Najnowsze dokumenty
6 godzin temu (2025-08-01 14:16:58)
Zarządzenie Nr 1107/25 z dnia 31 lipca 2025r.
w sprawie: wynajęcia Pani Krystynie Wójcik na warunkach najmu socjalnego lokalu mieszkalnego nr 5 położonego w budynku przy ul. Nowy Rynek 20 w Płocku.
6 godzin temu (2025-08-01 13:37:41)
Zarządzenie Nr 1105/25 z dnia 31 lipca 2025r.
w sprawie: zmian w planie finansowym Urzędu Miasta Płocka na 2025 rok - po stronie wydatków.
7 godzin temu (2025-08-01 13:33:50)
Zarządzenie Nr 1106/25 z dnia 31 lipca 2025r.
w sprawie: zmiany planu finansowego Gminy – Miasto Płock na 2025 rok dla rachunków środków otrzymanych z Funduszu Pomocy.
8 godzin temu (2025-08-01 11:47:54)
Krzysztof Gorzkowski, Interpelacja Nr 415 z dnia 31 lipca 2025r.
Montaż znaków informacyjnych uwzględniających nazwy ulicy od skrzyżowania Ignacego Łukasiewicza do skrzyżowania Batalionów Chłopskich i Narodowych Sił Zbrojnych
1 dzień temu (2025-07-31 08:28:25)
Wykaz kontroli zewnętrznych przeprowadzonych w Urzędzie Miasta Płocka w I półroczu 2025 r.
1 dzień temu (2025-07-31 08:26:51)
Wykaz kontroli przeprowadzonych przez Wydział Kontroli w I półroczu 2025 r.
1 dzień temu (2025-07-31 08:11:57)
sierpień 2025
1 dzień temu (2025-07-31 08:08:43)
sierpień 2025
2 dni temu (2025-07-30 15:08:06)
Miejski Konserwator Zabytków – Dyrektor Biura - Ogłoszenie o naborze nr 50/2025
Biuro Miejskiego Konserwatora Zabytków
2 dni temu (2025-07-30 15:06:40)
Inspektor – wieloosobowe stanowisko ds. remontów i inwestycji - ogłoszenie o naborze nr 49/2025
Wydział Inwestycji i Remontów Referat Remontów Zespół Remontów
Przeglądaj wszystkie dokumenty chronologicznie
Na skróty - linki
Lista spraw urzędowych - co, jak i gdzie
Wydziały Urzędu - mapa
Zarządzenia Prezydenta Miasta Płocka
Uchwały Rady Miasta Płocka
Interpelacje Radnych
Zbycie nieruchomości Gminy Płock
Zbycie nieruchomości Skarbu Państwa
Dzierżawa i najem nieruchomości Gminy Płock
Zintegrowany System Zarządzania
Strefa Płatnego Parkowania
Płock w liczbach
Wydawanie uwierzytelnionych kopii / odpisów dokumentów
Wydziały Urzędu - mapa
Zarządzenia Prezydenta Miasta Płocka
Uchwały Rady Miasta Płocka
Interpelacje Radnych
Zbycie nieruchomości Gminy Płock
Zbycie nieruchomości Skarbu Państwa
Dzierżawa i najem nieruchomości Gminy Płock
Zintegrowany System Zarządzania
Strefa Płatnego Parkowania
Płock w liczbach
Wydawanie uwierzytelnionych kopii / odpisów dokumentów
- Biuro Interwencji i Informowania Mieszkańców: tel. 24 364 55 55,
e-mail: info@plock.eu - adres skrzynki ePUAP dla Gminy-Miasta Płocka: /efixd3031y/skrytka
- adres skrzynki do e-Doręczeń: AE:PL-48195-73750-GSUTR-13
- Biuro Obsługi Klienta (wejście od ulicy Zduńskiej 3),tel. 24 364 55 55
- Biuro Podawcze, Zamówienia Publiczne
- Meldunki, Dowody Osobiste
- Mieszkalnictwo, Obrót Nieruchomościami
- Odpady Komunalne
- Karty (KDR, Płocka Karta Mieszkańca)
- Architektura, Urbanistyka
- Geodezja
- Informacja, Ochrona Środowiska/Transport
- Godziny obsługi Klientów: poniedziałek, wtorek, środa 8:00 – 15:30, czwartek 8:00 – 16:30, piątek 8:00 – 14:30
- Godziny pracy Urzędu Miasta: poniedziałek, wtorek, środa 7:30 – 15:30, czwartek 7:30 – 16:30, piątek 7:30 – 14:30
-
Biuro Miejskiego Rzecznika Konsumentów
- Wydział Ewidencji i Spraw Obywatelskich:
- Referat Spraw Obywatelskich
- Referat Komunikacji
- Referat Ewidencji Działalności Gospodarczej
- Wydział Zdrowia i Spraw Społecznych
- Godziny pracy: od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 17:00
- ul. Kolegialna 9, tel. 24 364 55 55
- Godziny pracy: poniedziałek, wtorek, środa-8.00-15.00, czwartek-8.00-16.00, piątek-8.00-14.00.
Pisma urzędu miasta dostarczane są przez gońców. Gdy goniec nie zastanie adresata w domu, pozostawia zawiadomienie o niedoręczonej korespondencji. Pismo można odebrać w ciągu 7 dni, począwszy od następnego dnia roboczego, od godz. 11:00 w Urzędzie Miasta Płocka (wejście od ul. Zduńskiej 3), parter, pokój B-6.
Godziny pracy Zespołu Gońców:- wydawanie korespondencji: poniedziałek, wtorek, środa: 8:00-15:30, czwartek 8:00-16:30, piątek: 8:00-14:30
-
tel. 24 367 16 39: poniedziałek, wtorek, środa: 8:00-15:30, czwartek 8:00 - 16:30, piątek: 8:00-14:30.