Najnowsze dokumenty

1 godzina temu (2025-05-05 09:53:12)
Postanowienie Nr 170/2025 Komisarza Wyborczego w Płocku I z dnia 30.04.2025 r. w spr. zmiany w składzie Obwodowej Komisji Wyborczej Nr 1 w mieście Płock
Postanowienie Nr 170/2025 Komisarza Wyborczego w Płocku I z dnia 30.04.2025 r. w spr. zmiany w składzie Obwodowej Komisji Wyborczej Nr 1 w mieście Płock
1 godzina temu (2025-05-05 09:51:27)
Sprawozdanie Rb-NDS o nadwyżce/deficycie jednostki samorządu terytorialnego za I kwartał 2025 roku
Sprawozdanie Rb-NDS o nadwyżce/deficycie jednostki samorządu terytorialnego za I kwartał 2025 roku
1 godzina temu (2025-05-05 09:47:26)
Zarządzenie Nr 900/25 z dnia 30 kwietnia 2025r.
w sprawie nadania Urzędowi Miasta Płocka Regulaminu organizacyjnego
2 godziny temu (2025-05-05 09:39:35)
Sprawozdania finansowe za 2024 rok
Sprawozdania finansowe za 2024 rok
4 dni temu (2025-04-30 14:25:34)
Zarządzenie Nr 903/25 z dnia 30 kwietnia 2025r.
w sprawie: zmiany planu finansowego Gminy – Miasto Płock na 2025 rok dla rachunków środków otrzymanych z Funduszu Pomocy.
4 dni temu (2025-04-30 14:19:46)
Zarządzenie Nr 905/25 z dnia 30 kwietnia 2025r.
w sprawie: powołania Komisji Rekrutacyjnej w celu przeprowadzenia procedury naboru na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze - Dyrektor Środowiskowego Domu Samopomocy w Płocku
4 dni temu (2025-04-30 13:55:04)
Dyrektor Środowiskowego Domu Samopomocy w Płocku
Ogłoszenie o naborze na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze
4 dni temu (2025-04-30 13:45:23)
Zarządzenie Nr 891/25 z dnia 28 kwietnia 2025r.
w sprawie: zmian w planie dochodów i wydatków Budżetu Miasta Płocka na 2025 rok.
4 dni temu (2025-04-30 13:40:07)
Podinspektor – wieloosobowe stanowisko ds. Klubu Rozwoju Cyfrowego - Ogłoszenie o naborze nr 27/2025
Wydział Kultury i Wspierania Inicjatyw Społecznych Referat Wspierania Inicjatyw Społecznych Zespół ds. Organizacji Pozarządowych i Wolontariatu
4 dni temu (2025-04-30 13:35:49)
Podinspektor – wieloosobowe stanowisko ds. Klubu Rozwoju Cyfrowego - Ogłoszenie o naborze nr 28/2025
Wydział Kultury i Wspierania Inicjatyw Społecznych Referat Wspierania Inicjatyw Społecznych Zespół ds. Organizacji Pozarządowych i Wolontariatu ½ etatu
Przeglądaj wszystkie dokumenty chronologicznie
  • Biuro Interwencji i Informowania Mieszkańców: tel. 24 364 55 55,
    e-mail: info@plock.eu
  • adres skrzynki ePUAP dla Gminy-Miasta Płocka: /efixd3031y/skrytka
  • adres skrzynki do e-Doręczeń: AE:PL-48195-73750-GSUTR-13
  • Biuro Obsługi Klienta (wejście od ulicy Zduńskiej 3),tel. 24 364 55 55
    1. Biuro Podawcze, Zamówienia Publiczne
    2. Meldunki, Dowody Osobiste
    3. Mieszkalnictwo, Obrót Nieruchomościami
    4. Odpady Komunalne
    5. Karty (KDR, Płocka Karta Mieszkańca)
    6. Architektura, Urbanistyka
    7. Geodezja
    8. Informacja, Ochrona Środowiska/Transport
  • Godziny obsługi Klientów: poniedziałek, wtorek, środa 8:00 – 15:30, czwartek 8:00 – 16:30, piątek 8:00 – 14:30
  • Godziny pracy Urzędu Miasta: poniedziałek, wtorek, środa 7:30 – 15:30, czwartek 7:30 – 16:30, piątek 7:30 – 14:30
    Biuro Miejskiego Rzecznika Konsumentów
  • Wydział Ewidencji i Spraw Obywatelskich:
    1. Referat Spraw Obywatelskich
    2. Referat Komunikacji
    3. Referat Ewidencji Działalności Gospodarczej
  • Wydział Zdrowia i Spraw Społecznych
  • Godziny pracy: od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 17:00
  • ul. Kolegialna 9, tel. 24 364 55 55
  • Godziny pracy: poniedziałek, wtorek, środa-8.00-15.00, czwartek-8.00-16.00, piątek-8.00-14.00.

Pisma urzędu miasta dostarczane są przez gońców. Gdy goniec nie zastanie adresata w domu, pozostawia zawiadomienie o niedoręczonej korespondencji. Pismo można odebrać w ciągu 7 dni, począwszy od następnego dnia roboczego, od godz. 11:00 w Urzędzie Miasta Płocka (wejście od ul. Zduńskiej 3), parter, pokój B-6.

Godziny pracy Zespołu Gońców:
  • wydawanie korespondencji: poniedziałek, wtorek, środa: 8:00-15:30, czwartek 8:00-16:30, piątek: 8:00-14:30
  • tel. 24 367 16 39: poniedziałek, wtorek, środa: 8:00-15:30, czwartek 8:00 - 16:30, piątek: 8:00-14:30.