Najnowsze dokumenty
7 godzin temu (2025-05-13 13:42:27)
Informacja o spotkaniu dla mieszkańców dot. trwającej modernizacji ewidencji gruntów i budynków obrębu 0011 ,,Wisła"
Informacja o spotkaniu dla mieszkańców dot. trwającej modernizacji ewidencji gruntów i budynków obrębu 0011 ,,Wisła"
7 godzin temu (2025-05-13 13:12:51)
Zarządzenie Nr 927/25 z dnia 09 maja 2025r.
w sprawie: zmian w planie dochodów i wydatków Budżetu Miasta Płocka na 2025 rok.
8 godzin temu (2025-05-13 12:27:41)
Zarządzenie Nr 924/25 z dnia 09 maja 2025r.
w sprawie: powołania Zespołu zadaniowego do realizacji zadań związanych z utworzeniem i prowadzeniem Klubu Rozwoju Cyfrowego w Płocku, na które Gmina – Miasto Płock pozyskała dofinansowanie w ramach programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027
8 godzin temu (2025-05-13 12:20:10)
Zarządzenie Nr 919/25 z dnia 08 maja 2025r.
w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji
9 godzin temu (2025-05-13 11:04:41)
Zarządzenie Nr 933/25 z dnia 12 maja 2025r.
w sprawie: zmian w planie finansowym zadań z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych jednostce samorządu terytorialnego odrębnymi ustawami na 2025 rok
9 godzin temu (2025-05-13 10:58:17)
Zarządzenie Nr 393/24 z dnia 17 października 2024r.
w sprawie powołania Rady do spraw Programu profilaktyki i wczesnego wykrywania raka płuc wśród mieszkańców Płocka w latach 2024-2026
10 godzin temu (2025-05-13 10:26:57)
Zarządzenie Nr 931/25 z dnia 12 maja 2025r.
w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie umowy najmu gruntu o powierzchni 6 m ² pod „małą gastronomię” na terenie Ogrodu Jordanowskiego położonego przy ul. 4 Pułku Strzelców Konnych na okres od 28.04.2025 r. – 31.12.2025 r. pomiędzy Młodzieżowym Domem Kultury im. Króla Maciusia Pierwszego w Płocku a dotychczasowym najemcą - Spółką Cywilną Familijna S.C. Katarzyna Woroniecka, Krzysztof Bromka.
10 godzin temu (2025-05-13 10:18:20)
Zarządzenie Nr 930/25 z dnia 12 maja 2025r.
w sprawie: wynajęcia Panu Pawłowi Baznerowi na czas nieoznaczony lokalu mieszkalnego nr 12 położonego w budynku przy ul. Padlewskiego 2 w Płocku
10 godzin temu (2025-05-13 10:16:01)
Zarządzenie Nr 932/25 z dnia 12 maja 2025r.
w sprawie: zmian w planie finansowym Urzędu Miasta Płocka na 2025 rok - po stronie wydatków
12 godzin temu (2025-05-13 08:47:21)
Postanowienie nr 230/2025 Komisarza Wyborczego w Płocku I z dnia 13.05.2025 r. w spr. zmiany w składzie Obwodowej Komisji Wyborczej Nr 31 w mieście Płock
Przeglądaj wszystkie dokumenty chronologicznie
Na skróty - linki
Lista spraw urzędowych - co, jak i gdzie
Wydziały Urzędu - mapa
Zarządzenia Prezydenta Miasta Płocka
Uchwały Rady Miasta Płocka
Interpelacje Radnych
Zbycie nieruchomości Gminy Płock
Zbycie nieruchomości Skarbu Państwa
Dzierżawa i najem nieruchomości Gminy Płock
Zintegrowany System Zarządzania
Strefa Płatnego Parkowania
Płock w liczbach
Wydawanie uwierzytelnionych kopii / odpisów dokumentów
Wydziały Urzędu - mapa
Zarządzenia Prezydenta Miasta Płocka
Uchwały Rady Miasta Płocka
Interpelacje Radnych
Zbycie nieruchomości Gminy Płock
Zbycie nieruchomości Skarbu Państwa
Dzierżawa i najem nieruchomości Gminy Płock
Zintegrowany System Zarządzania
Strefa Płatnego Parkowania
Płock w liczbach
Wydawanie uwierzytelnionych kopii / odpisów dokumentów
- Biuro Interwencji i Informowania Mieszkańców: tel. 24 364 55 55,
e-mail: info@plock.eu - adres skrzynki ePUAP dla Gminy-Miasta Płocka: /efixd3031y/skrytka
- adres skrzynki do e-Doręczeń: AE:PL-48195-73750-GSUTR-13
- Biuro Obsługi Klienta (wejście od ulicy Zduńskiej 3),tel. 24 364 55 55
- Biuro Podawcze, Zamówienia Publiczne
- Meldunki, Dowody Osobiste
- Mieszkalnictwo, Obrót Nieruchomościami
- Odpady Komunalne
- Karty (KDR, Płocka Karta Mieszkańca)
- Architektura, Urbanistyka
- Geodezja
- Informacja, Ochrona Środowiska/Transport
- Godziny obsługi Klientów: poniedziałek, wtorek, środa 8:00 – 15:30, czwartek 8:00 – 16:30, piątek 8:00 – 14:30
- Godziny pracy Urzędu Miasta: poniedziałek, wtorek, środa 7:30 – 15:30, czwartek 7:30 – 16:30, piątek 7:30 – 14:30
-
Biuro Miejskiego Rzecznika Konsumentów
- Wydział Ewidencji i Spraw Obywatelskich:
- Referat Spraw Obywatelskich
- Referat Komunikacji
- Referat Ewidencji Działalności Gospodarczej
- Wydział Zdrowia i Spraw Społecznych
- Godziny pracy: od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 17:00
- ul. Kolegialna 9, tel. 24 364 55 55
- Godziny pracy: poniedziałek, wtorek, środa-8.00-15.00, czwartek-8.00-16.00, piątek-8.00-14.00.
Pisma urzędu miasta dostarczane są przez gońców. Gdy goniec nie zastanie adresata w domu, pozostawia zawiadomienie o niedoręczonej korespondencji. Pismo można odebrać w ciągu 7 dni, począwszy od następnego dnia roboczego, od godz. 11:00 w Urzędzie Miasta Płocka (wejście od ul. Zduńskiej 3), parter, pokój B-6.
Godziny pracy Zespołu Gońców:- wydawanie korespondencji: poniedziałek, wtorek, środa: 8:00-15:30, czwartek 8:00-16:30, piątek: 8:00-14:30
-
tel. 24 367 16 39: poniedziałek, wtorek, środa: 8:00-15:30, czwartek 8:00 - 16:30, piątek: 8:00-14:30.