Najnowsze dokumenty

1 godzina temu (2025-08-11 11:02:41)
Zarządzenie Nr 1110/25 z dnia 05 sierpnia 2025r.
w sprawie wyrażenia zgody na obciążenie nieruchomości gruntowych stanowiących własność Gminy - Miasto Płock, położonych w Płocku (obr. 9) oznaczonych jako działki nr 607, nr 608, nr 610, nr 611 i nr 631 odpłatną służebnością przesyłu na czas nieoznaczony.
2 godziny temu (2025-08-11 10:36:26)
Zarządzenie Nr 1088/25 z dnia 18 lipca 2025r.
w sprawie przyznania nagród Prezydenta Miasta Płocka za osiągnięcia w dziedzinie twórczości i edukacji artystycznej, upowszechniania i ochrony kultury w 2025 roku.
3 dni temu (2025-08-08 10:55:15)
Podinspektor – wieloosobowe stanowisko ds. ewidencji dochodów oraz sprawozdawczości
Wydział Podatków i Księgowości u Zastępcy Dyrektora Wydziału ds. Finansowo - Księgowych Referat Obsługi Finansowej
3 dni temu (2025-08-08 10:42:30)
Podinspektor/Inspektor – wieloosobowe stanowisko ds. realizacji i nadzoru inwestycyjnego
Wydział Inwestycji i Remontów Referat Realizacji i Nadzoru Inwestycyjnego
3 dni temu (2025-08-07 13:00:31)
Zarządzenie Nr 1117/25 z dnia 06 sierpnia 2025r.
w sprawie: ustanowienia okazjonalnego uprawnienia do bezpłatnych przejazdów środkami komunikacji miejskiej w Płocku.
3 dni temu (2025-08-07 12:57:52)
Zarządzenie Nr 1115/25 z dnia 06 sierpnia 2025r.
w sprawie: dostosowania planu finansowego Urzędu Miasta Płocka do uchwały budżetowej Miasta Płocka na rok 2025.
3 dni temu (2025-08-07 12:52:59)
Zarządzenie Nr 1116/25 z dnia 06 sierpnia 2025r.
w sprawie: dostosowania planu finansowego zadań z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych jednostce samorządu terytorialnego odrębnymi ustawami na 2025 rok.
4 dni temu (2025-08-07 12:19:51)
Zarządzenie Nr 1112/25 z dnia 05 sierpnia 2025r.
w sprawie ogłoszenia konkursu pn. „Senior Godny Naśladowania”
4 dni temu (2025-08-07 12:16:43)
Zarządzenie Nr 1114/25 z dnia 06 sierpnia 2025r.
w sprawie: zmian w planie finansowym Urzędu Miasta Płocka na 2025 rok - po stronie wydatków
5 dni temu (2025-08-06 10:47:55)
Zarządzenie Nr 1113/25 z dnia 05 sierpnia 2025r.
w sprawie ogłoszenia wyników otwartego konkursu ofert na realizację zadania publicznego w zakresie wspierania i upowszechniania kultury fizycznej w latach 2025-2026
Przeglądaj wszystkie dokumenty chronologicznie
  • E-mail: info@plock.eu
  • adres skrzynki ePUAP dla Gminy-Miasta Płocka: /efixd3031y/skrytka
  • adres skrzynki do e-Doręczeń: AE:PL-48195-73750-GSUTR-13
  • Biuro Obsługi Klienta (wejście od ulicy Zduńskiej 3),tel. 24 364 55 55
    1. Biuro Podawcze, Zamówienia Publiczne
    2. Meldunki, Dowody Osobiste
    3. Mieszkalnictwo, Obrót Nieruchomościami
    4. Odpady Komunalne
    5. Karty (KDR, Płocka Karta Mieszkańca)
    6. Architektura, Urbanistyka
    7. Geodezja
    8. Informacja, Ochrona Środowiska/Transport
  • Godziny obsługi Klientów: poniedziałek, wtorek, środa 8:00 – 15:30, czwartek 8:00 – 16:30, piątek 8:00 – 14:30
  • Godziny pracy Urzędu Miasta: poniedziałek, wtorek, środa 7:30 – 15:30, czwartek 7:30 – 16:30, piątek 7:30 – 14:30
    Biuro Miejskiego Rzecznika Konsumentów
  • Wydział Ewidencji i Spraw Obywatelskich:
    1. Referat Spraw Obywatelskich
    2. Referat Komunikacji
    3. Referat Ewidencji Działalności Gospodarczej
  • Wydział Zdrowia i Spraw Społecznych
  • Godziny pracy: od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 17:00
  • ul. Kolegialna 9, tel. 24 364 55 55
  • Godziny pracy: poniedziałek, wtorek, środa-8.00-15.00, czwartek-8.00-16.00, piątek-8.00-14.00.

Pisma urzędu miasta dostarczane są przez gońców. Gdy goniec nie zastanie adresata w domu, pozostawia zawiadomienie o niedoręczonej korespondencji. Pismo można odebrać w ciągu 7 dni, począwszy od następnego dnia roboczego, od godz. 11:00 w Urzędzie Miasta Płocka (wejście od ul. Zduńskiej 3), parter, pokój B-6.

Godziny pracy Zespołu Gońców:
  • wydawanie korespondencji: poniedziałek, wtorek, środa: 8:00-15:30, czwartek 8:00-16:30, piątek: 8:00-14:30
  • tel. 24 367 16 39: poniedziałek, wtorek, środa: 8:00-15:30, czwartek 8:00 - 16:30, piątek: 8:00-14:30.