Najnowsze dokumenty

1 godzina temu (2025-07-30 13:56:23)
Tomasz Maliszewski, Interpelacja Nr 414 z dnia 29 lipca 2025r.
Zagrożenia bezpieczeństwa mieszkańców - dziki na osiedlu Wyszogrodzka
1 godzina temu (2025-07-30 13:52:45)
Tomasz Maliszewski, Interpelacja Nr 413 z dnia 29 lipca 2025r.
Składowiska używanych ubrań
1 godzina temu (2025-07-30 13:49:40)
Leszek Brzeski, Interpelacja Nr 412 z dnia 29 lipca 2025r.
Usunięcie chwastów i zarośli przed posesją Różana 30a
1 godzina temu (2025-07-30 13:48:08)
Leszek Brzeski, Interpelacja Nr 411 z dnia 29 lipca 2025r.
Łącznik ulicy Górnej w ulicą Różaną
1 godzina temu (2025-07-30 13:45:34)
Leszek Brzeski, Interpelacja Nr 410 z dnia 29 lipca 2025r.
Uciążliwy hałas myjni samochodowej MK Myjnia przy ulicy Górnej
1 godzina temu (2025-07-30 13:41:43)
Artur Jaroszewski, Interpelacja Nr 409 z dnia 28 lipca 2025r.
Dokonania przeglądu funkcjonowania Strefy Płatnego Parkowania
1 godzina temu (2025-07-30 13:39:45)
Tomasz Kominek, Interpelacja Nr 408 z dnia 28 lipca 2025r.
Objęcie Szkoły Podstawowej nr 5 stałą opieką pielęgniarską
1 dzień temu (2025-07-29 09:09:20)
Zarządzenie Nr 1097/25 z dnia 24 lipca 2025r.
w sprawie: zmian w Regulaminie Organizacyjnym Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Płocku.
1 dzień temu (2025-07-29 09:06:28)
Zarządzenie Nr 1098/25 z dnia 25 lipca 2025r.
w sprawie zmiany zarządzenia nr 758/2025 Prezydenta Miasta Płocka z dnia 19 lutego 2025r. w sprawie ustanowienia przerwy w pracy Żłobka Miejskiego nr 2 w Płocku.
1 dzień temu (2025-07-29 08:59:57)
Zarządzenie Nr 1096/25 z dnia 24 lipca 2025r.
w sprawie: ogłoszenia wyników IV edycji konkursu na finansowanie grantów badawczych w 2025 roku realizowanych w ramach zadania "Współpraca z wyższymi uczelniami".
Przeglądaj wszystkie dokumenty chronologicznie
  • Biuro Interwencji i Informowania Mieszkańców: tel. 24 364 55 55,
    e-mail: info@plock.eu
  • adres skrzynki ePUAP dla Gminy-Miasta Płocka: /efixd3031y/skrytka
  • adres skrzynki do e-Doręczeń: AE:PL-48195-73750-GSUTR-13
  • Biuro Obsługi Klienta (wejście od ulicy Zduńskiej 3),tel. 24 364 55 55
    1. Biuro Podawcze, Zamówienia Publiczne
    2. Meldunki, Dowody Osobiste
    3. Mieszkalnictwo, Obrót Nieruchomościami
    4. Odpady Komunalne
    5. Karty (KDR, Płocka Karta Mieszkańca)
    6. Architektura, Urbanistyka
    7. Geodezja
    8. Informacja, Ochrona Środowiska/Transport
  • Godziny obsługi Klientów: poniedziałek, wtorek, środa 8:00 – 15:30, czwartek 8:00 – 16:30, piątek 8:00 – 14:30
  • Godziny pracy Urzędu Miasta: poniedziałek, wtorek, środa 7:30 – 15:30, czwartek 7:30 – 16:30, piątek 7:30 – 14:30
    Biuro Miejskiego Rzecznika Konsumentów
  • Wydział Ewidencji i Spraw Obywatelskich:
    1. Referat Spraw Obywatelskich
    2. Referat Komunikacji
    3. Referat Ewidencji Działalności Gospodarczej
  • Wydział Zdrowia i Spraw Społecznych
  • Godziny pracy: od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 17:00
  • ul. Kolegialna 9, tel. 24 364 55 55
  • Godziny pracy: poniedziałek, wtorek, środa-8.00-15.00, czwartek-8.00-16.00, piątek-8.00-14.00.

Pisma urzędu miasta dostarczane są przez gońców. Gdy goniec nie zastanie adresata w domu, pozostawia zawiadomienie o niedoręczonej korespondencji. Pismo można odebrać w ciągu 7 dni, począwszy od następnego dnia roboczego, od godz. 11:00 w Urzędzie Miasta Płocka (wejście od ul. Zduńskiej 3), parter, pokój B-6.

Godziny pracy Zespołu Gońców:
  • wydawanie korespondencji: poniedziałek, wtorek, środa: 8:00-15:30, czwartek 8:00-16:30, piątek: 8:00-14:30
  • tel. 24 367 16 39: poniedziałek, wtorek, środa: 8:00-15:30, czwartek 8:00 - 16:30, piątek: 8:00-14:30.