Najnowsze dokumenty

6 godzin temu (2025-08-01 14:16:58)
Zarządzenie Nr 1107/25 z dnia 31 lipca 2025r.
w sprawie: wynajęcia Pani Krystynie Wójcik na warunkach najmu socjalnego lokalu mieszkalnego nr 5 położonego w budynku przy ul. Nowy Rynek 20 w Płocku.
6 godzin temu (2025-08-01 13:37:41)
Zarządzenie Nr 1105/25 z dnia 31 lipca 2025r.
w sprawie: zmian w planie finansowym Urzędu Miasta Płocka na 2025 rok - po stronie wydatków.
6 godzin temu (2025-08-01 13:33:50)
Zarządzenie Nr 1106/25 z dnia 31 lipca 2025r.
w sprawie: zmiany planu finansowego Gminy – Miasto Płock na 2025 rok dla rachunków środków otrzymanych z Funduszu Pomocy.
8 godzin temu (2025-08-01 11:47:54)
Krzysztof Gorzkowski, Interpelacja Nr 415 z dnia 31 lipca 2025r.
Montaż znaków informacyjnych uwzględniających nazwy ulicy od skrzyżowania Ignacego Łukasiewicza do skrzyżowania Batalionów Chłopskich i Narodowych Sił Zbrojnych
1 dzień temu (2025-07-31 08:28:25)
Wykaz kontroli zewnętrznych przeprowadzonych w Urzędzie Miasta Płocka w I półroczu 2025 r.

1 dzień temu (2025-07-31 08:26:51)
Wykaz kontroli przeprowadzonych przez Wydział Kontroli w I półroczu 2025 r.

1 dzień temu (2025-07-31 08:11:57)
sierpień 2025

1 dzień temu (2025-07-31 08:08:43)
sierpień 2025

2 dni temu (2025-07-30 15:08:06)
Miejski Konserwator Zabytków – Dyrektor Biura - Ogłoszenie o naborze nr 50/2025
Biuro Miejskiego Konserwatora Zabytków
2 dni temu (2025-07-30 15:06:40)
Inspektor – wieloosobowe stanowisko ds. remontów i inwestycji - ogłoszenie o naborze nr 49/2025
Wydział Inwestycji i Remontów Referat Remontów Zespół Remontów
Przeglądaj wszystkie dokumenty chronologicznie
  • Biuro Interwencji i Informowania Mieszkańców: tel. 24 364 55 55,
    e-mail: info@plock.eu
  • adres skrzynki ePUAP dla Gminy-Miasta Płocka: /efixd3031y/skrytka
  • adres skrzynki do e-Doręczeń: AE:PL-48195-73750-GSUTR-13
  • Biuro Obsługi Klienta (wejście od ulicy Zduńskiej 3),tel. 24 364 55 55
    1. Biuro Podawcze, Zamówienia Publiczne
    2. Meldunki, Dowody Osobiste
    3. Mieszkalnictwo, Obrót Nieruchomościami
    4. Odpady Komunalne
    5. Karty (KDR, Płocka Karta Mieszkańca)
    6. Architektura, Urbanistyka
    7. Geodezja
    8. Informacja, Ochrona Środowiska/Transport
  • Godziny obsługi Klientów: poniedziałek, wtorek, środa 8:00 – 15:30, czwartek 8:00 – 16:30, piątek 8:00 – 14:30
  • Godziny pracy Urzędu Miasta: poniedziałek, wtorek, środa 7:30 – 15:30, czwartek 7:30 – 16:30, piątek 7:30 – 14:30
    Biuro Miejskiego Rzecznika Konsumentów
  • Wydział Ewidencji i Spraw Obywatelskich:
    1. Referat Spraw Obywatelskich
    2. Referat Komunikacji
    3. Referat Ewidencji Działalności Gospodarczej
  • Wydział Zdrowia i Spraw Społecznych
  • Godziny pracy: od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 17:00
  • ul. Kolegialna 9, tel. 24 364 55 55
  • Godziny pracy: poniedziałek, wtorek, środa-8.00-15.00, czwartek-8.00-16.00, piątek-8.00-14.00.

Pisma urzędu miasta dostarczane są przez gońców. Gdy goniec nie zastanie adresata w domu, pozostawia zawiadomienie o niedoręczonej korespondencji. Pismo można odebrać w ciągu 7 dni, począwszy od następnego dnia roboczego, od godz. 11:00 w Urzędzie Miasta Płocka (wejście od ul. Zduńskiej 3), parter, pokój B-6.

Godziny pracy Zespołu Gońców:
  • wydawanie korespondencji: poniedziałek, wtorek, środa: 8:00-15:30, czwartek 8:00-16:30, piątek: 8:00-14:30
  • tel. 24 367 16 39: poniedziałek, wtorek, środa: 8:00-15:30, czwartek 8:00 - 16:30, piątek: 8:00-14:30.