Najnowsze dokumenty
8 godzin temu (2025-01-21 15:04:51)
Zarządzenie Nr 683/25 z dnia 21 stycznia 2025r.
w sprawie: określenia sposobu ustalenia stawek czynszu dla lokali mieszkalnych stanowiących własność Gminy Płock w budynku Miodowa 33 w Płocku.
1 dzień temu (2025-01-20 14:29:50)
Zarządzenie Nr 680/25 z dnia 20 stycznia 2025r.
w sprawie: wyrażenia zgody na nieodpłatne przekazanie środków trwałych na rzecz Zespołu Szkół nr 5 w Płocku
1 dzień temu (2025-01-20 14:27:03)
Zarządzenie Nr 679/25 z dnia 20 stycznia 2025r.
w sprawie: wyrażenia zgody na nieodpłatne przekazanie środków trwałych na rzecz Zespołu Szkół Budowlanych nr 1 w Płocku
1 dzień temu (2025-01-20 14:25:27)
Zarządzenie Nr 678/25 z dnia 20 stycznia 2025r.
w sprawie: wyrażenia zgody na nieodpłatne przekazanie środków trwałych na rzecz Szkoły Podstawowej Nr 6 im. Druha Wacława Milke w Płocku.
1 dzień temu (2025-01-20 14:21:40)
Zarządzenie Nr 677/25 z dnia 20 stycznia 2025r.
w sprawie: wyrażenia zgody na nieodpłatne przekazanie środków trwałych na rzecz Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego Nr 1 im. Księdza Jana Twardowskiego w Płocku.
1 dzień temu (2025-01-20 14:13:44)
Zarządzenie Nr 681/25 z dnia 20 stycznia 2025r.
w sprawie: wyrażenia zgody na nieodpłatne przekazanie środków trwałych na rzecz Szkoły Podstawowej nr 17 im. Tadeusza Kościuszki w Płocku.
1 dzień temu (2025-01-20 13:17:08)
Zarządzenie Nr 667/25 z dnia 15 stycznia 2025r.
w sprawie: akceptacji ceny rocznego czynszu dzierżawnego z tytułu wydzierżawienia w trybie bezprzetargowym nieruchomości gruntowych położonych w Płocku przy ul. Łukasiewicza (obr. 4) stanowiących własność Skarbu Państwa w użytkowaniu wieczystym Gminy - Miasto Płock oznaczonych numerami ewidencyjnymi działek nr 235/1, nr 235/2, nr 235/4, nr 235/5 na których zlokalizowany jest obiekt "Stadion im. Kazimierza Górskiego" w Płocku wraz z budynkami, budowlami, urządzeniami i środkami trwałymi posadowionymi na tych nieruchomościach z przeznaczeniem na cele statutowe spółki.
1 dzień temu (2025-01-20 12:28:04)
Zarządzenie Nr 676/25 z dnia 20 stycznia 2025r.
w sprawie: wyrażenia zgody na nieodpłatne przekazanie środków trwałych na rzecz Szkoły Podstawowej Nr 11 w Płocku
1 dzień temu (2025-01-20 11:41:50)
Petycje - Archiwum 2024
Petycje - Archiwum 2024
4 dni temu (2025-01-17 13:26:12)
Zarządzenie Nr 648/25 z dnia 10 stycznia 2025r.
w sprawie: wyrażenia zgody na nieodpłatne przekazanie środków trwałych na rzecz Miejskiego Przedszkola nr 33 w Płocku
Przeglądaj wszystkie dokumenty chronologicznie
Na skróty - linki
Lista spraw urzędowych - co, jak i gdzie
Wydziały Urzędu - mapa
Zarządzenia Prezydenta Miasta Płocka
Uchwały Rady Miasta Płocka
Interpelacje Radnych
Zbycie nieruchomości Gminy Płock
Zbycie nieruchomości Skarbu Państwa
Dzierżawa i najem nieruchomości Gminy Płock
Zintegrowany System Zarządzania
Strefa Płatnego Parkowania
Płock w liczbach
Wydawanie uwierzytelnionych kopii / odpisów dokumentów
Wydziały Urzędu - mapa
Zarządzenia Prezydenta Miasta Płocka
Uchwały Rady Miasta Płocka
Interpelacje Radnych
Zbycie nieruchomości Gminy Płock
Zbycie nieruchomości Skarbu Państwa
Dzierżawa i najem nieruchomości Gminy Płock
Zintegrowany System Zarządzania
Strefa Płatnego Parkowania
Płock w liczbach
Wydawanie uwierzytelnionych kopii / odpisów dokumentów
- Biuro Interwencji i Informowania Mieszkańców: tel. 24 364 55 55,
e-mail: info@plock.eu - adres skrzynki ePUAP dla Gminy-Miasta Płocka: /efixd3031y/skrytka
- adres skrzynki do e-Doręczeń: AE:PL-48195-73750-GSUTR-13
- Biuro Obsługi Klienta (wejście od ulicy Zduńskiej 3),tel. 24 364 55 55
- Biuro Podawcze, Zamówienia Publiczne
- Meldunki, Dowody Osobiste
- Mieszkalnictwo, Obrót Nieruchomościami
- Odpady Komunalne
- Karty (KDR, Płocka Karta Mieszkańca)
- Architektura, Urbanistyka
- Geodezja
- Informacja, Ochrona Środowiska/Transport
- Godziny obsługi Klientów: poniedziałek, wtorek, środa 8:00 – 15:30, czwartek 8:00 – 16:30, piątek 8:00 – 14:30
- Godziny pracy Urzędzu Miasta: poniedziałek, wtorek, środa 7:30 – 15:30, czwartek 7:30 – 16:30, piątek 7:30 – 14:30
-
Biuro Miejskiego Rzecznika Konsumentów
- Wydział Ewidencji i Spraw Obywatelskich:
- Referat Spraw Obywatelskich
- Referat Komunikacji
- Referat Ewidencji Działalności Gospodarczej
- Wydział Zdrowia i Spraw Społecznych
- Godziny pracy: od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 17:00
- ul. Kolegialna 9, tel. 24 364 55 55
- Godziny pracy: poniedziałek, wtorek, środa-8.00-15.00, czwartek-8.00-16.00, piątek-8.00-14.00.
Pisma urzędu miasta dostarczane są przez gońców. Gdy goniec nie zastanie adresata w domu, pozostawia zawiadomienie o niedoręczonej korespondencji. Pismo można odebrać w ciągu 7 dni, począwszy od następnego dnia roboczego, od godz. 11:00 w Urzędzie Miasta Płocka (wejście od ul. Zduńskiej 3), parter, pokój B-6.
Godziny pracy Zespołu Gońców w terminie od 18.03.2024 r.:- wydawanie korespondencji: wtorek, środa: 8:00-15:30, czwartek 8:00-16:30, piątek: 8:00-14:30.
-
tel. 24 367 16 39: poniedziałek, wtorek, środa: 8:00-15:30, czwartek 8:00 - 16:30, piątek: 8:00-14:30.