
w sprawie: wynajęcia Państwu Annie i Grzegorzowi Piórkowskim zajmowanego bez tytułu prawnego lokalu mieszkalnego nr 25 położonego w budynku przy ul. Braci Jeziorowskich 8 w Płocku.
2 dni temu (2025-08-12 12:52:05)
Zarządzenie Nr 1120/25 z dnia 11 sierpnia 2025r.
w sprawie: wynajęcia Panu Marcinowi Dzik zajmowanego bez tytułu prawnego lokalu mieszkalnego nr 117 położonego w budynku przy ul. M.C. Skłodowskiej 1 w Płocku.
2 dni temu (2025-08-12 12:50:45)
Zarządzenie Nr 1119/25 z dnia 11 sierpnia 2025r.
w sprawie: wynajęcia Państwu Anecie i Pawłowi Chędkowskim zajmowanego bez tytułu prawnego lokalu mieszkalnego nr 22 położonego w budynku przy ul. Popłacińskiej 42 w Płocku.
Przeglądaj wszystkie dokumenty chronologicznie
  • E-mail: info@plock.eu
  • adres skrzynki ePUAP dla Gminy-Miasta Płocka: /efixd3031y/skrytka
  • adres skrzynki do e-Doręczeń: AE:PL-48195-73750-GSUTR-13
  • Biuro Obsługi Klienta (wejście od ulicy Zduńskiej 3),tel. 24 364 55 55
    1. Biuro Podawcze, Zamówienia Publiczne
    2. Meldunki, Dowody Osobiste
    3. Mieszkalnictwo, Obrót Nieruchomościami
    4. Odpady Komunalne
    5. Karty (KDR, Płocka Karta Mieszkańca)
    6. Architektura, Urbanistyka
    7. Geodezja
    8. Informacja, Ochrona Środowiska/Transport
  • Godziny obsługi Klientów: poniedziałek, wtorek, środa 8:00 – 15:30, czwartek 8:00 – 16:30, piątek 8:00 – 14:30
  • Godziny pracy Urzędu Miasta: poniedziałek, wtorek, środa 7:30 – 15:30, czwartek 7:30 – 16:30, piątek 7:30 – 14:30
    Biuro Miejskiego Rzecznika Konsumentów
  • Wydział Ewidencji i Spraw Obywatelskich:
    1. Referat Spraw Obywatelskich
    2. Referat Komunikacji
    3. Referat Ewidencji Działalności Gospodarczej
  • Wydział Zdrowia i Spraw Społecznych
  • Godziny pracy: od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 17:00
  • ul. Kolegialna 9, tel. 24 364 55 55
  • Godziny pracy: poniedziałek, wtorek, środa-8.00-15.00, czwartek-8.00-16.00, piątek-8.00-14.00.

Pisma urzędu miasta dostarczane są przez gońców. Gdy goniec nie zastanie adresata w domu, pozostawia zawiadomienie o niedoręczonej korespondencji. Pismo można odebrać w ciągu 7 dni, począwszy od następnego dnia roboczego, od godz. 11:00 w Urzędzie Miasta Płocka (wejście od ul. Zduńskiej 3), parter, pokój B-6.

Godziny pracy Zespołu Gońców:
  • wydawanie korespondencji: poniedziałek, wtorek, środa: 8:00-15:30, czwartek 8:00-16:30, piątek: 8:00-14:30
  • tel. 24 367 16 39: poniedziałek, wtorek, środa: 8:00-15:30, czwartek 8:00 - 16:30, piątek: 8:00-14:30.