Najnowsze dokumenty
1 dzień temu (2025-05-09 14:03:57)
Podinspektor – wieloosobowe stanowisko ds. windykacji podatków - Ogłoszenie o naborze nr 31/2025
Wydział Podatków i Księgowości Referat Dochodów Podatkowych
1 dzień temu (2025-05-09 13:59:56)
Podinspektor – wieloosobowe stanowisko ds. zieleni
Wydział Spraw Komunalnych Referat Utrzymania Czystości i Zieleni
2 dni temu (2025-05-09 10:48:53)
Zarządzenie Nr 910/25 z dnia 06 maja 2025r.
w sprawie: wynajęcia Pani Karolinie Wiśniewskiej zajmowanego bez tytułu prawnego lokalu mieszkalnego nr 59 położonego w budynku przy ul. Dobrzyńskiej 19 w Płocku.
2 dni temu (2025-05-09 10:40:32)
Zarządzenie Nr 908/25 z dnia 06 maja 2025r.
w sprawie: wynajęcia Pani Zenonie Gładyszewskiej zajmowanego bez tytułu prawnego lokalu mieszkalnego nr 10 położonego w budynku przy ul. Bukowej 40 w Płocku.
2 dni temu (2025-05-09 10:38:18)
Zarządzenie Nr 907/25 z dnia 06 maja 2025r.
w sprawie: wynajęcia Państwu Renacie i Jackowi Chrobot zajmowanego bez tytułu prawnego lokalu mieszkalnego nr 132 położonego w budynku przy ul. M.C. Skłodowskiej 1 w Płocku.
2 dni temu (2025-05-09 10:35:56)
Zarządzenie Nr 911/25 z dnia 06 maja 2025r.
w sprawie: wynajęcia Pani Marcie Wasilewskiej zajmowanego bez tytułu prawnego lokalu mieszkalnego nr 43 położonego w budynku przy ul. M.C. Skłodowskiej 1 w Płocku.
2 dni temu (2025-05-09 10:31:45)
Zarządzenie Nr 909/25 z dnia 06 maja 2025r.
w sprawie: wynajęcia Panu Ireneuszowi Grodeckiemu zajmowanego bez tytułu prawnego lokalu mieszkalnego nr 122 położonego w budynku przy ul. Jaśminowej 4 w Płocku.
2 dni temu (2025-05-09 10:21:45)
Postanowienie Nr 216/2025 Komisarza Wyborczego w Płocku I z dnia 09.05.2025 r. w spr. zmiany w składzie Obwodowej Komisji Wyborczej Nr 25 w mieście Płock
Postanowienie Nr 216/2025 Komisarza Wyborczego w Płocku I z dnia 09.05.2025 r. w spr. zmiany w składzie Obwodowej Komisji Wyborczej Nr 25 w mieście Płock
2 dni temu (2025-05-09 10:20:57)
Postanowienie Nr 215/2025 Komisarza Wyborczego w Płocku I z dnia 09.05.2025 r. w spr. zmiany w składzie Obwodowej Komisji Wyborczej Nr 38 w mieście Płock
Postanowienie Nr 215/2025 Komisarza Wyborczego w Płocku I z dnia 09.05.2025 r. w spr. zmiany w składzie Obwodowej Komisji Wyborczej Nr 38 w mieście Płock
2 dni temu (2025-05-09 10:20:12)
Postanowienie Nr 214/2025 Komisarza Wyborczego w Płocku I z dnia 09.05.2025 r. w spr. zmiany w składzie Obwodowej Komisji Wyborczej Nr 41 w mieście Płock
Postanowienie Nr 214/2025 Komisarza Wyborczego w Płocku I z dnia 09.05.2025 r. w spr. zmiany w składzie Obwodowej Komisji Wyborczej Nr 41 w mieście Płock
Przeglądaj wszystkie dokumenty chronologicznie
Na skróty - linki
Lista spraw urzędowych - co, jak i gdzie
Wydziały Urzędu - mapa
Zarządzenia Prezydenta Miasta Płocka
Uchwały Rady Miasta Płocka
Interpelacje Radnych
Zbycie nieruchomości Gminy Płock
Zbycie nieruchomości Skarbu Państwa
Dzierżawa i najem nieruchomości Gminy Płock
Zintegrowany System Zarządzania
Strefa Płatnego Parkowania
Płock w liczbach
Wydawanie uwierzytelnionych kopii / odpisów dokumentów
Wydziały Urzędu - mapa
Zarządzenia Prezydenta Miasta Płocka
Uchwały Rady Miasta Płocka
Interpelacje Radnych
Zbycie nieruchomości Gminy Płock
Zbycie nieruchomości Skarbu Państwa
Dzierżawa i najem nieruchomości Gminy Płock
Zintegrowany System Zarządzania
Strefa Płatnego Parkowania
Płock w liczbach
Wydawanie uwierzytelnionych kopii / odpisów dokumentów
- Biuro Interwencji i Informowania Mieszkańców: tel. 24 364 55 55,
e-mail: info@plock.eu - adres skrzynki ePUAP dla Gminy-Miasta Płocka: /efixd3031y/skrytka
- adres skrzynki do e-Doręczeń: AE:PL-48195-73750-GSUTR-13
- Biuro Obsługi Klienta (wejście od ulicy Zduńskiej 3),tel. 24 364 55 55
- Biuro Podawcze, Zamówienia Publiczne
- Meldunki, Dowody Osobiste
- Mieszkalnictwo, Obrót Nieruchomościami
- Odpady Komunalne
- Karty (KDR, Płocka Karta Mieszkańca)
- Architektura, Urbanistyka
- Geodezja
- Informacja, Ochrona Środowiska/Transport
- Godziny obsługi Klientów: poniedziałek, wtorek, środa 8:00 – 15:30, czwartek 8:00 – 16:30, piątek 8:00 – 14:30
- Godziny pracy Urzędu Miasta: poniedziałek, wtorek, środa 7:30 – 15:30, czwartek 7:30 – 16:30, piątek 7:30 – 14:30
-
Biuro Miejskiego Rzecznika Konsumentów
- Wydział Ewidencji i Spraw Obywatelskich:
- Referat Spraw Obywatelskich
- Referat Komunikacji
- Referat Ewidencji Działalności Gospodarczej
- Wydział Zdrowia i Spraw Społecznych
- Godziny pracy: od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 17:00
- ul. Kolegialna 9, tel. 24 364 55 55
- Godziny pracy: poniedziałek, wtorek, środa-8.00-15.00, czwartek-8.00-16.00, piątek-8.00-14.00.
Pisma urzędu miasta dostarczane są przez gońców. Gdy goniec nie zastanie adresata w domu, pozostawia zawiadomienie o niedoręczonej korespondencji. Pismo można odebrać w ciągu 7 dni, począwszy od następnego dnia roboczego, od godz. 11:00 w Urzędzie Miasta Płocka (wejście od ul. Zduńskiej 3), parter, pokój B-6.
Godziny pracy Zespołu Gońców:- wydawanie korespondencji: poniedziałek, wtorek, środa: 8:00-15:30, czwartek 8:00-16:30, piątek: 8:00-14:30
-
tel. 24 367 16 39: poniedziałek, wtorek, środa: 8:00-15:30, czwartek 8:00 - 16:30, piątek: 8:00-14:30.