Najnowsze dokumenty

16 godzin temu (2025-08-18 13:31:19)
Zarządzenie Nr 1118/25 z dnia 11 sierpnia 2025r.
w sprawie: powołania komisji egzaminacyjnych dla nauczycieli ubiegających się o awans zawodowy na stopień nauczyciela mianowanego w roku 2025.
16 godzin temu (2025-08-18 13:28:48)
Zarządzenie Nr 1127/25 z dnia 13 sierpnia 2025r.
w sprawie zmiany limitu zatrudnienia w Żłobku Miejskim Nr 2 w Płocku.
16 godzin temu (2025-08-18 13:24:50)
Zarządzenie Nr 1126/25 z dnia 13 sierpnia 2025r.
w sprawie zmiany limitu zatrudnienia w Żłobku Miejskim Nr 4 w Płocku.
17 godzin temu (2025-08-18 13:12:13)
Zarządzenie Nr 1125/25 z dnia 13 sierpnia 2025r.
w sprawie zmiany limitu zatrudnienia w Żłobku Miejskim Nr 1 w Płocku.
17 godzin temu (2025-08-18 12:57:28)
Zarządzenie Nr 1124/25 z dnia 13 sierpnia 2025r.
w sprawie zaopiniowania planu finansowego Chóru Pueri et Puellae Cantores Plocenses na 2025 rok.
4 dni temu (2025-08-14 14:07:37)
Podinspektor – wieloosobowe stanowisko ds. planowania zieleni miejskiej
Wydział Kształtowania Środowiska Referat Ochrony Przyrody
4 dni temu (2025-08-14 14:05:50)
Inspektor – wieloosobowe stanowisko ds. remontów i inwestycji
Wydział Inwestycji i Remontów Referat Remontów Zespół Remontów
4 dni temu (2025-08-14 08:09:17)
Jacek Jasion, Interpelacja Nr 420 z dnia 12 sierpnia 2025r.
Monitorowanie jakości wody w płockich tężniach solankowych
5 dni temu (2025-08-13 11:21:25)
Roman Siemiątkowski, Interpelacja Nr 419 z dnia 12 sierpnia 2025r.
Modernizacja oświetlenia płockiej Fary
5 dni temu (2025-08-13 11:17:54)
Roman Siemiątkowski, Interpelacja Nr 418 z dnia 12 sierpnia 2025r.
Modernizacja ulicy Medycznej oraz ulicy Chałubińskiego
Przeglądaj wszystkie dokumenty chronologicznie
  • E-mail: info@plock.eu
  • adres skrzynki ePUAP dla Gminy-Miasta Płocka: /efixd3031y/skrytka
  • adres skrzynki do e-Doręczeń: AE:PL-48195-73750-GSUTR-13
  • Biuro Obsługi Klienta (wejście od ulicy Zduńskiej 3),tel. 24 364 55 55
    1. Biuro Podawcze, Zamówienia Publiczne
    2. Meldunki, Dowody Osobiste
    3. Mieszkalnictwo, Obrót Nieruchomościami
    4. Odpady Komunalne
    5. Karty (KDR, Płocka Karta Mieszkańca)
    6. Architektura, Urbanistyka
    7. Geodezja
    8. Informacja, Ochrona Środowiska/Transport
  • Godziny obsługi Klientów: poniedziałek, wtorek, środa 8:00 – 15:30, czwartek 8:00 – 16:30, piątek 8:00 – 14:30
  • Godziny pracy Urzędu Miasta: poniedziałek, wtorek, środa 7:30 – 15:30, czwartek 7:30 – 16:30, piątek 7:30 – 14:30
    Biuro Miejskiego Rzecznika Konsumentów
  • Wydział Ewidencji i Spraw Obywatelskich:
    1. Referat Spraw Obywatelskich
    2. Referat Komunikacji
    3. Referat Ewidencji Działalności Gospodarczej
  • Wydział Zdrowia i Spraw Społecznych
  • Godziny pracy: od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 17:00
  • ul. Kolegialna 9, tel. 24 364 55 55
  • Godziny pracy: poniedziałek, wtorek, środa-8.00-15.00, czwartek-8.00-16.00, piątek-8.00-14.00.

Pisma urzędu miasta dostarczane są przez gońców. Gdy goniec nie zastanie adresata w domu, pozostawia zawiadomienie o niedoręczonej korespondencji. Pismo można odebrać w ciągu 7 dni, począwszy od następnego dnia roboczego, od godz. 11:00 w Urzędzie Miasta Płocka (wejście od ul. Zduńskiej 3), parter, pokój B-6.

Godziny pracy Zespołu Gońców:
  • wydawanie korespondencji: poniedziałek, wtorek, środa: 8:00-15:30, czwartek 8:00-16:30, piątek: 8:00-14:30
  • tel. 24 367 16 39: poniedziałek, wtorek, środa: 8:00-15:30, czwartek 8:00 - 16:30, piątek: 8:00-14:30.