Najnowsze dokumenty

31 minut temu (2025-07-28 13:38:10)
KWARTALNA INROMACJA O UDZIELONYCH UMORZENIACH NIEPODATKOWYCH NALEŻNOŚCI BUDŻETOWYCH za II kwartał 2025 roku

3 dni temu (2025-07-25 11:15:40)
Sprawozdania Rb-NDS o nadwyżce/ deficycie jednostki samorządu terytorialnego za II kwartał 2025 roku

3 dni temu (2025-07-25 10:40:45)
Zarządzenie Nr 1095/25 z dnia 24 lipca 2025r.
w sprawie: zmian w planie finansowym Urzędu Miasta Płocka na 2025 rok - po stronie wydatków
3 dni temu (2025-07-25 10:30:06)
Zarządzenie Nr 1094/25 z dnia 24 lipca 2025r.
w sprawie: zmian w planie finansowym zadań z zakresu administracji rządowej oraz innych zadań zleconych jednostce samorządu terytorialnego odrębnymi ustawami na 2025 rok
3 dni temu (2025-07-25 08:12:29)
Zarządzenie Nr 1093/25 z dnia 24 lipca 2025r.
w sprawie zaopiniowania planu finansowego Płockiej Galerii Sztuki na 2025 rok.
3 dni temu (2025-07-25 08:09:25)
Zarządzenie Nr 1089/25 z dnia 23 lipca 2025r.
w sprawie ustalenia terminu składania wniosków o udzielenie pomocy uczniom objętym Rządowym programem pomocy uczniom niepełnosprawnym w formie dofinansowania zakupu podręczników, materiałów edukacyjnych i materiałów ćwiczeniowych w latach 2023 - 2025
4 dni temu (2025-07-24 11:25:57)
Artur Jaroszewski, Interpelacja Nr 407 z dnia 23 lipca 2025r.
Zalegające śmieci wokół pojemników na odzież
4 dni temu (2025-07-24 11:24:15)
Tomasz Maliszewski, Interpelacja Nr 406 z dnia 23 lipca 2025r.
Wygłuszenie obiektu sportowego typu Orlik zlokalizowanego przy ul. L. Zamenhofa w bezpośrednim sąsiedztwie zabudowy mieszkaniowej
4 dni temu (2025-07-24 11:17:25)
Zarządzenie Nr 1076/25 z dnia 15 lipca 2025r.
w sprawie: powołania komisji egzaminacyjnych dla nauczycieli ubiegających się o awans zawodowy na stopień nauczyciela mianowanego w roku 2025.
4 dni temu (2025-07-24 11:09:12)
Zarządzenie Nr 1090/25 z dnia 23 lipca 2025r.
w sprawie powołania Komisji oceny wniosków o przyznanie stypendium „Płockie Talenty” za osiągnięcia edukacyjne w roku szkolnym 2024/2025
Przeglądaj wszystkie dokumenty chronologicznie
  • Biuro Interwencji i Informowania Mieszkańców: tel. 24 364 55 55,
    e-mail: info@plock.eu
  • adres skrzynki ePUAP dla Gminy-Miasta Płocka: /efixd3031y/skrytka
  • adres skrzynki do e-Doręczeń: AE:PL-48195-73750-GSUTR-13
  • Biuro Obsługi Klienta (wejście od ulicy Zduńskiej 3),tel. 24 364 55 55
    1. Biuro Podawcze, Zamówienia Publiczne
    2. Meldunki, Dowody Osobiste
    3. Mieszkalnictwo, Obrót Nieruchomościami
    4. Odpady Komunalne
    5. Karty (KDR, Płocka Karta Mieszkańca)
    6. Architektura, Urbanistyka
    7. Geodezja
    8. Informacja, Ochrona Środowiska/Transport
  • Godziny obsługi Klientów: poniedziałek, wtorek, środa 8:00 – 15:30, czwartek 8:00 – 16:30, piątek 8:00 – 14:30
  • Godziny pracy Urzędu Miasta: poniedziałek, wtorek, środa 7:30 – 15:30, czwartek 7:30 – 16:30, piątek 7:30 – 14:30
    Biuro Miejskiego Rzecznika Konsumentów
  • Wydział Ewidencji i Spraw Obywatelskich:
    1. Referat Spraw Obywatelskich
    2. Referat Komunikacji
    3. Referat Ewidencji Działalności Gospodarczej
  • Wydział Zdrowia i Spraw Społecznych
  • Godziny pracy: od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 17:00
  • ul. Kolegialna 9, tel. 24 364 55 55
  • Godziny pracy: poniedziałek, wtorek, środa-8.00-15.00, czwartek-8.00-16.00, piątek-8.00-14.00.

Pisma urzędu miasta dostarczane są przez gońców. Gdy goniec nie zastanie adresata w domu, pozostawia zawiadomienie o niedoręczonej korespondencji. Pismo można odebrać w ciągu 7 dni, począwszy od następnego dnia roboczego, od godz. 11:00 w Urzędzie Miasta Płocka (wejście od ul. Zduńskiej 3), parter, pokój B-6.

Godziny pracy Zespołu Gońców:
  • wydawanie korespondencji: poniedziałek, wtorek, środa: 8:00-15:30, czwartek 8:00-16:30, piątek: 8:00-14:30
  • tel. 24 367 16 39: poniedziałek, wtorek, środa: 8:00-15:30, czwartek 8:00 - 16:30, piątek: 8:00-14:30.