Najnowsze dokumenty

1 godzina temu (2025-08-06 10:47:55)
Zarządzenie Nr 1113/25 z dnia 05 sierpnia 2025r.
w sprawie ogłoszenia wyników otwartego konkursu ofert na realizację zadania publicznego w zakresie wspierania i upowszechniania kultury fizycznej w latach 2025-2026
3 godziny temu (2025-08-06 08:39:14)
Zarządzenie Nr 1103/25 z dnia 31 lipca 2025r.
w sprawie: zmian w planie dochodów i wydatków Budżetu Miasta Płocka na 2025 rok.
20 godzin temu (2025-08-05 15:55:59)
Zarządzenie Nr 1111/25 z dnia 05 sierpnia 2025r.
zmieniające Zasady ewidencjonowania majątku trwałego stanowiącego własność Gminy- Miasto Płock, majątku Skarbu Państwa i obcych składników majątku powierzonych Gminie
20 godzin temu (2025-08-05 15:52:51)
Zarządzenie Nr 1104/25 z dnia 31 lipca 2025r.
w sprawie nieodpłatnego przejęcia przez Gminę – Miasto Płock prawa własności nieruchomości położonej w Płocku przy ul. Łąckiej oznaczonej jako działka nr 205/7 o pow. 0,0476 ha, stanowiąca własność osób fizycznych.
1 dzień temu (2025-08-05 09:54:13)
Zarządzenie Nr 1108/25 z dnia 04 sierpnia 2025r.
W sprawie: ustalenia regulaminu porządku domowego obowiązującego wszystkich użytkowników budynków i lokali mieszkalnych należących do zasobu Gminy-Miasto Płock
1 dzień temu (2025-08-05 09:48:23)
Zarządzenie Nr 1109/25 z dnia 04 sierpnia 2025r.
w sprawie: oddania do dyspozycji Ośrodkowi Rodzinnej Pieczy Zastępczej z siedzibą w Płocku nieruchomości zabudowanej położonej w Płocku przy ulicy Warszawskiej 5
1 dzień temu (2025-08-05 09:46:02)
Zarządzenie Nr 1099/25 z dnia 28 lipca 2025r.
w sprawie: powołania komisji egzaminacyjnych dla nauczycieli ubiegających się o awans zawodowy na stopień nauczyciela mianowanego w roku 2025.
4 dni temu (2025-08-01 14:16:58)
Zarządzenie Nr 1107/25 z dnia 31 lipca 2025r.
w sprawie: wynajęcia Pani Krystynie Wójcik na warunkach najmu socjalnego lokalu mieszkalnego nr 5 położonego w budynku przy ul. Nowy Rynek 20 w Płocku.
4 dni temu (2025-08-01 13:37:41)
Zarządzenie Nr 1105/25 z dnia 31 lipca 2025r.
w sprawie: zmian w planie finansowym Urzędu Miasta Płocka na 2025 rok - po stronie wydatków.
4 dni temu (2025-08-01 13:33:50)
Zarządzenie Nr 1106/25 z dnia 31 lipca 2025r.
w sprawie: zmiany planu finansowego Gminy – Miasto Płock na 2025 rok dla rachunków środków otrzymanych z Funduszu Pomocy.
Przeglądaj wszystkie dokumenty chronologicznie
  • E-mail: info@plock.eu
  • adres skrzynki ePUAP dla Gminy-Miasta Płocka: /efixd3031y/skrytka
  • adres skrzynki do e-Doręczeń: AE:PL-48195-73750-GSUTR-13
  • Biuro Obsługi Klienta (wejście od ulicy Zduńskiej 3),tel. 24 364 55 55
    1. Biuro Podawcze, Zamówienia Publiczne
    2. Meldunki, Dowody Osobiste
    3. Mieszkalnictwo, Obrót Nieruchomościami
    4. Odpady Komunalne
    5. Karty (KDR, Płocka Karta Mieszkańca)
    6. Architektura, Urbanistyka
    7. Geodezja
    8. Informacja, Ochrona Środowiska/Transport
  • Godziny obsługi Klientów: poniedziałek, wtorek, środa 8:00 – 15:30, czwartek 8:00 – 16:30, piątek 8:00 – 14:30
  • Godziny pracy Urzędu Miasta: poniedziałek, wtorek, środa 7:30 – 15:30, czwartek 7:30 – 16:30, piątek 7:30 – 14:30
    Biuro Miejskiego Rzecznika Konsumentów
  • Wydział Ewidencji i Spraw Obywatelskich:
    1. Referat Spraw Obywatelskich
    2. Referat Komunikacji
    3. Referat Ewidencji Działalności Gospodarczej
  • Wydział Zdrowia i Spraw Społecznych
  • Godziny pracy: od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 17:00
  • ul. Kolegialna 9, tel. 24 364 55 55
  • Godziny pracy: poniedziałek, wtorek, środa-8.00-15.00, czwartek-8.00-16.00, piątek-8.00-14.00.

Pisma urzędu miasta dostarczane są przez gońców. Gdy goniec nie zastanie adresata w domu, pozostawia zawiadomienie o niedoręczonej korespondencji. Pismo można odebrać w ciągu 7 dni, począwszy od następnego dnia roboczego, od godz. 11:00 w Urzędzie Miasta Płocka (wejście od ul. Zduńskiej 3), parter, pokój B-6.

Godziny pracy Zespołu Gońców:
  • wydawanie korespondencji: poniedziałek, wtorek, środa: 8:00-15:30, czwartek 8:00-16:30, piątek: 8:00-14:30
  • tel. 24 367 16 39: poniedziałek, wtorek, środa: 8:00-15:30, czwartek 8:00 - 16:30, piątek: 8:00-14:30.