Strona Główna Instrukcja biuletynu Statystyki Kontakt Redakcja biuletynu Historia zmian www.bip.gov.pl Urząd Miasta Płocka
 
Główne menu
 
epuap


Kliknij aby zobaczyć certyfikat Kliknij aby zobaczyć certyfikat Kliknij aby zobaczyć certyfikat


 
Lista spraw wg struktury organizacyjnej

Zobacz także alfabetyczną listę / wg popularności

Rozwiń wszystkie sprawy


Lista spraw - Biuro Miejskiego Konserwatora Zabytków
liczba znalezionych spraw: 8

Lista spraw - Biuro Miejskiego Rzecznika Konsumentów
liczba znalezionych spraw: 4

Lista spraw - Biuro Obrotu Nieruchomościami Gminy
liczba znalezionych spraw: 8

Lista spraw - Biuro Rzecznika Osób Niepełnosprawnych
liczba znalezionych spraw: 3

Lista spraw - Biuro Zarządzania Nieruchomościami Gminy
liczba znalezionych spraw: 15

Lista spraw - Oddział Edukacji
liczba znalezionych spraw: 14

Lista spraw - Oddział Ewidencji Działalności Gospodarczej
liczba znalezionych spraw: 28
Duplikaty decyzji i zezwoleń. REG - 02.
Licencja na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób pojazdem samochodowym przeznaczonym konstrukcyjnie do porzewozu powyżej 7 i nie więcej niż 9 osób łącznie z kierowcą. REG - 27.
Licencja na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób samochodem osobowym. REG-28.
Licencja na wykonywanie transportu drogowego taksówką na terenie miasta Płocka. REG - 03.
Licencja na wykonywanie transportu drogowego w zakresie pośrednictwa przy przewozie rzeczy. REG-30.
Pisemne oświadczenie o wartości sprzedaży poszczególnych rodzajów napojów alkoholowych w punktach sprzedaży. REG-25
Rezygnacja z licencji na transport drogowy. REG - 07.
Rezygnacja ze sprzedaży napojów alkoholowych. REG - 08.
Rozpoczęcie działalności gospodarczej. REG - 12
Udostępnienie informacji z bazy danych ewidencji działalności gospodarczej. REG - 09. (Dotyczy danych nie przekazanych do CEIDG).
Wydanie wtórnika licencji na transport drogowy. REG - 10.
Wznowienie działalności gospodarczej. REG - 23
Zakończenie działalności gospodarczej. REG - 01.
Zaświadczenia na przewozy drogowe na własne potrzeby. REG - 11.
Zawieszenie działalności gospodarczej. REG - 24
Zawieszenie w całości albo w części wykonywanie transportu drogowego na okres nie dłuższy niż 12 miesięcy. REG- 26.
Zezwolenia na wykonywanie przewozów regularnych specjalnych w transporcie drogowym. REG - 14.
Zezwolenia na wykonywanie przewozów regularnych w transporcie drogowym. REG - 15.
Zezwolenie na jednorazową sprzedaż napojów alkoholowych do spożycia w miejscu lub poza miejscem sprzedaży. REG-16.
Zezwolenie na sprzedaż napojów alkoholowych do spożycia w miejscu lub poza miejscem sprzedaży. REG-17.
Zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego w zakresie przewozu osób. REG - 05.
Zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego w zakresie przewozu rzeczy. REG-04.
Zmiana działalności gospodarczej. REG - 13
Zmiana licencji na transport drogowy taksówką na terenie miasta Płocka. REG - 18.
Zmiana licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób / zezwolenia na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego osób. REG-19.
Zmiana licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego rzeczy / zezwolenia na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego rzeczy. REG-20.
Zmiana zaświadczenia na przewozy drogowe na potrzeby własne. REG - 21.
Zmiana zezwolenia na wykonywanie przewozów regularnych w transporcie drogowym. REG - 22.

Lista spraw - Oddział Gospodarowania Odpadami
liczba znalezionych spraw: 9

Lista spraw - Oddział Komunikacji
liczba znalezionych spraw: 40
Czasowa rejestracja na wniosek właściciela. OKM - 01.
Czasowe wycofanie pojazdu z ruchu. OKM - 02.
Katalog opłat komunikacyjnych i ewidencyjnych. OKM - 06.
Katalog opłat skarbowych. OKM - 07.
Obowiązkowa wymiana prawa jazdy. OKM - 08.
Obowiązkowe badanie techniczne motorowerów. OKM-37.
Rejestracja nowego pojazdu zakupionego na terytorium RP. OKM - 09.
Rejestracja pojazdów z uwagi na zmianę stanu faktycznego wymagającego zmian danych zamieszczonych w dowodzie rejestracyjnym. OKM - 10.
Rejestracja pojazdu marki SAM. OKM - 11.
Rejestracja pojazdu sprowadzonego z zagranicy. OKM - 12.
Rejestracja pojazdu zabytkowego. OKM - 13.
Rejestracja pojazdu zarejestrowanego na terytorium RP. OKM - 14.
Statystyka zdawalności w Ośrodkach Szkolenia Kierowców. OKM - 38.
Wpis do ewidencji instruktorów i wykladowców. OKM - 22.
Wpis do rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodki szkolenia kierowców. OKM - 15.
Wpis do rejestru przedsiębiorców prowadzących stacje kontroli pojazdów. OKM - 16.
Wpisanie i skreślenie zastawu rejestrowego na pojeździe. OKM - 17.
Wtórnik tablic (tablicy) rejestracyjnych, dodatkowa tablica rejestracyjna do oznaczenia bagażnika. OKM-43.
Wydanie / przedłużenie ważności zezwolenia na kierowanie pojazdem uprzywilejowanym lub pojazdem przewożącym wartości pieniężne. OKM-39
Wydanie nowego prawa jazdy. OKM - 18.
Wydanie prawa jazdy międzynarodowego. OKM - 19.
Wydanie prawa jazdy zatrzymanego na okres 3 i 6 miesięcy. OKM - 41.
Wydanie wtórnika prawa jazdy. OKM - 20.
Wydanie zaświadczenia o posiadanych uprawnieniach do kierowania pojazdami lub potwierdzające zarejestrowanie pojazdu. OKM - 42.
Wydanie zatrzymanego prawa jazdy. OKM - 40.
Wydawanie dowodu rejestracyjnego zatrzymanego przez policję. OKM - 21.
Wydawanie świadectw kwalifikacji dla kierowców. OKM - 24.
Wydawanie uprawnień diagnostom do wykonywania badań technicznych. OKM - 36.
Wykaz formularzy. OKM - 25.
Wykaz ośrodków szkolenia kierowców w Płocku. OKM - 26.
Wykaz stacji kontroli pojazdów z terenu miasta Płocka. OKM - 27.
Wymiana i wydanie wtórnika dowodu rejestracyjnego, nalepek legalizacyjnych i nalepki kontrolnej. OKM -28.
Wymiana karty motorowerowej na prawo jazdy kategorii AM. OKM - 23.
Wymiana zagranicznego prawa jazdy. OKM - 29.
Wyrejestrowanie pojazdu po złomowaniu. OKM - 30.
Wyrejestrowanie pojazdu skradzionego. OKM - 31.
Wyrejestrowanie pojazdu wywiezionego za granicę. OKM - 32.
Wyrejestrowanie pojazdu zniszczonego (kasacja) za granicą. OKM - 33.
Zawiadomienie o dokonaniu montażu instalacji gazowej. OKM - 34.
Zgłoszenie zbycia pojazdu. OKM - 35.

Lista spraw - Oddział Kultury
liczba znalezionych spraw: 4

Lista spraw - Oddział Ochrony Środowiska
liczba znalezionych spraw: 31
Decyzja o czasowym odebraniu zwierząt gospodarskich rażąco zaniedbanych lub okrutnie traktowanych. OOS - 01.
Pozyskanie drewna w lasach niestanowiących własności Skarbu Państwa w przypadkach losowych. OOS - 02.
Przekazanie dokumentacji geologicznej innej. GM - 01.
Przywrócenie negatywnie zmienionych stosunków wodnych na gruntach do stanu pierwotnego. OOS - 03.
Rejestracja sprzętu pływającego służącego do połowu ryb. OOS - 04.
Rejestracja zwierząt wwiezionych i przetrzymywanych w celach hodowlanych. OOS - 05.
Ustalenie nowej linii brzegowej cieku wodnego. OOS - 06.
Ustanowienie Pomnika Przyrody. OOS-07.
Utrzymanie zieleni. OOS - 08.
Uzgadnianie projektów technicznych zieleni na terenach gminnych. OOS - 09.
Wydanie pozwolenia na wprowadzanie gazów lub pyłów do powietrza. OOS-10.
Wydanie pozwolenia wodnoprawnego. OOS - 13.
Wydawanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach. OOS - 11.
Wydawanie kart wędkarskich i kart łowiectwa podwodnego. OOS - 12.
Wydawanie pozwolenia zintegrowanego. OOS - 14.
Wydawanie wniosków o przyznanie karmy dla kotów wolno żyjących społecznym opiekunom. OOS - 15.
Wydawanie zezwoleń na utrzymywanie psów ras uznawanych za agresywne. OOS - 16.
Wydawanie zezwolenia na usuwanie drzew i krzewów z terenu nieruchomości stanowiących własność (lub będących w użytkowaniu) osób fizycznych i osob prawnych. OOS - 17.
Zaświadczenie o pracy w indywidualnym gospodarstwie rolnym. OOS - 19.
Zaświadczenie o prowadzeniu gospodarstwa rolnego. OOS - 20.
Zatwierdzanie dokumentacji geologicznej. GM-03.
Zatwierdzanie projektów robót geologicznych. GM - 04.
Zbieranie, transport i unieszkodliwianie zwłok bezdomnych zwierząt lub ich części. OSS - 21.
Zezwolenie na posiadanie i hodowanie lub utrzymywanie chartów rasowych lub ich mieszańców. OOS - 22.
Zgłaszanie projektów robót geologicznych obejmujących wiercenia w celu wykorzystywania ciepła Ziemi. GM - 02.
Zgłoszenia o bezdomnych zwierzętach, schroniska dla zwierząt. OOS - 24.
Zgłoszenie instalacji mogących negatywnie oddziaływać na środowisko, których emisja nie wymaga pozwolenia. OOS-32.
Zgłoszenie instalacji niewymagającej pozwolenia wodnoprawnego na wprowadzanie ścieków do wód i do ziemi. OOS - 25.
Zgłoszenie instalacji, z której emisja nie wymaga pozwolenia. OOS-26.
Zgłoszenie wodnoprawne. OOS - 18.
Znakowanie psów w ramach programu identyfikacji i rejestracji komputerowej psów pn. "Podaj łapę". OOS-27.

Lista spraw - Oddział Podatków i Opłat
liczba znalezionych spraw: 11

Lista spraw - Oddział Spraw Komunalnych
liczba znalezionych spraw: 9

Lista spraw - Oddział Spraw Obywatelskich
liczba znalezionych spraw: 17

Lista spraw - Pełnomocnik ds. Organizacji Pozarządowych
liczba znalezionych spraw: 1

Lista spraw - Pełnomocnik ds. Transportu Publicznego i Inżynierii Ruchu Drogowego
liczba znalezionych spraw: 6

Lista spraw - Referat Gospodarowania Mieniem Skarbu Państwa
liczba znalezionych spraw: 19
Aktualizacja opłat na żądanie użytkownika wieczystego lub trwałego zarządcy nieruchomości Skarbu Państwa na podstawie jej wartości określonej przez rzeczoznawcę majątkowego.  BSP-01.
Dzierżawa nieruchomości lub najem lokalu Skarbu Państwa. BSP – 02.
Nabycie własności działki pod budynkami wyłączonymi od przekazania na własność państwa na podstawie przepisów obowiązujących przed dniem 01 stycznia 1983 r. oraz ustanowienie służebności gruntowej w zakresie niezbędnym do korzystania z działki. BSP-03.
Oddanie nieruchomości Skarbu Państwa w trwały zarząd na rzecz jednostki organizacyjnej. BSP - 04.
Przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości. BSP - 05.
Przekształcenie prawa zabudowy nieruchomości sprzed 1945 r. w użytkowanie wieczyste. BSP - 06.
Przesunięcie terminu płatności opłaty rocznej za użytkowanie wieczyste gruntów/ trwały zarząd nieruchomości Skarbu Państwa. BSP - 07.
Przyznanie prawa do rekompensaty za mienie pozostawione poza obecnymi granicami Państwa Polskiego w związku z wojną rozpoczętą w 1939 r. BSP - 08.
Sprzedaż lub oddanie w użytkowanie wieczyste nieruchomości Skarbu Państwa w drodze przetargu BSP - 09.
Sprzedaż prawa własności gruntu Skarbu Państwa na rzecz użytkownika wieczystego. BSP - 10.
Sprzedaż/oddanie w użytkowanie wieczyste nieruchomości Skarbu Państwa poprzez dodzielenie gruntu do działki posiadanej. BSP-11.
Udzielenie bonifikaty od opłat za trwały zarząd nieruchomością Skarbu Państwa lub z tytułu wpisania do rejestru zabytków nieruchomości oddanej w trwały zarząd lub jej części składowej. BSP - 12.
Udzielenie bonifikaty od opłat za użytkowanie wieczyste gruntu Skarbu Państwa. BSP - 13.
Udzielenie bonifikaty od opłaty rocznej z tytułu wpisania nieruchomości gruntowej Skarbu Państwa oddanej w użytkowanie wieczyste do rejestru zabytków. BSP-14.
Uwłaszczenie na gruntach Skarbu Państwa. BSP - 15.
Uzyskanie zgody na czasowe zajęcie nieruchomości Skarbu Państwa pod wykonanie liniowych instalacji podziemnych i nadziemnych. BSP - 16.
Zamiana nieruchomości stanowiącej własność osób fizycznych lub osób prawnych na nieruchomość stanowiącą własność Skarbu Państwa. BSP - 17.
Zmiana stawki procentowej opłaty rocznej za trwały zarząd nieruchomością Skarbu Państwa. BSP - 18.
Zwrot wywłaszczonej nieruchomości. BSP - 19.

Lista spraw - Referat Planowania Infrastruktury Miejskiej
liczba znalezionych spraw: 1

Lista spraw - Urząd Stanu Cywilnego
liczba znalezionych spraw: 6

Lista spraw - Wydział Geodezji
liczba znalezionych spraw: 12

Lista spraw - Wydział Organizacyjny
liczba znalezionych spraw: 6

Lista spraw - Wydział Promocji i Informacji
liczba znalezionych spraw: 3

Lista spraw - Wydział Rozwoju i Polityki Gospodarczej Miasta
liczba znalezionych spraw: 25
Decyzja o niezbędności wejścia do sąsiedniego budynku, lokalu lub na teren sąsiedniej nieruchomości. WUA-24.
Decyzja o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej. WUA-23.
Dotacje na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków. WUA-22.
Przeniesienie pozwolenia na budowę lub zgłoszenia na rzecz innego inwestora. WUA-25.
Udzielenie zgody na odstępstwa od przepisów techniczno - budowlanych. WUA-02.
Wgląd do obowiązujących planów miejscowych zagospodarowania przestrzennego. WUA-03.
Wniosek o wydanie kopii dokumentów z zasobów Referatu Administracji Architektoniczno - Budowlanej i Referatu Warunków Zabudowy i Zagospodarowania Terenu. WUA-06.
Wydanie decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego. WUA-07.
Wydanie dziennika budowy (rozbiórki, montażu, zamiaru budowy) instalacji zbiornikowych na gaz płynny, z pojedyńczym zbiornikiem o pojemności do 7,0 m3. WUA-01.
Wydawanie decyzji o przeniesieniu decyzji o warunkach zabudowy na rzecz innej osoby. WUA-10.
Wydawanie decyzji o ustaleniu warunków zabudowy. WUA-11.
Wydawanie zaświadczenia o przeznaczeniu terenu zgodnie z obowiązującymi miejscowymi planami zagospodarowania przestrzennego. WUA-12.
Wydawanie zaświadczenia o zgodności budowy z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego lub ostateczną decyzją o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu. WUA-13.
Wydawanie zaświadczenia o zgodności zamierzonego sposobu użytkowania obiektu budowlanego z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego lub decyzją o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu. WUA-14.
Wyrys i wypis z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego lub ze Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Płocka. WUA-15.
Zaświadczenie o samodzielności lokalu. WUA-16.
Zaświadczenie potwierdzające powierzchnię użytkową budynku jednorodzinnego. WUA-17.
Zatwierdzenie projektu budowlanego i uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę lub decyzji o zmianie pozwolenia na budowę. WUA-04.
Zatwierdzenie projektu budowlanego i uzyskanie pozwolenia na rozbiórkę. WUA-05.
Zgłoszenie budowy lub przebudowy budynku mieszkalnego jednorodzinnego. WUA-27.
Zgłoszenie budowy sieci i wolnostojących, parterowych stacji transformatorowych i kontenerowych stacji transformatorowych. WUA-26.
Zgłoszenie zamiaru budowy. WUA-18.
Zgłoszenie zamiaru rozbiórki budynków i budowli. WUA-19.
Zgłoszenie zamiaru wykonania robót budowlanych. WUA-20.
Zgłoszenie zmiany sposobu użytkowania obiektu lub jego części. WUA-21.

Lista spraw - Wydział Sportu i Rekreacji
liczba znalezionych spraw: 4

Lista spraw - Wydział Zarządzania Kryzysowego i Spraw Obronnych
liczba znalezionych spraw: 3

Lista spraw - Wydział Zdrowia i Spraw Społecznych
liczba znalezionych spraw: 3

   
 
Stopka